Egy 2005 ös ford galaxy programozható állófűtésével van némi gond. A szerelő szerint az elektronikai része makkant meg. Tudnátok segíteni, hogy kihez hova fordulja segítségért az ügyben? Elég ezt a részt cserélni vagy??? Szóval minden infó és megoldás érdekel és sokat segít. Kösz előre is!
Akkor neked a 2-s pinen (a 6 pives csatiban) van a busz jelvezeték.
Sajna ezt gép nélkül nem igen tudod elindtani. De 3db vezetéket a kocsi bal első kerékjáratából megtoldani nem vészesen lehetetlen dolog!
Felhivnám továbbá a figyelmedet, hogy diag nélkül a kocsiban sem fog elindulni mert mostanra (3 sikertelen indtás) tuti lezárta a klimapanel hiba miatt az inditási parancsot. Magyarán hiába kötöd be (akár csak tesztelésre) nem fog elindulni üzemszerüen. Diaggal minden megoldható amúgy, a teszt is és a törlés is.
Ha jól sejtem 94/03 utáni lehet és kell neki busz jel sajna... de
Ezt elindthatja a klima és a távirányitő, de a motor hőntartásához nem tudom honnan kapja az ukászt.
Ha pesti vagy tudok segiteni diagban (ha tényleg bmw-ből származik, a vezérő miatt), kiszerelt állapotban is, magyarán nem kell a kocsi hozzá. El is inditható igy.
Ha látod a rajzot akkor a 6 pines csatiban a 6-s pin és a test közé kell az ua. pumpát kötni, és az 1-s pin indtja, de hogy elég neki oda táp vagy busz jel kell neki, nem sikerült kiderteni.
A Golf 3 Tdi-mben van Defa, ami a hűtővizet fűti. Ha (jó) előre tudod mikor indulsz,(és van áram a kocsi körül) akkor jó kis szerkezet. 40-50 fokra melegíti a vizet, de kell hozzá félóra-óra-másfélóra, attól függ milyen idő van.
kérek szépen egy kis segítséget. Vettem egy 730D E38-at amiből hiányzott az állófűtés kályha, Webasto Thermo Top Z/C-D vezetékek, vízcsövek, ac pumpa megvolt. Vettem egy bontott kályhát, de ahogy olvasom a fórumot szét kellene kapnom és átnézni beszerelés előtt? Hogy tudnám kívül lepróbálni? Van a nagy csatlakozó az gondolom a táp, de a másik csatlakozón lévő 2 vezetékre ha adok valami jelet akkor nem tudom kipróbálni?
Sziasztok. A segítségeteket kérem. Van egy D1LC Eberspacher kályhám. Bekapcsolom a tekerőjét és semmi sem történik csak a vezérlő doboz kattog 3-4szer majd annyi, semmi reakció. Ha felcsrélem a tápot akkor csak a pumpa kattog, gondolom a zárlat végett. Valakinek hasonló vagy tapasztalat mi lehet a baj? Kontakt hiba? Relé? Vezérlő doboz? Izzítógyerzya? Pumpa? Előre is köszönöm a segítséget, (mayerzsola@hotmail.com). Zsola
Nekem a Golfban van ilyen izzitógyertya szerűség a hengerfejtől jövő-fűtőradiátor felé menő ágban, 3 db és azt kell mondjam, hogy (Tdi-ből ültem át másik Tdi-be) amíg a passatom mondjuk 0C- fokban 8-10 km megtétele után érte el az üzemi hőfokot és addig alig fűtött, addig ennek kb fele idő alatt tudja a golf.
Arról nem beszélve, hogy én átkozom a climatronikot. A passat nem fúj csak mondjuk olyan meleg levegőt amit kiírt pl 29C -ot, majd bele fagytam, addig ez a golf olyan meleget tud fújni, mint a régi swift, egyszerűen elszédülsz olyan meleget csinál, ha meleg a motor már.
Remélem az állófűtés-fűthető bőr-motor kellemes melegével-téli szövet tető kombóval rácáfolok a sok okosra, hogy "majd kifagysz a cabrióból" . Hmm
Sziasztok!lenne egy eber vizes kályhám,ami bekapcsolás után 7percnél leáll.szivattyú bekapcsol be is gyullad igaz csak rövid időre,aztán leáll ujra begyújt majd utána lekapcsol .órán a fütés jel viszont marad.merre induljak,előre is köszi.
az automba szeretnek egy allofutest ( range rover p38, 2.5DT diesel uzemu, 1997. )
a motort szeretnem elofuteni elsodlegesen,( mivel oreg joszag es szeretnem kimelni) a belter annyira nem fontos, mert,ha meleg a rendszerben a viz , akkor ket perc alatt Komfortos meleget csinalnak a ventillatorok.
szoval a kerdesem az lenne,hogy esetleg van valakinek elado es be is tudna szerelni?
Épp most jövök egy Vivaro alól, egy Eber D5-öst tettünk föl utólag, ami egy Vito-ból jött.
GSM modullal indul, + kézi kapcsolóval az utastérből.
Kap tápot, az idító érzékelőket átvertem egy +12V-al. ( illetve az lett a start jel )
Teljesen független a az autó elektromos rendszerétől, ( nyilván az akku kivételével)
A szivattyúhoz kellett egy leálláskésleltető, meg a telefonos modult berakni.
Néztük a vizet hová kössük, és arra jutottunk, hogy a szivattyú megy az alváz alá, legalább lesz ráfolyás, könnyebben légtelenedik.
Azt a csövet vágjuk szét, ami megy a hengerfejtől a fűtésradiátorba, ide lesz sorosan bekötve a kályha. Mondjuk most hogy írom, nem tudom, hogy fűtéscsapos a szabályozás, vagy a levegő keverésével variál. Na majd megnézem.
A gázolaj meg a tartályból a szívóágból lesz levéve egy "T" elágazóval, mivel nincs a tankban szivattyú, csak a motortérben.
Már bepöffent, csak még se víz, se gázolaj nincs kiépítve.
Hát amíg működik, töltés nincs igazából, mert a genrátor küzd vele. Ha rövid távokra jársz a kocsival és mindig megy, akkor szép lassan le is térdel az akksi. Haver corodoba-jában gyárilag volt ilyen, ki kellett venni a biztijét emiatt. Én a saxom-ba tettem utólag, nincs hőfokmérőm, de nem nagyon volt észrevehető különbség. Vmivel biztos jobban melegszik, de nem számottevő. Egy kályha ezerszer többet ér.
Köszönöm a válaszod, de esetleg picit bővebben lehetne kérni? Pl. Miben nyilvánul meg a sokat fogyasztása? Mennyire kevés? Észre sem vehető? Ha volt esetleg Neked, akkor bizonyára nézted, hogy pl. eddig a szokásos úton 8km alatt érte el a 90 fokot, azzal meg 7,9? :)