OK. Rajta leszek.Ha még nem vagytok tele katalógusokkal, nézzétek meg a Conrad modellbahn katalógust, nagyon joo. Van sok elektronika is. És egy ötszázast vígan megér. Több mint 7000 "apróság".
Aranyosi Zoltán
Valahol a művház előtt parkolni fog egy barna Skoda Octavia, én meg 3 MÁV-ra átfestett BTTB-s "Y" kocsi kasztniját fogom bőszen szorongatni. Olyan 9 körül leszek kinn, és 11-ig leszek. Az én menyasszonykám meg a menyasszonyi ruhájának a kiegészítői után fog szaladgálni, ahol nekem hivatalból nincs mit keresnem...
Sziasztok. az 1024*768 felbontás tökéletes, de a 800*600 is be tudom állítani. Nekem a scannelt képek is beváltak. Ha valahol találok én is, megosztom veletek. Ma megnéztem a Fuggerth V-43ast. Kellemes csalódás volt.
Valószínű, hogy én kimegyek, mert már nagyon érdekel, hogy mi van a börzén, ugyanis még sosem voltam ott! A menyasszonykám úgyis a konyhában fog serénykedni a leendő anyósommal, és én már el sem férnék el abban a pici konyhában...
Biztos láttad már, de hátha nem, a hatvani kiállítás képei a http://kep.tar.hu/vasutesmodell címen is megvannak. TEE képei a terepasztalokról gyönyörűek, legközelebb én is jobban figyelek, mit és hogyan fényképezek le...a V&M képtárában a vitrinek tartalma van kicsit részletesebben. (Hiába, mindíg magam felé húz a kezem sajnos, nagyon elején járok még csak a fotózás rejtelmeinek :-( ... )
A képek szenzáciosak, köszönöm a tippet. Ha tudsz még esetleg mozdonyokról közeli képet akár külföldit is jelezd légyszíves. Nem válogatós vagyok, csak óránként frissítem a windows hátteret és ilyenkor a kicsi fiam nagyon örül , hogy már megint új képet láthat. Ehhez meg 1000 kép is kevés. Köszönettel :Aranyosi Zoltán
Véleményeket szeretnék azzal kapcsolatban, hogy az alábbi régi HO-ás PIKO modelleknek mennyi a jelenleg futó reális ára, amennyiben az állapotuk kifejezetten jónak mondható:
BR01
BR38
BR41
BR86
BR95
Előre is köszönet.
A vasutas képgyűjtemben jónéhány ilyenet találsz, digi géppel csináltam a képeket, így háttérképnek is megfelelő a felbontásuk, hogyha tetszik közülük valamelyik.
Üdv: TEE (Németh Zoltán)
U.i.: RolandTT! Ha tudsz, akkor válaszolj, mert engem egyre sürget az idő! Bár sejtem, hogy nem nagyon érsz rá mostanság, de a jövő héten jó lenne találkoznunk!
Hát nekem sem volt könnyü, mert én sem nagyon találtam öket (ugy látszik nem nagyon akarnak kiskereskedni.
a cimük:
Silflor GmbH
Bodenseestr. 228
D-81243 München
Én a müncheni kiállitáson rendeltem anyagot, amit jo 6 hét mulva le is szállitották, nem hiszem, hogy MO-ra is szállitanak, mert igen körülményesek.
Azota (illetve közben vettem a NOCH-tol is a már emlitett Grassmattet (kb. 40 x 60 cm-es lap), és most összehasonlitva azt hiszem egy gyárbol származik mind a két dolog.
Semmi baj! Csak azért írtam, mert nagyon sok helyen hibásan szerepelnek az adatok; nem lehetnek a lőerők azonosak, amikor 4 különböző motortípusról van szó (567-B, C, D1 és E). A hosszcsontot meg kb. egy hónapja rágtuk le, lásd 8034-es hozzászólás és előzményei!
Lehet, hogy egyről beszélünk, de én most kaptam < a href="http://www.alu.hist.no/~ssando/www-mj/gmj/gmj.htm">egy linket marslakótól, van mit nézegetni.
A képekről jutott eszembe, keresek továbbra is nagyméretű modellvasút és terepasztal képeket amit windows háttérnek tudnék használni. Ha valaki tudna internet címeket adni úrrá tenne.
Köszi előre is: Aranyosi Zoltán
Bocs Mindenki!
uruletem jovoltabol nem birom megallni: aki ismeri jo, aki nem annak meg lehet: www.zpok.hu erdemes felkeresni, csodas kepei vannak. Bocs az ekezet nelkülisegert, de mashol jarva nem allitottam at a billentyuzetet.
Nem tudom, a márkanév mit takar, de tapasztalatom szerint a különböző háztartási gépek csomagolásánál használt - nekem csak nikecell maradt - megfelelő szilárdságú mind pálya alapnak, mind terepépítésnek. Példa: bekohlungs anleitung - vagy mi az ördögnek nevezték - szenelőállás (vasutasoktól elnézést, én nem vagyok az)vágánynál, ha a talpfát és az anyagot megfelelően kivágom, tényleg nagyon jó szenelőaknás állást lehet kialakítani. Innen már csak ízlés-festés kérdése az egész és tényleg nem roggyan meg. (Mára tényleg befejezem, család leüt)
Ma tényleg nem vagyok magamnál. Találtam rámolásom közben sok mindent. Most éppen: TT figurák - utasok, vasutasok, háziállatok - bocs, de semmi szándékosság nincs a sorrendben. (gyártója Pánits László tel:06-30-948-44-98, Termék rendeltetése ajándék-dísztárgy, a képző és iparművészeti lektorátus által elfogadva, zsűriszám: IE-V17-23ig-/88) Mozdonyfüst által félig megcsapott famíliám ajándéka három évvel ezelőtt, talán még ma is elérhető. A figurák mérete egész jó, de vagonba nem célszerű még félbevágva sem beültetni őket, fura, de ott hülyén néznek ki.
Úgy látszik, este 8 és 9 között egészen normális vagyok. Felsővezeték ügyileg a kedves családtól kaptam hazai gyártású 3 rövid és 3 hosszú karos vonali oszlopot TT méretarányban, Czére Béla nagykönyve után szabadon teljesen jónak tűnik. Amilyen okos vagyok, persze, hogy csak a felesleges karton darabok maradtak meg, a gyártót így nem tudom. De! Egy felsővezetékes "koktél" epoch IV és V ( lásd MÁV )szerintem egészen jól mutat, nem beszélve arról, hogy ebben az időszakban még a TT Start-ból felhasznált- felmatricázott magánvasutak című gördülő anyag is elég jól felhasználható (sebességeket, azaz áttételeket némi csalással ellenállással lehet javítani, főleg gőzös kategóriában meg nem is túl rikító a Br 81 vagy 92, én SPT nek (teljesen szabadon - mert ilyen nincs, nem volt, de lehet - Sátoraljaújhely-Poprát-Trencsén magánvasút) használom. Legalább nem kell szégyenkezni, ha egy alagút vagy hegy is van a terepasztalon, kivédendő a jelenlegi magyar viszonyokhoz nem illő tájat illető - sajnos jogos - kritikákat.