Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Rendszám: NBZ-475 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.32 Szin: VILÁGOSZÖLD A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Forgalomban van: JOB-421, BPT-438, JLZ-146, BPE-900
Rendszám: BRZ-245 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
És ez a mislenyi banda milyen buszokkal szaladgál, és mikor vannak a buszaik Pécsen? Elképzelhető, hogy az év utolsó napjaiban járok arra, én pedig mindig is szerettem egzotikus maszek gépeket lőni. :D
Pont ma mesélte az egyik bennfentes hogy jön fel a padló az épületben, meg teszt során leszakadt a disznó súlyától valami vas.
Viszont azt nem tudom mikor fognak kezdeni
ON:
Akik Mohácson fognak dolgozni, azok közül vannak akik a pécsibe járnak jelenleg, őket a 'Mislenyi cég viszi Pécs, és a Mohács környéki falvak között. Szerintem esélyes hogy csak az fogja majd a gyár beüzemelése után is szállítani az embereket.
Ha igazak a hírek akkor LKC-194 mostantól a Mohács-Pécsvárad, Mohács-Szebény tengelyen lesz megtalálható, a JOM-819 helyén, ha ez igaz, akkor a Mohácson nincs már több állandó fordás 400-as.
LLM-312 meg már jó pár hete, (van már egy hónapja is) JLW-477 helyett van.
Sokba kerültek, nem volt érdemes fenntartani őket. Amíg van 10+ távolssági vonalra tökéletesen alkalmas kocsi (öhm, crossway, ledszalag témában lehetne valami történés), valamint a C56.22, LH matchbox sem vállalhatatlan, addig felesleges ezekre költeni sajnos.