Üdv mindenkinek!Mit lehetne még tenni 75-80 a vége peugeot speedfight 2 100ccm-is,sport dob és nagyobb fúvóka van rajta benne.úgy tudom ezek többet szoktak menni.
A tegnapi és a mai napon észre vettem a Vespán, hogy erőtlen és ma elmentem tankolni és minnél nagyobb gázt adtam annal jobban fulladozott és pár km múlva (1-2 km) fulladozott és megállt. Próbáltam indítani és csak 4. jére indult be előtte csak beindult és leállt. Szerintetek köze van ennek a minőségi MOL Evo Neo Benzinhez? Mert azt hallottam, hogy ez a minőségi benzin a tank aljáról összeszedi a koszt.
Pontosan nem emlékszem már rá mert más dolgot is vettem, de olyan 7600 Ft, fúrás, dugó, gyűrű, csapszeg, biztosító gyűrű.
Hát pontosan az van vele hogy egy bizonyos fordulat után elmegy belőle az erő, 35-40km/h ig, húz rendesen meg pörög is, de ha ezen túlmegy akkor visszaesik a fordulat a sebesség is csökken meg nem pörög, de ha leállítom és újra indítom megint megy rendesen. Ezért kérdeztem egy korábbi hozzászólásomban, hogy nem okozhatja ezt Cdi, vagy valamely elektronikai dolog benne.
Ellenőriztem az úszószintet, alapjáraton és gázadásnál is tartja a szintet, az úszóház teteje alatt van 3-4 mm re.
Befogtam a légszűrő csonkot és lefúlt, de benzines lett a kezem, ez természetes hogy a benzin jön a levegőszűrő felé is? Már rezgőmembránt is cseréltem, ha jól tudom rosszul zár akkor előfordulhat hogy a levegőszűr felé is megy benzin.
A benzincsap tud olyat, hogy nem enged át eleget, így elfogy az úszóházból a benzin. Nem tudom, ilyen karbi van rajta, de a legtöbbnek van az alján egy csonk, amit leeresztőnek szoktak nevezni, de nyilván nem az. Arra húzz egy átlátszó csövet, hajtsd fel a karburátor mellé, és ha megnyitod a csavart, a csőben látszik az úszószint. Ha jelentősen csökken már alapjáraton is, akkor vagy a tűszelep, vagy a csap nem oké (esetleg a szűrő, ha van benne).
Az úszószintet azt még nem néztem de megfogom, még a gyári úszó van benne műanyag, azt lehet állítani?
A benzincsapot néztem nem folyik, meg ha megszívóm akkor jön rajta a benzin, akkor az elvileg jó. Van viszont egy új benzincsap, annak viszont nagyobb szívóhatás kellett hogy átjöjjön rajta a benzin, azt ha felraktam akkor csak addig járt míg a karburátorból ki nem fogyott az üzemanyag és visszaraktam a régit. Most az új benzincsap lenne rossz, vagy a karburátorba nem lenne elég vákuum hogy kinyissa a csapot?
Robogónál a CDI okozhatja hogy, indítás utána pörög rendesen, egy pár perc múlva meg lejjebb esik a fordulat, és és teljes gázadásra se reagál, majd ha leállítom és újraindítom akkor megy rendesen pörög, de utána megint leseik a fordulat, és alig bír menni.
Meg lenne egy másik probléma automata szívató, hideg indításnál korábban magasabb fordulaton ment, majd amikor bemelegedett akkor beállt alapjáratra, zárt a szívató, de most ez nem így van, beindulni beindul könnyen csak gázadásra fullad, kicsit hagyom járni akkor utána jó, csak az előbbi probléma van vele. Cseréltem benne szívatót de semmi változás, meg ellenőriztem is rákötöttem aksira és kimozdult mind a két szívató ugyan úgy. Ha a szívató jó lenne, akkor merre keressem a hibát? A szívatótól a két vezeték hová megy?
Nemrég egy barátom Tuaregjén cseréltem teleszkópszimeringet, meg kihajigáltam a szétázott fékbetéteket is akkor már. Teljesen elvarázsolta, hogy mikre képes a fék, ha jó.:)