Keresés

Részletes keresés

csekkjanos Creative Commons License 2013.02.10 0 0 146576

Az a baja hogy ahol van benne az a horony ahol a stift befogja a fogaskereket,az görbe éa igy egy kicsit ki-be jár a szivattyútengely.

Olajzás van,csak a szivattyútengely melett is jön az olaj,Áldom azt a jóembert kinában aki akkor dolgozott a gyártósoron mikor ez készült.Amyúgy a gép motorikusan nagyon jó mellé merném tenni a 46-os MTD-nek!

Előzmény: dobó27 (146575)
dobó27 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 146575

Értem én hogy kell neked egy ilyen de sajnos nincs bontva gépem.

Ha megbontom a többi alkartésszel mit kezdek?

Mi a baja a tiédnek?

Nem olajoz? Ledarálta a műanyag fogakat?

Előzmény: csekkjanos (146572)
csekkjanos Creative Commons License 2013.02.10 0 0 146574

PS0438 a henger száma

Előzmény: dobó27 (146571)
csekkjanos Creative Commons License 2013.02.10 0 0 146573

Az van rajta hogy 04368,alatta 45 ez alatt A2

Előzmény: csekkjanos (146572)
csekkjanos Creative Commons License 2013.02.10 0 0 146572

Most láton hogy a tirisztor alatt van hogy 45,de engem már a mérés és a számitás meggyőzőtt,meg hát persze volt már a kezembe egypár fűrész és motoszkált bennem a dolog hogy 45-ös lehet nem 38-as,ilyen hetedik érzés.

Kellene egy ilyen olajszivattú,esetleg méregből megdobhatnál vele!

Előzmény: dobó27 (146571)
dobó27 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 146571

Még az is lehet hogy a berántódekli és a lánc oldalidekli cserélve volt így került rá 38ccm -es.

De ha a hengeren található szám stimmel az alkatrészkatalógusban szereplő számmal akkor az a tuti.

A számot beírod a google-be és dobja hogy mihez jó.

Előzmény: csekkjanos (146566)
Vakegérke Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146570

Köszi az infót!

Gyorsan bontok is egy sört az egészségetekre, hogy legyen alapanyagom! :-)

Előzmény: &rash (146564)
&rash Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146569

Örülj neki, akkor többet kaptál :D 

Előzmény: csekkjanos (146566)
&rash Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146568

Erre mit lehet írni? :D Kérdés, hogy az eladó mennyire tartja. Ha veszel bontott gyújtást rá, az 7-9.000Ft, plusz egy lánc 2-4.000Ft, hogy eladható legyen. Mint írtad indul, így másra nem kell költeni. 
Hogy mennyiért viszik el, megint érdekes kérdés.
Dugattyúra még ránéznék a helyedben a kipufogó levételével, mennyire vonalkódos. No meg a légszűrőt levéve a szívó torokba nézz bele, kapot-e fűrészport, mert hihetetlen elszabott annak a rögzítése, miután párszor lejött munka közben, odadrótoztam. A lendkeréknél, kuplungnál fogva megcibálhatod, mennyit mozog a főtengely. Ha érzed a lógást, nem feltétlen csapágy a ludas, a műanyag csapágyház is ki tud tágulni.  

Előzmény: csekkjanos (146567)
csekkjanos Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146567

Eza gép nem az enyém ,csak felajánlották megvételre és elhoztam kicsit áttnézni és csak azért raktam rá egy csavarral a gyújtást kiváncsi voltam hogy megy de elég jó semmi rendelenes hangja nincs.

Előzmény: &rash (146557)
csekkjanos Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146566

Ez a homelite gépem,hiába van rajta hogy 3816 a mérés és számolás után 45ccm3 jött ki.

&rash Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146565

Forgás közben mind inkább rászorul, de azért meg kell húzni, célszerű a megadott nyomatékra.
Elrettentés képp: Egyszer jártam úgy, hogy csak ímmel-ámmal húztam meg a lendkerék csavarját, nem indult a gép, a sok rángatástól lelazult, és eltörte az éket - lendkerékbe öntöt ék, Hq36. 

Előzmény: 323d (146563)
&rash Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146564

A nagyobbik - alulemez - az az alapjárati fúvókákat fedi, a kisebbik - réz - az pedig a főfúvókát fedi. A főfúvóka alatt van szűrő is, az eltömődhet. Ahogy Dobó említette, a sörös doboz hasznos ilyenkor :)
Lehet a tiéd eltérő, Husqvarna 36 alapján írtam a fentieket.  

Előzmény: Vakegérke (146561)
323d Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146563

Helló!

Kérlek erősítsetek meg a: a főtengelyen levő csavarokat nem szokás megtépni, mivel a forgástól ráhúzódnak?

 

Üdv.: 323d

kriszbon Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146562

Sziasztok!

 

Valaki meg tudja nekem mondani milyen méretű a főtengely csapágy a tajgában?

Nem szeretek úgy szerelni, hogy szétborítom, és csak utána hajkurászok csapágyat, közben meg ott hentereg csak az egész.

Ha mindenképpen cserélek valamit, jobb ha ott a másik, így ki az egyik, be a másik, és már mehet is össze. :-)

Vakegérke Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146561

Köszi a tanácsot ki fogom próbálni!

Két üreg is le van zárva ezzel a lappal. Az egyik a fúvókák alatti, ezt mindenképp ki akarom pucolni mert szerintem lehet benne valami maszat.

A másik lezárt üreg mit takar, azt is ki kell bontani?

Előzmény: dobó27 (146560)
dobó27 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146560

Hegyes dologgal szurd meg a közepét és fordítsd ki az alulapot.

Aztán sörösdoboz aljából vágj egy naggyából oda illő lapot de legyen nagyobb 1 -2 mm-el.

Mérd meg a lyukat és egy sikra köszörült furószárral ami a lyukba beleillik (1-2 tizeddel lehet kissebb) Üsd bele.

A lemezből a felesleget le fogja nyírni a fúrószár!

Nekem működik már 2x bevált!

Előzmény: Vakegérke (146559)
Vakegérke Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146559

Már egy ideje szenvedek egy géppel ami nem akar elindulni, szikra van, benzines a gyertya nagyon jó állapotban van a motor, nem sokat ment. Karbit már szétszedtem, tiszta volt de azért átfújtam.

Ma végső elkeseredésemben vékony rézdróttal megpiszkáltam a fojtószelepnél lévő két kis lyukat (fúvókát), és lőn csoda végre sikerült elindítanom. Nagyjából sikerült is beállítani, alapjárat is jó lett, de egy kicsit erőtlennek tűnt, nem akart rendesen felpörögni.

Aztán gondolt egyet és leállt és most megint nem akar elindulni.

Arra gondolok, hogy megint beszorulhatott valami maszat a fúvókába, amit kimozdíthattam a dróttal.

A karbiban a fúvókák alatt lévő furat le van zárva egy alu koronggal, ki lehet azt venni onnan úgy, hogy ne sérüljön és vissza is lehessen még rakni?

dobó27 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146558

Tegyél fel képeket a problémádról.

Hátha tudunk rá okos megoldást.

Vagy valakinek van ilyen alkatrésze elfekvőben.

 

Előzmény: ja nyugi (146556)
&rash Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146557

Ha van rá lehetőség, alakítsd át azt a gyújtást, hogy fel lehessen fogatni mindkét rögzítési ponton, mert anélkül nudli. Ha ez megvan, akkor máris van egy használható gép, amik mint írtam 20-25-től felfelé mennek mostanában az adás-vételes oldalakon. Aztán úgyis meglátod, mennyiért lehet elsütni. 

Előzmény: csekkjanos (146535)
ja nyugi Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146556

Üdvözletem!

 

Van egy 4 éves 2 kW-os elektromos Comet  CKS 2000 típusú láncfűrészem.

Szerszám nélküli láncfeszítővel. A láncvezető két kis csavarral van odafogatva az excenteres /szerintem spiáter, vagy alumínium/ láncfeszítőhöz. Ebből szerintem az egyik csavar speciális kialakítású volt eltörött beleszakadt. Kifúrtam, de nem sikerült tökéletesen a munka, mivel egy picivel, nagyobb csavarral tudtam csak megoldani. Akkoriban a Penny Market forgalmazta, tudomásom szerint nálunk nincs olyan szerviz bolt, aki ezzel a típussal foglalkozna.

Budapesten lakom, nem tudom hová lehetne fordulni, illetve milyen megoldást lehetne találni, mit javasoltok?

Mert különben nagyon jó gép.

 

Üdv:

Józsi

fefe73 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146554

Tudom,hogy egyformák én nem is azt állítom,hogy nem egyformák,hanem azt mondom,hogy nem olyan anyagminőségűek.Persze ezt csak hallottam olyanoktól,akiknek van és általánosságban hallom azt,hogy a nullás széria volt a csúcsa a stihlnek,az ms már nem annyira,az újak meg már a nyomukban sincsenek.Szerintem egyébként ez a dolog nem csak a stihlnél van így.....

Előzmény: gabesz961 (146540)
csekkjanos Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146553

Erről a gépről beszéltem:

buba03 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146552

Hameglesz  felteszem azon gondolkotam rajta hogy venikelllene egy kiolvasothoza amerikában nemojan drága betudnám hozatni.tehogyvagy megelégedve az 550 szereted?

Előzmény: -Tsunami- (146551)
-Tsunami- Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146551

550XP :-)

Előzmény: buba03 (146549)
-Tsunami- Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146550

Ez a része érdekelne csak az 550 xp gépnek az adataival.

 

Előzmény: -Tsunami- (146548)
buba03 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146549

Köszi atanácsot elis felejtetem legközeleb megkérem nyomtasaki joljöhet ha késöbb valami bajlene.kellemeskisgép nagyon szépendolgozik.nektek mijengépetek van?

Előzmény: -Tsunami- (146548)
-Tsunami- Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146548

Ha lehet nyomtassátok már ki az összesítő táblázatot, amin látszanak a gép beállításai, paraméterei.

Mi elfelejtettük kinyomtatni, jó lenne látni az élő adatokat a hasonló gépeknél.

 

 

Előzmény: buba03 (146547)
buba03 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146547

egynapot használtam utana tetükrá beirtuk anevem kiolvastuk érdekes menyi adatot tárol.egypárhétmulva kiakarom olvastatni megint kiváncsivagyok mijen értékek lesznekbene.

Előzmény: -Tsunami- (146546)
-Tsunami- Creative Commons License 2013.02.09 0 0 146546

Mi HQ XP olajajt használunk a géphez, a gari miatt is érdemes a gyárilag ajánlott olajat tölteni bele.

Nehogy ezen problémázzanak, ha gond lenne vele.

Szervizben rátettétek gépre vásárlás előtt?

 

 

Előzmény: buba03 (146545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!