Sziasztok ilyen elektronikát keresek eberspracher d5wz- hez:
p2.vatera.hu/photos/0a/f4/80d6_2_big.jpg
vagy e nélkül is be lehet kötni? Ha igen akkor valamilyen bekötési rajzot tudna valaki adni? Minden más része megvan.
Az enyemben mindig megy a szivattyu es ha leallitom akkor legalabb 2-3 percig megy meg.Ha rateszed a gyujtast es nem inditod el akkor is egy ido utan bekapcsol...
A többiek adnak csöveket is, meg minden szart, szóval szerintem még lehet alkudni bőven. Elég gáz, hogy külön vezérlőpanelja nincs senkinek, fateromnak is most az döglött meg az e38-ban...
Ha valakinek látömezőbe kerülne, vagy a satupad alatt heverne bmw-ből való ThermoTop Z/C elektronika, de ha komplett kályha az is érdekelne, kérem jelezzétek.
Eberspacher D!W SC-hez keresnék valami technikai megoldást esetleg elektronikát mert már idegesítő, hogy állandóan leáll 9 prc után F64-es hibakóddal. Lángőr már cserélve lett benne. Szaki azt mondta valószínű, hogy hősokkot kapott az elektronikája. Ha valaki tud megoldást, megköszönném!
Vectra C autómban (2007-es) gyári beépítésű Hydronic D5WZ kályha van. Három telet hibátlanul húzott le a kályha. Ebben szezonban azonban teljesen hektikusan működik. Van hogy bekapcsol rendben, van hogy nem. Két-három indítást megy aztán meg nem tudom beíndjtani. Ha bekapcsol akkor van hogy irtóra füstöl, van hogy egy füstpamacs se távozik belőle. Egy biztos, hogy az utastérben irtóra érezni a büdösét (ez régebben is így volt, de nem ennyire). A szezon előtt cseréltem benne tömítést (a motor alattit és a nagy O gyűrűt).
Gyári tech2 műszerrel letesztelték a kályhát és nem mutatott hibakódot (kivéve szakadás a levegőmotorban) A tömítés cseréjekor megnéztem a motort és a vezetékeket is. Akadásmentesen, hangtalanul forog, kábelek rendben)
Mi lehet a gond szerintetek?
Ha végignézem a gyári javítási manual szerint az izzító, a lángőr meg a hőérzékelők ellenállását, azzal ki tudom szűrni a hibát?
Néztem közben alkatrészeket (pl: levegőmotor, izzító) de valami hihetetlen cikkszámkatyvasz van a D5WZ esetében az alkatrészeket illetően. Izzítóból legalább három félét találtam hozzá a neten. Csak stift (körsarus csati kell rá, ahogy láttam), stift kábellel, üzemanyagadagolós szűrős stift egyben. Csak az újabb szétszedéssel lehet kideríteni, hogy mi kell bele ránézésre? Vagy a webshopok félrevezetőek?
Milyen T ágról írsz ? az üzemanyag ág az hagyján hogy T ágas DE az is ,ha a kocsi üza pumpája a tankba van ,akkor az a kazána üza pumpája nem fogja szeretni,mert abban az ágban nyomás lesz ,van !!
Ha a vízcsőre gondolsz ahhoz meg semmi T ág nem kell !
Bekötni nagy álltalánosságban a hengerfejből jövő , belső fűtőradiátor felé menő csövet szokták elvágni ,és közé fabrikálni a kazánt !
Adott egy Golf3-as 1.9 TdI /ahu/ amit nemrég vettem egy Hydronic D4WSC 40W/4000W kályhával, lenne pár kérdésem, mert csak "félig" van bekötve...
- gázolajat megkapja, a szűrő előtt van egy T ág, onnan kapja a gázolajat
- konzolja behozva a fülkébe, és ha összedugom a csatit (gyári vw csati) a motortérben akkor villog rajta az idő, miegymás
- viszont a vízcsövek le vannak dugózva, az egyik kb 1m hosszú, a másik kb 60-70 cm hosszú
Hová kellene ezeknek T ágat gyártani?
Nem látok levakolt csatlakozását, illetve olyat, hogy pl régebben lett volna valahol T ág és most annak a helyén egy csőtoldat lenne pl két bilinccsel.
Honnan bizonyosodnék meg a kályha egyáltalán jó-e mielőtt nekiállok T ágat faragni valahová?
Kinti kocsi, de nem értem, miért tesz bele valaki kályhát ha be sincs kötve?
Kérdésem lenne, Nissan Patrol Y61 3.0d szeretnék állófütést érdeklődék van-e valakinek építő ötlete tapasztalata milyen kályhát érdemes keresni a beszerelés mennyire bonyolult és ami a lényeg kb. mennyibe kerül mindez. Találtam néhányat hirdetési oldalakon de fogalmam nincs milyen lenne alkalmas a Patrolba.
Igen Sharan és a tűzfalon lévő szivattyú hol megy hol nem, szénkefét kell benne cserélnem. Ez is okozhatja? Azt hittem ez csak leállítás után keringet egy ideig.
Tegnap beraktam a kájhát, talán ma sikerül a csöveket is rákötni. De sajna a csövek bekötésével van egy kis homály, google fordítóval fordítottam le nem igazán jól fordít. Baj lenne ha kérnék elérhetőséget telefonon? Ha nem gond akkor az emailemre is küldheted.
A kipufogógáz vizmelegítőjének (a motor és a váltó találkozása felett,egy saválló kis tartály szerű) a fűtőradiátorra mennő csövét kell elvágni,és oda sorosan bekötni a kályhát. Egy hónapja csináltam egyet,az is 2.8 HDI volt...