Van egy 4 éves 2 kW-os elektromos Comet CKS 2000 típusú láncfűrészem.
Szerszám nélküli láncfeszítővel. A láncvezető két kis csavarral van odafogatva az excenteres /szerintem spiáter, vagy alumínium/ láncfeszítőhöz. Ebből szerintem az egyik csavar speciális kialakítású volt eltörött beleszakadt. Kifúrtam, de nem sikerült tökéletesen a munka, mivel egy picivel, nagyobb csavarral tudtam csak megoldani. Akkoriban a Penny Market forgalmazta, tudomásom szerint nálunk nincs olyan szerviz bolt, aki ezzel a típussal foglalkozna.
Budapesten lakom, nem tudom hová lehetne fordulni, illetve milyen megoldást lehetne találni, mit javasoltok?
Tudom,hogy egyformák én nem is azt állítom,hogy nem egyformák,hanem azt mondom,hogy nem olyan anyagminőségűek.Persze ezt csak hallottam olyanoktól,akiknek van és általánosságban hallom azt,hogy a nullás széria volt a csúcsa a stihlnek,az ms már nem annyira,az újak meg már a nyomukban sincsenek.Szerintem egyébként ez a dolog nem csak a stihlnél van így.....
Hameglesz felteszem azon gondolkotam rajta hogy venikelllene egy kiolvasothoza amerikában nemojan drága betudnám hozatni.tehogyvagy megelégedve az 550 szereted?
A 039 és 390 szinte minden alkatrésze csereszabatos kivéve a tanksapkát, de ez ugyanúgy vonatkozik a 029 és 390-re is mivel az csak ccm-ben tér el. Számtalan ilyen gépet bontottam már zsigereire de én minőségbeni különbséget nem találtam közöttük, szerintem minőségben egyformák. A 391-es széria na az már más tészta.
de ez a injekcionos 40-es.Tirisztorhibás és a kompreszió sem valami nagy benne,a csillagkerék és a lap még elmegy egy picit a lánc az kuka.Van nálam egy olasz kis fűrész/castor 330/ néztem a tirisztor ugyanolyan mondom felteszem de a csavarok nem paszolnak,aztán addig jutottam hogy feltettem egy a felső csavarral és a második rántásra elindult a gépszörny,jólvan igy nem lehet használni de sok fűrész javitásnál megfigyelőként voltam jelen ezt is onnan tudom.Hozzá lehetne reszelni és már jó isl enne.
Én is beléptem a motoros fűrészelők táborába. Sikerült vennem egy Partner 1614 Delux-ot (Made in USA :). Kis praktikus egykezes fűrész, nekem amire kell tökéletesen elég lesz.
Kédésem lenne, hogy a rajta lévő matricán 1:25 keverési arány van írva. Ezt kicsit durvának találom a fórum jó részének erre vonatkozó hozzászólásit elolvasva. Az előző tulaj 1:40-el használta. Motorolajnak MOL Dynamic Garden 2T-t vettem hozzá.
Kérném a szakértők véleményét javaslatát a keverési arányra, ill. az olajra.
al-co bc 45 35 ennyit tudok róla:) valaki nem vállalná be a javítását itt pesten? az történt vele,hogy a karbira ráesett egy vascső,szerintem komplett csere lenne...
Nem a kétszínű a régebbi? Abban nincs "Air injection", a berántódeklin a matrica sem hirdeti. Épp ma néztem körül, 25-45.000-ig láttam gépeket, a 45-ös az nyílván csak hirdeti... A lap, lánc, csillagkerék állapota is sokat számít, miután azt lecserélni újra, egy tizes simán van.
Persze ha nem értesz hozzá, akkor nehézkes meg drága is egy kicsit úgy.
Pedig nem annyira bonyolult mint ahogy gondolod, mert leszeded a karbit, fogsz egy tolómérőt, és behozod a bulimoci oldalát.
Ott vizuálisan is össze tudod hasonlítani az előtted lévő karbival, meg a lényeges infók is ott vannak, felfogatás+torok méret+ hány köbcentis gépre rakható fel(kínai és német gépekre is).
Gondolom azt tudod hány köbcentis a tiéd, és már meg is van milyent keresel. :-)
hát én ezekhez olyan hülye vagyok,és én ehez nem nagyon értek,hogy melyik ,milyen karbi meg ,hogy milyen gépbe való,inkább odaadnám valakinek hogy csinálja meg és kifizetem.csak még nem nagyon találtam még olyan szakit aki bevállalná az al-co-t itt pesten.
Attól hogy kopott a tubus, még sokat elmehet szerintem is.Motor a lényeg, meg a szöghajtás.A többi alkatrész"olcsóbban cserélhető", meg nem nagyon romlik el!