Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

btibi06 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8183

Urak valaki hozzáértő meghallgatná fülre jól működik e ez a webasto thermo top C kályha ?  https://www.youtube.com/watch?v=qCOvBygFOEI

Ez a kattogás normális?

Köszönöm szépen .

Vizdi78 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8182

Sziasztok,

 

Egy 2005 ös ford galaxy programozható állófűtésével van némi gond.  A szerelő szerint az elektronikai része makkant meg. Tudnátok segíteni, hogy kihez hova fordulja segítségért az ügyben? Elég ezt a részt cserélni vagy??? Szóval minden infó és megoldás érdekel és sokat segít. Kösz előre is!

cuccolós Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8181

Akkor kitakarítom, összerakom, és diag. Köszi az infókat

Előzmény: Vojnó (8178)
cuccolós Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8180

igyekszem, tolom bele a lóvét rendberakom, aztán remélem meghálálja :-)

Előzmény: Vojnó (8179)
Vojnó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8179

Amúgy szép kis egyedi belsővel rendelkezik.  ;o)

A fényezése is egyedi szin, a kormány is egyedi két szinű bőrből...

Szóval na, vigyázz rá! Őrizd meg a jó állapotát. :)

Előzmény: cuccolós (8176)
Vojnó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8178

Akkor neked a 2-s pinen (a 6 pives csatiban) van a busz jelvezeték.

Sajna ezt gép nélkül nem igen tudod elindtani. De 3db vezetéket a kocsi bal első kerékjáratából megtoldani nem vészesen lehetetlen dolog!

 

Felhivnám továbbá a figyelmedet, hogy diag nélkül a kocsiban sem fog elindulni mert mostanra (3 sikertelen indtás) tuti lezárta a klimapanel hiba miatt az inditási parancsot. Magyarán hiába kötöd be (akár csak tesztelésre) nem fog elindulni üzemszerüen. Diaggal minden megoldható amúgy, a teszt is és a törlés is. 

 

Előzmény: cuccolós (8176)
cuccolós Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8177

Nem Bp, mediterránia :-)

Előzmény: Vojnó (8174)
cuccolós Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8176

köszi,  ja buszos, VIN DN48712

Előzmény: Vojnó (8175)
Vojnó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8175

Amúgy van vele varia, lehet egy VIN kod közelebb vinne a pontos lehetőségeidhez, mert az évjáratokon belül volt varia rendesen....

Előzmény: cuccolós (8169)
Vojnó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8174

Ha jól sejtem 94/03 utáni lehet és kell neki busz jel sajna... de

Ezt elindthatja a klima és a távirányitő, de a motor hőntartásához nem tudom honnan kapja az ukászt.

Ha pesti vagy tudok segiteni diagban (ha tényleg bmw-ből származik, a vezérő miatt), kiszerelt állapotban is, magyarán nem kell a kocsi hozzá. El is inditható igy.

Ha látod a rajzot akkor a 6 pines csatiban a 6-s pin és a test közé kell az ua. pumpát kötni, és az 1-s pin indtja, de hogy elég neki oda táp vagy busz jel kell neki, nem sikerült kiderteni.

Előzmény: cuccolós (8169)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8173

Szia,

Nem neztem utanna, csak azt tudom,hogy az uj az kb. 300e koruli osszeg! Nekem az sok! Hasznaltan gondolom azert joval olcsobb!? 

Dec 20.-ig itthon vagyok, ugyhogy kb. addig az idopontig erek ra, termeszetesen rugalmas vagyok. Bfuredi vagy? Az szuper, nem tavolsag!

 

udv.

Előzmény: balu.maci104 (8167)
Adm Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8172

Párom autójáról lenne szó, mindig fix időpontban indul, bent áll a kertben, szóval ezzel a felével nem lenne gond.

Ehhez az autóhoz (Astra G Y17DT) olyan defa melegitőt találtam, ami az olajat melegíti.

Előzmény: Mike_TDi (8170)
Mike_TDi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8171

Na azt hiszem akkor muszály lesz megnéznem hogy az a 3 gyári gyertya működik-e nekem :S

Előzmény: Csirkésfiú (8165)
Mike_TDi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8170

Szia!

 

A Golf 3 Tdi-mben van Defa, ami a hűtővizet fűti. Ha (jó) előre tudod mikor indulsz,(és van áram a kocsi körül) akkor jó kis szerkezet. 40-50 fokra melegíti a vizet, de kell hozzá félóra-óra-másfélóra, attól függ milyen idő van.

Előzmény: Adm (8162)
cuccolós Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8169

(ismét megpróbálkozom) Üdv az Uraknak,

 

kérek szépen egy kis segítséget. Vettem egy 730D E38-at amiből hiányzott az állófűtés kályha, Webasto Thermo Top Z/C-D vezetékek, vízcsövek, ac pumpa megvolt. Vettem egy bontott kályhát, de ahogy olvasom a fórumot szét kellene kapnom és átnézni beszerelés előtt? Hogy tudnám kívül lepróbálni? Van a nagy csatlakozó az gondolom a táp, de a másik csatlakozón lévő 2 vezetékre ha adok valami jelet akkor nem tudom kipróbálni?

 

Előre is köszönöm

Előzmény: cuccolós (8142)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8168

Szia!

Mi a kályha pontos típusa? Ha nem "őskori lelet",és már rendelkezik olvasható aggyal,akkor először azt kellene vallatóra fogni...

Előzmény: kis-csiga (8164)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 8167

Szia!

Árban mennyit szánnál rá? Mikor kellene a beépítés?

(Balatonfüred)

Előzmény: Törölt nick (8163)
Matyi21zs Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8166

Sziasztok. A segítségeteket kérem. Van egy D1LC Eberspacher kályhám. Bekapcsolom a tekerőjét és semmi sem történik csak a vezérlő doboz kattog 3-4szer majd annyi, semmi reakció. Ha felcsrélem a tápot akkor csak a pumpa kattog, gondolom a zárlat végett. Valakinek hasonló vagy tapasztalat mi lehet a baj? Kontakt hiba? Relé? Vezérlő doboz? Izzítógyerzya? Pumpa? Előre is köszönöm a segítséget, (mayerzsola@hotmail.com).  Zsola

Csirkésfiú Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8165

Nekem a Golfban van ilyen izzitógyertya szerűség a hengerfejtől jövő-fűtőradiátor felé menő ágban, 3 db és azt kell mondjam, hogy (Tdi-ből ültem át másik Tdi-be) amíg a passatom mondjuk 0C- fokban 8-10 km megtétele után érte el az üzemi hőfokot és addig alig fűtött, addig ennek kb fele idő alatt tudja a golf.

Arról nem beszélve, hogy én átkozom a climatronikot. A passat nem fúj csak mondjuk olyan meleg levegőt amit kiírt pl 29C -ot, majd bele fagytam, addig ez a golf olyan meleget tud fújni, mint a régi swift, egyszerűen elszédülsz olyan meleget csinál, ha meleg a motor már.

Remélem az állófűtés-fűthető bőr-motor kellemes melegével-téli szövet tető kombóval rácáfolok a sok okosra, hogy "majd kifagysz a cabrióból" . Hmm

További szép estét.

 

RÉMES, köszönöm a választ !

Előzmény: kazi30 (8159)
kis-csiga Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8164

Sziasztok!lenne egy eber vizes kályhám,ami bekapcsolás után 7percnél leáll.szivattyú bekapcsol be is gyullad igaz csak rövid időre,aztán leáll ujra begyújt majd utána lekapcsol .órán a fütés jel viszont marad.merre induljak,előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8163

Sziasztok,

az automba szeretnek egy allofutest ( range rover p38, 2.5DT diesel uzemu, 1997. )

 

a motort szeretnem elofuteni elsodlegesen,( mivel oreg joszag es szeretnem kimelni) a belter annyira nem fontos, mert,ha meleg a rendszerben a viz , akkor ket perc alatt Komfortos meleget csinalnak a ventillatorok.

 

szoval a kerdesem az lenne,hogy esetleg van valakinek elado es be is tudna szerelni?

 

helyileg Keszthelyen lakom.

 

 

koszonom, 

 

hali

 

Adm Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8162

Sziasztok!

 

Elektromos (230V-os) állófűtésről, pl Defa van valakinek tapasztalata, ami a hütőfolyadékot, vagy pedig a motorolajat fűti.

 

Köszönöm

 

üdv,

Adam

RÉMES Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8161

Szia.

 

Épp most jövök egy Vivaro alól, egy Eber D5-öst tettünk föl utólag, ami egy Vito-ból jött.

 

GSM modullal indul, + kézi kapcsolóval az utastérből.

 

Kap tápot, az idító érzékelőket átvertem egy +12V-al. ( illetve az lett a start jel )

 

Teljesen független a az autó elektromos rendszerétől, ( nyilván az akku kivételével)

 

A szivattyúhoz kellett egy leálláskésleltető, meg a telefonos modult berakni.

 

Néztük a vizet hová kössük, és arra jutottunk, hogy a szivattyú megy az alváz alá, legalább lesz ráfolyás, könnyebben légtelenedik.

 

Azt a csövet vágjuk szét, ami megy a hengerfejtől a fűtésradiátorba, ide lesz sorosan bekötve a kályha. Mondjuk most hogy írom, nem tudom, hogy fűtéscsapos a szabályozás, vagy a levegő keverésével variál. Na majd megnézem.

 

A gázolaj meg a tartályból a szívóágból lesz levéve egy "T" elágazóval, mivel nincs a tankban szivattyú, csak a motortérben.

 

Már bepöffent, csak még se víz, se gázolaj nincs kiépítve.

Előzmény: Csirkésfiú (8151)
Mike_TDi Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8160

Köszi. Nem rövid távon járok, de 8 km mire eléri a 90 fokot.

Tudom, hogy jobb lenne a kályha, de idén (sem) lesz rá pénz :S

Előzmény: kazi30 (8159)
kazi30 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8159

Hát amíg működik, töltés nincs igazából, mert a genrátor küzd vele. Ha rövid távokra jársz a kocsival és mindig megy, akkor szép lassan le is térdel az akksi. Haver corodoba-jában gyárilag volt ilyen, ki kellett venni a biztijét emiatt. Én a saxom-ba tettem utólag, nincs hőfokmérőm, de nem nagyon volt észrevehető különbség. Vmivel biztos jobban melegszik, de nem számottevő. Egy kályha ezerszer többet ér.

Előzmény: Mike_TDi (8158)
Mike_TDi Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8158

Üdv!

 

Köszönöm a válaszod, de esetleg picit bővebben lehetne kérni? Pl. Miben nyilvánul meg a sokat fogyasztása? Mennyire kevés? Észre sem vehető? Ha volt esetleg Neked, akkor bizonyára nézted, hogy pl. eddig a szokásos úton 8km alatt érte el a 90 fokot, azzal meg 7,9? :)

Előzmény: kazi30 (8157)
kazi30 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8157

Van. Sokat fogyaszt, keveset fűt. :)

Előzmény: Mike_TDi (8156)
Mike_TDi Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8156

Bár nem állófűtés, de hasonló:

 

12v-os fűtésgyorsítóval (3 izzítógyertyás) van valakinek esetleg tapasztalata?

cuccolós Creative Commons License 2013.12.03 0 0 8155

Megnézetm pontosan Webasto Thermo Top Z/C-D a kályha.

Előzmény: cuccolós (8142)
hal65 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 8154

Holnap teszek egy próbát.

Előzmény: RÉMES (8149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!