Nekem végül is mindegy, hogy merre lakik a szerelő úgy is csak postán tudom elküldeni. Szolnokon lakom, gondolom a közelben nincs aki érdemben hozzá tud szólni.
mondjuk balunak elküldöd ő meg jól megcsinálja és már megoldódott a problémád......bevalottan rossz kazánt nehéz eladni jó áron.utána meg veszel egy használtat ami ki tudja meddig megy.
azért a webóra is jellemző a vezérlő meghalása mégha nem is annyira mint az eberre.
csináltam pár sharan/galaxy-t mostanság és mindbe webastot raktam.
aki gyártja a weba vezérlőt ő mondta,hogy az eber-ét nem lehet kibányászni a helyéről úgy,hogy utána a ház még használható legyen.na ezért nincs hozzá hiába lenne rá piac....
meg mondjuk ahol ő igazából sokat elad az nem magyarország és külföldön is elterjedtebb a weba.....de lehet rosszul tudom.
az meg nem teljesen igaz,hogy olcsóbb az eber alkatrész.1-2 év alatt szétég a lángszita ami nem olcsó+ott a munkadíj.és ne magadból indulj ki hanem abból,hogy nem értesz hozzá és ha nem megy a fűtés mész a szervízbe.....ilyen téren a weba sztem felhasználóbarátabb.még a diesel is.a lángcső is csak akkor ég szét ha tele van korommal/trutyival.az meg már ugye valami hibának a következménye,álltalában a szar üzemanyagé.
nem akarok senkit meggyőzni a weba-ról,de nekem felhasználói szinten sokkal jobban bejött mint a másik.
de ízlések és pofonok között vergődünk úgy is... :)
sztem a webasto komplexebb,de lehet csak ezt tanultam meg és ezért mondom....és eber-hez nincs utángyártott vezérlő... :)
de tényleg lehet,hogy simán csak elfogult vagyok.
csináltam a múlt héten egy eber-hez kábelköteget,3x annyi ideig tartott mint az első webastó-é.
és ha csak a dieselt említem akkor tudtommal elég érzékeny a lángszitára.....a weba-ban ilyen nincs....ha odafigyelnek rá(nyáron is elindítják 2-3 hetente egy ciklusra,nem étolajjal etetik...stb)akkor sztem sokkal többet elmegy hozzányúlás nélkül mint az eber.
Mi a személyes bajod az eberrel, ha megkérdezhetem..? (Én is régen inkább a másik márkát részesítettem előnyben, de most ezek vannak az utóbbi időkben)
A távirányító az meg külön pénz vagy 140. De ahhoz se kell nagy kábelezés. Az ECC az egyszerűbb mert belemegy a menüje. Nem kell külön programora. De lehet jobban jarsz egy mezei d5w-velert ahhoz legalabb van rendesen alkatrész. Az opeleshez nyűgösebb. Foleg vezérlő tekintetében.
Milyen a klíma a kocsiban? Ha automata kétoldali ECC akkor nem nagy valami a kábelezési munka. Megvan az Opeles beépítési manual (a sima klimahoz is ha kell) a száma 93160586. Csak a gyári kályha kell meg a beépítő kit. Meg programozás és ok
grandegabonak szerintem is igaza van, kb 6 vezetékről van szó amik nem a világvégéig mennek, csak valószínű az első modulba. Van egy vevő egység az A oszlopba ami a kályhától kb egy lyukra van. Más nincs.
De igazából lényegtelen mert a kérdés nem arra irányult hogy lehet bekötni és beprogramozni.