Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek. Szeretném a H0-ás Piko teher- és személykocsikon lecserélni a kerékpárokat. Teherkocsiból úgy 60 darab van, személykocsiból kb. 15 darab. Annyi infót találtam a kerekekről, hogy 2 méret van:
I, átmérő: 10,4 mm, tengelyhossz: 24,4 mm, egy oldalon izolált
II, átmérő: 11,4 mm, tengelyhossz: 24,4 mm, egy oldalon izolált
Mitől függ, hogy melyik kocsiba milyen kerék kell? Vagyis, hogy tudom úgy megrendelni a szükséges kerekeket, hogy ne kelljen az összesen 70-75 kocsit egyesével végigméregetnem?
Tud ebbe valaki segíteni? Előre is köszönöm szépen!
"Ezt a Jouef kocsit gyártják még, lesz belőle, vagy kezdjek használtat keresni?"
Nincs a gyári raktárban belőle, a forgalmazó tájékoztatása szerint van belőle rendelésük, de hogy mikorra lesz, azt nem merte ígérni, de "hajtják a dolgot".
Ennél már tényleg csak akkor tudna közelebb állni a valósághoz, ha fémből lenne ez a lekötés. Egyébként a talpfához hogy kell rögzíteni? Ragasztással? Vagy van hozzá valami mikroszkopikus csavar/szög? :-)
Más:
Ezt a Jouef kocsit gyártják még, lesz belőle, vagy kezdjek használtat keresni?
Mi van akkor,ha ugyanúgy csinálod a sínszál rögzítést mint eddig,ezt a csavarimitációt pedig csak a talpfára ragasztod utólag(konkrétan, ugyanígy néz ki,csak nem ez tart)?Optikai tuning idegbaj nélkül!
Igen, Déda nem lehet, mert ott még a 400-as és 405-ös is egyvágányú (mondjuk a 405-ös végig az :)
A 400-as jelenlegi forgalmáról nem sokat tudok, de fiatalabb koromban, amikor mág bújtam a menetrendeket ('90-es évek végéig) Déda és Dés között 12 órás lik is volt – fővonal ide, vagy oda. Ilyen volt akkoriban a román keresleti menetrend :)
A budapesti villamoson (régebben HÉV volt) volt ilyen elég hosszú ideig. A Budafok Forgalmi telep Budafok felőli végénél volt a váltó, a fonódó sín átment a vasút fölött a felüljárón és csak utána ágazott szét Budafok és Budaőrs felé. Mondjuk mivel egy irányú volt a vágány, biztosításra nem volt szükség.