Sziasztok. D4WSC kályha állandóan leáll f51 hibakóddal. Volt már vkinek ilyen? Lángőr hiba vagy vezérlő esetleg? Nemrég volt egy leállás másik hibakóddal, azt hiszem akkor szakadást jelzett.
Hydronic l,hez keresek szita nélküli motorpajzsot.
Eberspacher mini programorám van eladó vagy cserélhető
a fenti kályhához alkatrészre.ROSSZ KÁLYHA CSERE érdekel!
Eleinte csak nem indúlt minden beprogramozott időre, volt, hogy újraindítottam programóráról a kis lángocska megnyomásával, utána beindúlt, most már úgy se.
Sajnos már azt sem hallom, hogy az üzemanyagszivattyú elindúlna.
Eleinte azt hittem nem kap gázolajat, most az beépített üzemanyagpumpára gyanakszom.
Biztosítékok jók.
Már az újabb fajta, a vízmentes gyorscsatlakozós kábeleles.
Látom a kicsi sárga vezetéket, amin keresztűl levillogná a hibajelzést, de nem tudom mit nézzek, vagy mi kellene hozzá, és hogyan.
"vázolta a forró motor-hideg olaj találkozásából eredő kockázatokat és abszolut egyetértek vele.."
Mint elmélet, bizonyára van realitása, csak kérdés, a gyakorlat mit tud erről...?? Tizen éve melegítem a hűtőfolyadékot telente, eddig nem reklamált a motor, hogy nem tetszik neki. Kicsivel több van benne, mint félmillió. Az előnyök meg ismertek. :-)
Mivel a viz miatt az egesz blokk atmelegedik, es jellemzo, hogy van olajhuto/futo (nalam speciel van egy combos vizes olajhuto, az olajszuro alatt) - merem mondani, hogy az olajszuro is meleg lesz tole (a kornyeken minden meleg ugyis), mivel a viz ott is atfolyik - es ugye az olaj ezen keresztul jut fel a blokk/hengerfej reszbe.
A masik pedig az, hogy uzemi korulmenyek kozott is van 40-60 fok diff az olaj es a viz kozott (van olajhomerom is latom), pl. allofutes nelkul eloszor a viz melegszik kb. 70 fokig, es ekkor meg az olajomerom gyakorlatilag kulso homerseklettel egyezo szinten all (detto, mintha allofutessel inditanek), illetve uzem kozben is lehet 120-130 fokos olaj, mikozben a hutoviz 80 fokos. (pl. palyan tolod neki okor modon, mikozben a menetszel erosen huti a vizet - az olaj pedig meleg a magas motorfordulat miatt).
A vizhofok meroje nekem a hatso hengerfejben van, az olajhomero pedig az olajteknoben.
Ezzel tisztában vagyok, sosem járatom alapjáraton a motort előmelegités céljából. Ahogy 409 topiktárs irta, rövidebb ideig fütöm elő kályhával majd menet közben hagyom elérni az üzemi hőfokot, csak utána kapcsolom ki a kályhát. Egy korábbi motorkonstrüktőr ismerősöm javasolta a módszert, vázolta a forró motor-hideg olaj találkozásából eredő kockázatokat és abszolut egyetértek vele..
azert irta mert sokk cikk kielemezte mar hogy nem jo az alapjaraton jaratas hidegen hanem el kell indulni 1 perc utan es finoman ugyan de menni kell az autoval.
persze az elpusztul elobb temakor szerintem min 3-400 ezer km utan fog elojonni leghamarabb.
Szerintem tegyél bele egy 90-100 Ah akksit, normál nem munka, mint ahogy csabais-topiktárs írta, nálam egy 91Ah varta gyártmányú akksi van, meg se érzi a napi 1 óra Webasto-zást.22e volt, mglátjuk meddig bírja, és csak rövid távokat megyek!
A kályha egy Webasto Thermo Top c. egy Webasto távindítóval konbinálva.
A távrecsegőjén lehet állítani a komfortfokozatot c1-c5 ig.
A kérdés változatlan maradhat hidegben c5-ön, azaz a hőmérséklet csökkenésével lehet emelni?A puffogás eggyértelműen eltűnt, szépen eggyenletesen jár, ha nem gáz én itthagynám, c5-ön, azaz a maximumon.
Ennél a fokozatnál fullgázon dolgozik a kályha?Mit lehet szabályozni ezekkel a komfortfokozatokkal?
Nekem egy Webasto ThermoTop DW50-em van. Nemrég lett beszerelve az autómba és tökéletesen jó igazából. Annyi kérésem/kérdésem lenne hogy aki esetleg használ vagy használt ilyet le tudná írni nekem a tapasztalatait?! Mi szokott tönkremenni, esetleg tanácsok... bármi ami eszetekbe jut erről a kályháról.