Pedig egyszer már elkerültük egymást... Ma és holnap, vagyis kétnapos váltásban én "őrzöm a pultot", így ki tudod számítani, hogy mikor vagyok bent, és ha van időd, akkor szivesen látlak!
Ja még valami, friss info. Érdekes, hogy sogoréknál a Rivarosi BigBoy 200 euro használtan, ujonnan 300 euro.
Electroten vagonok az itthoni ár fele.
És a Kleinek is igy néznek ki.
Khmmm!
Nna feltápászkodtam....
Szóval én szeretem a modellvasútat, meg költök is rá, de ennyit nem biztos, hogy kiadnék, mégha lenne is ennyi. Igaz, nem is nekem készülnek eme kultikus tárgyak, mert ez már nem modell. Képzeld, ha túl gyorsan mész vele egy kanyarban, és ütközik, vagy netán repül... Infarktus, agyvérzés, idegroham egyszerre! Berakom egy riasztóval védett üvegbúra alá, oszt csak van? Számomra egy modell akkor igazán szép, ha fut a pályán. Gondolom nem vagyok vele egyedül.
(Vagy csak savanyú a szőlő...?-)))) )
2000-ben a Märklin kiadta a svájci Krokodilt. Az egész gép platinából van, az ablakai igazi üvegből, a szigetelőporcelánok porcelánból, a vörös végzárlámpa meg valami drágakőből. A gép működőképes.
Szóval az ára kb. 9 millió Ft (35000 Euro). Jó mi?
Addig kerülgettem az elmúlt hetekben a WCC-ben lévő Marklin-boltot, míg ma lett volna egy bő félórám dumálni, hát persze, hogy nem TEE kolléga őrizte a pultot...
:-)))
pg
Szia!
Nem lehet! (Bár bele nem néztem...)
Az alváz biztos, hogy saját gyártás, és BÜHLER motor vagyik benne, erről csak mondták. Az alvázba beleöntötték, hogy "Deák Modellsport", vagy mi a szösz.
csíkos
Amint az - mint hallottam - szombaton többetekkel is megesett, vasárnap én is alaposan szemügyre vehettem az első "igazi" H0-ás M61-est, az NMJ (Norsk Modelljernbane) előadásában.
Bár itt a tömjénezésnek kellene következnie, azért sok olyan bosszantó dolgot is felfedeztem, ami ebben az árkategóriában (~300.000 Ft) már megengedhetetlen.
A gyártás valahol nagyon messze történik (Dél-Korea???), és a minőségellenőrzés szerintem pocsék. A modell részletei többségükben nagyon szépek, a tervezés profi, de a kivitelezés a minőségellenőrzés miatt szerintem elmarad a megkívánttól. Reálisan nézve a mozdony sok apró részletét tekintve messze a HELJAN előtt jár, de pl. a tetőszegecsek és az emelőgyűrűk kidolgozása szörnyű, az általam látott modell egyik forgóvázmaszkja hemzsegett az öntési hibáktól (üregek), az egyik tetőkapaszkodó és az egyik kézifékrudazat nem volt a helyén (sohasem, mert így fújták). A pályaszámtábla gnóm, nagyon vastag, a gyári tábla hiányzik, a lépcsők a norvég gépről származnak, így nem M61-re valók, a rács és mögötte a vázszerkezet elemei sajnos nem olyan attraktív, mint lehetne, a tankolónyílás iszonyú elnagyolt, az illesztett alkatrészek (homokolók, ajtók, fellépők) illesztése sok helyen elnagyolt, nekem egy picit csalódás a gép, az eddig látott NMJ modellekhez és az árához képest.
Összességében a HELJAN sokkal jobban megéri az árát, persze ők nem gyártanak M61-est.
Csináltam fotókat, de negatívra, így még idő, mire digitális kép lesz belőle.
Kiváncsi vagyok a kevésbé szőrszálhasogatók véleményére is!
Hali!
Pg54!
Kösz a tippet, a kérdés azért érdekel, mert a múltkor a börze után elmentem - mert elmenni jó - a PECSA-ba, és a színpad mellett volt a tulaj, meglehetősen vegyes állapotú és méretarányú sin és gördülőanyaggal. A vásárlási szándék nélküli árak még a börzével is összevethetőnek tűntek, de mások tapasztalata számomra fontos.
BoGar!
Újabb dózissal kísérleteztem, ami a küldést illeti, remélem nem léptem túl az axelero limitet. Köszi mégegyszer a segítséget, kérlek ezt az adagot is pakold fel alkalomadtán.
Előszöris szeretnék bocsánatot kérni, a képek, amiket küldtél, csak most kerültek fel. Ennek két oka van.
1, amikor küldted, nem volt idő;
2, azóta megfeledkeztem róla. Bocsánat.
A lényeg: Felkerült Suri által küldött képek a dán vasútról és NoHabokról illetve azok jellegrajzairól.
Jártam ott párszor. Mondjuk engem a 0-ás érdekelt, de azért szemügyre vettem az "apróbb" dolgokat is. Véletlenszerűen, de nagyon izgalmas darabok is felbukkannak, érdemes böngészni.
(És persze alkudni muszáj!)
pg