Nem tudom van-e Neked vagy tervezed a vételét, de én ezért a gépért 144.300 ft. ot kiadni, inkább nevezném egy nagyon komoly büntetésnek, mint gépvásárlásnak. Egyáltalán nem ismerem ezt a típust, és qrva nagyot tévedek, de ezért a kategóráért, 2,7 LE-ért 144ezer forintot kiadni..... akkor inkább egy lomfűrész ezeszer.
Bár ha jól emlékszem régi h.sz-ből, Te erősen Stihl párti vagy, és persze úgy más a helyzet...... akkot lehet megéri.....:):):)
Minek hasonlítjátok össze az ifát a pannóniával. Benzines és elekromos egész más célra való, nem érdemes hasonlítgatni őket. Én nem járok erdőre csak a ház körül vagdosok, meg azt az évi 5-6m3 tüzifát. Elektromosom van, abból is egy 17000ft-os, 3. téli tüzelőt vágtam ősszel vele. Mikor meglátja apósom mindig mosolyog, neki benzinesek vannak, mindenféle méret. Én meg nem szólok csak használom szépen, ahogy kell. A szomszéd egyenesen leszarozta, majd amikor ő elővette a kínai benzinesét, és negyedórát rángatta hogy egy törzset összevágjon, akkor meg én mosolyogtam. Házkörüli vágásra bőven elég az elektromos, sok idegességtől kíméli meg az embert.
Flanell
Nekem mutattak annak idején egy elektromosat, vagy husi volt vagy partner, 40 papírért árulták (újonan garanciával üzletben) abban nincs műanyag fogaskerék.
Sejtettem hogy ez lesz a válasz ! Meg kell vele tanulni dolgozni ugy hogy a lehető legrövidebb ideig legyen beindítva de akkor dolgozzon meg rendesen a betevőért.-)
A kalodás vágás pont erre való 4 vágás és leállít:-)
A vastag fát is érdemes bele rakni mert biztonságosabb a vágás nem vágja el az ember a lábát. És hajolgatni sem kell sokat.
Holnap kipróbálom a gépet nyárfadücskőben . Eddig sajnáltam az uj láncot de ma lepucoltam 4-5 dücskőt a földtől azoknak holnap annyi.!:-)
Tulajdonképpen lehet, hogy igazad van, ha szerencsém van, 3 e-ért talán csinálnak ilyet. Egy érdeklődést megér.
Igen, ha sokat kell menni egy géppel, akkor utálatos dolog a madzag, de egyébként minden tekintetben jobb az elektromos. Könnyebb, olcsóbb (üzemeltetni is), halkabb, egyszerűbb, ezért üzembiztosabb.
Leveszed a légszűrőt és csak a karbi legyen a hengeren. (A sima 170-nél meglehet csinálni, a 170D-nél nem tudom.)Meghúzod a két rögzítőanyát, majd beindítod. Gázfröccsöket adsz a gépnek és figyeled, hogy a karbinál prüszköl -e ki porlasztott benzint. Ha igen, akkor ez attól is lehet, hogy a karbiban a tűszelep nem zár rendesen, ezért sok benzint kap, amitől befúllad .
Ha meg tudod csinálni, hogy lehúzod a karbiról a benzincsövet és a cső végére ráhúzol, vagy beletuszkolsz egy hosszabb csövet, úgy hogy szorosan illeszkedjen, majd elkezded szívni, kiderülhet, hogy ott van -e a hiba. Ha egy idő után érezhetően nehezebben jön a cucc, akkor ott gond van.
A benzinszűrő, vagy a benzintank szuszogójának dugulása hasonló tüneteket produkál. Valamint nézd át a benzinvezetéket a szűrőtől a karbiig, nincs-e kilyukadva, kirepedve, megtörve.
Én nem vagyok az a kifejezett macozhista, de döntöttem már néhányszor elektromossal. :)
A benzines Jonsered gyümölcsösben való gallyazáshoz lett véve, ott a fák döntéséhez is elég a 35 cm-es lap. De épületek közelében lévő 40-50 cm-es akácokhoz, ecetfához bizony a régi 40 cm-es elektromos Al-ko-t vettem elő. (Aminek a műanyag kereke idén megadta magát, ezért akarok valami olcsó alsó-középkategóriás elektromos 40-es gépet venni, mert bakelitkereket aranyért sem adnak ilyen régi típushoz.)
A legnagyobb akácot alpinista módszerekkel kellett lebontani egy tető fölül, annál is nagy segítség volt, hogy a könnyű elektromossal kellett zsonglőrködni, nem benzinessel, és nem is kellett állandóan rángatni minden vágásnál, mikor még a farkammal is kapaszkodtam.
Olyan kérdésem lenne, lehetséges hogy valaki találkozott már ezzel a hibajelenséggel . Egy STIHL MS170D ről lenne szó ami azt produkálja hogy viszonylag hamar beindul hidegen , ha beindult és kis fordulaton van vele dolgozva nem áll le de ha magas fordulaton használjuk, kicsit vastagabb fáknál kezd elmenni az alapjárat az erő is kezd lecsökkenni és egy idő után megáll ,és nagyon nehéz újra inditani már minden volt takaritva átnézve de egyszerűen nem jövünk rá mi lehet a problémája . Ha valaki már látott ilyet és van róla sejtése nagyon megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait !