Látom te is belefutottál az elgörbített csavar esetébe(nálam volt ilyen gép egyszer).
Ha megy rendesen, akkor szüret van. :-)
Most már hogy megvetted megírom, hogy a kuplungrugókat eléggé szereti a masina, ez a rosszul meghajlított rugóvég horogl/kampó hiba végett van.
Felül ami a pofa felé van közelebb kampó, a kuplung nyitásakor nekifeszül a pofának, kicsit mindég megtörik ott, és az a fele egy idő után elszakad.
Erős kopás is látszik sokszor ott, de anélkül is megadhatja magát.
Mikor az egyik elmegy, bármikor lehet számítani a többi törésére is egymás után. :-D
Az egyik cseréjekor érdemes kidobni mindhármat, a 2 használtat meg eltenni tartaléknak(vagy legyen tartaléknak új).
Az a gond, hogy felénk 840 ft/db(meg mindenhol drága), a bulimocin 1600 1 garnitúra.
Van amelyik csereszéria elég sokáig bírja, tehát nem egyforma idöben mennek el.
Gondolkodtam rajta, hogy ott kiköszörülök mindhárom pofából egy kicsit, hogy ne tudjon megtörni ott.
Most Stihl rugó van benne(2-300 ft), azt hiszem MS 180-é, picit gyengébb, és néha elindul a lánc egy kicsit vele ha lazább(ezeknek jól van hajlítva a kampó).
Mégvalami, az alapjárat elmászik néha kicsit, de én nem szoktam vele foglalkozni, mert általában a következő tankolás után, vagy már közben visszaáll. Feleslegesnek tartom tekergetni ezért, utána meg vissza(megszokható). :-)
Nah ilyesztésnek egyenlőre ennyi is elég, a többit majd később(pedig már írtam arról is) :-D