Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 8063

Láttam már néhány D5WZ-t, de azoknak nyomokban sem hasonlított a képen láthatóhoz a vezérlőjük.

Előzmény: Fecco184 (8062)
Fecco184 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 8062
Sziasztok ilyen elektronikát keresek eberspracher d5wz- hez:
p2.vatera.hu/photos/0a/f4/80d6_2_big.jpg
vagy e nélkül is be lehet kötni? Ha igen akkor valamilyen bekötési rajzot tudna valaki adni? Minden más része megvan.
DAFMAXX Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8061

Hali.

D4W SC. Ha jól emlékszem akkor téglalap alakú a belső csatalkozása. Úgy tudom tőled vettem majd 2 éve. Egy Nissan Vanette Gargoba lett beépítve.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=116117017&t=9142200

Előzmény: balu.maci104 (8060)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8060

Szia!

D4W SC vagy D5W SC? Ovál csatlakozós belűl vagy téglaalap alakú?

Mi a vezérlőnek az Ausfhürung száma? 25......??

Előzmény: DAFMAXX (8053)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8059

Szia!

Két féle létezik:

1: vezetékes porcelán betétes

2: menetes végű 

Amit látthattál harmadik verziót az a kehellyel együtt lehetett,ami végűl is belemegy a vetillátor pajzsba.

Szerintem egy alapos átnézés ráférne,lángszitától a vezérlőegységig...

Nem a motorban lesz a hiba.....

Előzmény: R István (8052)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8058
Az enyemben mindig megy a szivattyu es ha leallitom akkor legalabb 2-3 percig megy meg.Ha rateszed a gyujtast es nem inditod el akkor is egy ido utan bekapcsol...
Előzmény: norbi0325 (8049)
Vojnó Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8057

j = k

 

:(

 

:)

Előzmény: Vojnó (8056)
Vojnó Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8056

Köfi, próbáljozom....

Előzmény: mrlan (8055)
mrlan Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8055

Pont most kerestem ilyen kályhát az E38-ba... Kaptam pár ajánlatot: 

 

http://bmwbase.eu/index.php/39-hutes-es-futes/111-25-30d-webasto 40ezer Ft

 

Nagykálló 

postán is mehet beépitési gari van - 50ezer Ft
20 4752578

 

Neki is van 45e Ft-ért

http://www.powerfanatics.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=11255

 

és tőle rendeltem most egyet 30-ért, csak a kályhát:

http://www.powerfanatics.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=14749

 

 

A többiek adnak csöveket is, meg minden szart, szóval szerintem még lehet alkudni bőven. Elég gáz, hogy külön vezérlőpanelja nincs senkinek, fateromnak is most az döglött meg az e38-ban...

 

Előzmény: Vojnó (8054)
Vojnó Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8054

Sziasztok!

Ha valakinek látömezőbe kerülne, vagy a satupad alatt heverne bmw-ből való ThermoTop Z/C elektronika, de ha komplett kályha az is érdekelne, kérem jelezzétek.

 

Köszönettel

 

DAFMAXX Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8053

Sziasztok!

 

Eberspacher D!W SC-hez keresnék valami technikai megoldást esetleg elektronikát mert már idegesítő, hogy állandóan leáll 9 prc után F64-es hibakóddal. Lángőr már cserélve lett benne. Szaki azt mondta valószínű, hogy hősokkot kapott az elektronikája. Ha valaki tud megoldást, megköszönném!

 

Üdv:

DM

R István Creative Commons License 2013.11.20 0 0 8052

Sziasztok!

 

Vectra C autómban (2007-es) gyári beépítésű Hydronic D5WZ kályha van. Három telet hibátlanul húzott le a kályha. Ebben szezonban azonban teljesen hektikusan működik. Van hogy bekapcsol rendben, van hogy nem. Két-három indítást megy aztán meg nem tudom beíndjtani. Ha bekapcsol akkor van hogy irtóra füstöl, van hogy egy füstpamacs se távozik belőle. Egy biztos, hogy az utastérben irtóra érezni a büdösét (ez régebben is így volt, de nem ennyire). A szezon előtt cseréltem benne tömítést (a motor alattit és a nagy O gyűrűt).

Gyári tech2 műszerrel letesztelték a kályhát és nem mutatott hibakódot (kivéve szakadás a levegőmotorban) A tömítés cseréjekor megnéztem a motort és a vezetékeket is. Akadásmentesen, hangtalanul forog, kábelek rendben)

Mi lehet a gond szerintetek?

Ha végignézem a gyári javítási manual szerint az izzító, a lángőr meg a hőérzékelők ellenállását, azzal ki tudom szűrni a hibát?

Néztem közben alkatrészeket (pl: levegőmotor, izzító) de valami hihetetlen cikkszámkatyvasz van a D5WZ esetében az alkatrészeket illetően. Izzítóból legalább három félét találtam hozzá a neten. Csak stift (körsarus csati kell rá, ahogy láttam), stift kábellel, üzemanyagadagolós szűrős stift egyben. Csak az újabb szétszedéssel lehet kideríteni, hogy mi kell bele ránézésre? Vagy a webshopok félrevezetőek?

Köszi

Isván

RÉMES Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8051

Hát ja!

 

A Vitomban is állandóan ment, szerintem vagy 2 évet ha bír így!

(hogy ki az aki ezt így kitalálta?? )

 

Már átalakítottam, hogy csak a kazán índítsa, majd egy egyszerű késleltető áramkörrel kitoltam a leállás kb másfél percre.

 

Ennek már vagy 3 éve, és még mindig jó.

 

 

Viszont a Beru izzítóstift nem bírta 2 évig, még így sem. ( pedig csak akkor használtam, ha nagyon muszály volt )

 

Amit küldtél az bizalomgerjesztőbb. Eddig hibátlan.

Előzmény: balu.maci104 (8047)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8050

Először teszteld le,hogy egyáltalán müködik-e!? T-idom nem fog kelleni,esetleg 2db "L"-idom viszont annál inkább..

Ezt elmagyaráznád pontosabban hogy mi van benn a fülkében??:

'- konzolja behozva a fülkébe, és ha összedugom a csatit (gyári vw csati) a motortérben akkor villog rajta az idő, miegymás'

Előzmény: Csirkésfiú (8044)
norbi0325 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8049

Az enyémben van :)  Egy led segítségével felügyelem a működését ,és ezt tapasztaltam ,amit írtam

 

A szivattyú kb 14 fok alatt mindig megy járó motornál ! Természetesen leállítás után még kb fél percig !

Előzmény: balu.maci104 (8047)
bizarrboy Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8048

Mondjuk én azt nem értem a leírásodból hogy 

 

Hová kellene ezeknek T ágat gyártani?

 

Milyen T ágról írsz ? az üzemanyag ág az hagyján hogy T ágas DE az is ,ha a kocsi üza pumpája a tankba van ,akkor az  a kazána üza pumpája nem fogja szeretni,mert abban az ágban nyomás lesz ,van !!

 

Ha a vízcsőre gondolsz  ahhoz meg semmi T ág nem kell !

Bekötni nagy álltalánosságban a hengerfejből jövő , belső fűtőradiátor felé menő csövet szokták elvágni ,és közé fabrikálni a kazánt !

 

Előzmény: Csirkésfiú (8044)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8047

Nincs köze a hőmérsékletnek a vízszivattyúhoz....

Mindig mennie kell,leállítás után is kb. 180sec-ig..

Ezért is fogy el ilyen hamar...:-(

Előzmény: norbi0325 (8043)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8046

Gyártattam le az eredeti BOSCH kefe mintájára bronz(szén)keféket,ha kell valakinek akkor van! 1pár(2db) 3000Ft plusz posta.

Előzmény: sorost (8040)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8045

Szia!

12.000Ft + postakts.

Előzmény: Dizeles (8041)
Csirkésfiú Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8044

Sziasztok!

Adott egy Golf3-as 1.9 TdI /ahu/ amit nemrég vettem egy Hydronic D4WSC 40W/4000W kályhával, lenne pár kérdésem, mert csak "félig" van bekötve...

 

- gázolajat megkapja, a szűrő előtt van egy T ág, onnan kapja a gázolajat

- konzolja behozva a fülkébe, és ha összedugom a csatit (gyári vw csati) a motortérben akkor villog rajta az idő, miegymás

- viszont a vízcsövek le vannak dugózva, az egyik kb 1m hosszú, a másik kb 60-70 cm hosszú

 

Hová kellene ezeknek T ágat gyártani?

Nem látok levakolt csatlakozását, illetve olyat, hogy pl régebben lett volna valahol T ág és most annak a helyén egy csőtoldat lenne pl két bilinccsel.

Honnan bizonyosodnék meg a kályha egyáltalán jó-e mielőtt nekiállok T ágat faragni valahová?

Kinti kocsi, de nem értem, miért tesz bele valaki kályhát ha be sincs kötve?

 

Hol kezdjek neki ?

Előre is köszi a válaszokat!

Laci

norbi0325 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8043

Szia

A szivattyú kb 14 fok alatt mindig megy járó motornál ! Természetesen leállítás után még kb fél percig !

Ha az a szürke Bosch szivattyúd van akkor abba 5x5x12-es kefe kell!

 

 

Előzmény: sorost (8040)
e.gyuszi Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8042

Üdvözlet Uraim!

Kérdésem lenne, Nissan Patrol Y61 3.0d szeretnék állófütést érdeklődék van-e valakinek építő ötlete tapasztalata  milyen kályhát érdemes keresni a beszerelés mennyire bonyolult és ami a lényeg kb. mennyibe kerül mindez. Találtam néhányat hirdetési oldalakon de fogalmam nincs milyen lenne alkalmas a Patrolba.

Kösz a segitséget.  e.gyuszi

Dizeles Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8041

Jóreggel!

 

   Rajta volt,igen. Mennyi az izzító stift?

Előzmény: balu.maci104 (8037)
sorost Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8040

Igen Sharan és a tűzfalon lévő szivattyú hol megy hol nem, szénkefét kell benne cserélnem. Ez is okozhatja? Azt hittem ez csak leállítás után keringet egy ideig.

Előzmény: balu.maci104 (8008)
pampi01 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8039

Szai Balú!

 

Tegnap beraktam a kájhát, talán ma sikerül a csöveket is rákötni. De sajna a csövek bekötésével van egy kis homály, google fordítóval fordítottam le nem igazán jól fordít. Baj lenne ha kérnék elérhetőséget telefonon? Ha nem gond akkor az emailemre is küldheted.

 

Köszönök mindent!

 

Üdv. Pampi!

lemle Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8038

Köszönöm az infót!

Előzmény: balu.maci104 (8036)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8037

A próbakor rajta volt az üzemanyagpumpa is,tehát a vezérlő érezte a pumpát??

Van eredeti új Eberspacher izzítóstiftem is,ha kell!?

Előzmény: Dizeles (8032)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8036

A kipufogógáz vizmelegítőjének (a motor és a váltó találkozása felett,egy saválló kis tartály szerű) a fűtőradiátorra mennő csövét kell elvágni,és oda sorosan bekötni a kályhát. Egy hónapja csináltam egyet,az is 2.8 HDI volt...

Előzmény: lemle (8033)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8035

Szia!

Nyílvános a mail címem,írj arra!

Előzmény: bgaben (8034)
bgaben Creative Commons License 2013.11.19 0 0 8034

Üdv mindenkinek!

 

Keresnék Eberspacher EasyStart R-hez magyar nyelvű használati utasítást távezérlőről való működtetéshez,programozáshoz,ha tudja a készülék.

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!