Egy kis segítséget szeretnék kérni egy D5Z-F kályhával kapcsolatban. Hibakód olvasóval a tápszivattyút jelezte. A tápszivattyút kipróbáltuk az működik, az elektronika nem adja neki az impulzusos jelet. Az ilyen javítható elektronika csere nélkül vagy kuka?
Annyira primitiv, egyszerű alkatrész a szivattyú forgórésze (kör alakba elhelyezett mágnesek, műanyag gyantába ágyazva, ugyanezen gyantából a lapátok és még talán a csapágyazás is), nem is értem miért csak kompletten árulják.
Más Pieburg viz szivattyú forgó része nem csereszabatos vele?
Nagyon szépen köszönöm! Valószínű hogy holnap elkezdem beépíteni a cuccot!
Kell valamire figyelnem? Valami tanácsod lenne,
A gázolaj csövet megvettem, azt a tankból fogom bekötni.
Ahogy néztem egy-két képet E46 BMW-ről, ott a motortérbe az aksi helyére szokták berakni a kályhát, mivel diesel, nekem hátul van a csomagtérbe az aksi.
Sajnos a jelenlegi kínálat használt piacon, nem igazán bő, örültem, hogy rátaláltam. De most egy picit elszomorodtam, nem olyan jó vétel volt ez!!!!
Milyen árban mozog ezekhez az alkatrészek amiket mondtál típus hibának, szivattyú, izzító gyertya, agy?
Pedig ahogy mondtad első ránézésre azt gondoltam nem lesz ezt nehéz bekötni, a helye is jó helyen van, könnyen hozzáférhető, a vezetékek befűzése sem rémisztő, de a vízcsövek bekötése az tényleg érdekes lesz.
Tényleg még-egyszer köszönöm a válaszodat, nagy segítség ez számomra.
A D5W SC egy (Standheizung)állófűtés (Complet)Komplett kályha,amiben megtalálható tényleg a vízszivattyú,és az üzemanyagpumpa is! Alapjából nem rossz portéka,de az agya megérne beszerelés előtt egy kiolvasást....
Gyenge pontja lehet a v.szivattyú,izzítógyertya,esetleg az agya,tehát az elektronikája.
A Tankból kell(!) venni a gázolajat!! Ez fontos! Nem olyan gáz,aránylag "könnyedén" kivitelezhető
A legnehezebb része talán a vízcsővek elhelyezése.
Az idén csináltam már 2db ilyen 3betűs autót....,egyenlőre mindegyik működik is...
Érdeklődni szeretnék, látom nagy szakértője vagy a témának, hogy vásároltam egy használt állófűtést a mai-nap.
Az azonosító táblájára ez van írva Eberspacher Esslingen Hydronic D5W SC, Disel, 50W-12 V, 5000W.
Elméletileg működik, ki lett próbálva, minden egyes darabját megkaptam, előttem szerelték ki a kocsiból, egy A4-ből 1997 évjáratból.
Én egy BMW E46 320 D-be szeretném belerakni egy 2002 évjáratba.
Kérdésem az lenne, bele lehet e rakni a kocsimba, illetve nekem azt mondták hogy az üzemanyag szivattyú, keringető szivattyú minden a kályhában van /Ez tényleg így van?/. A kályhán kívül még kaptam rengeteg kábelt ,2 db. csövet, kipufogót, és a vezérlőjét /amin be, ki, és időzíteni tudom./
Mit lehet erről a modellről tudni? Van e betegsége?
Nagy nyomású szivattyús a BMW motorja, elég ha csak simán egy T csővel belekötöm a gázolaj vezetékbe, vagy a tanktól kell hozni külön egy csövön?
Nem hallottam még másik állófűtést nem tudok viszonyítani, de nincs jó előerzetem, mintha valami elromlott volna.Nem égne eggyenletesen.Nem füstöl, szépen fefűt de a hangja.