Nem hogy lehet hanem szinte biztos. A csapágy ragasztó azért nem jó mert az a levegő kizárásával és fém hatására köt. A sörösdoboz vékony a fém felülethez a levegőt pedig nem tudod kizárni emiatt nem fog megkötni rendesen. Ettől függetlenül próbáld meg hátha sikerül.
Van egy Stihl Ms 170-em . Olyan baja van ha berántom állandóan félgázon megy hidegen és melegen is.Van egy állito csavar rajta de semmire se reagál.Lehet hogy mebrán szakadás van vagy gyújtás baja?Tud valaki segíteni?
Én a helyedbe vennék egy karbi javítókészletet, abban benne van minden,a lemezeket is beleértve. A sörösdoboz megoldás szerintem gányolás mivel annak pontosan kell zárnia, nem véletlenül vannak némely karbiban ezek a lemezek beragasztva. Ha csak egy picit enged a lemez melett nem birod beállítani a karbit és csak a küszködés van vele.
Az a baja hogy ahol van benne az a horony ahol a stift befogja a fogaskereket,az görbe éa igy egy kicsit ki-be jár a szivattyútengely.
Olajzás van,csak a szivattyútengely melett is jön az olaj,Áldom azt a jóembert kinában aki akkor dolgozott a gyártósoron mikor ez készült.Amyúgy a gép motorikusan nagyon jó mellé merném tenni a 46-os MTD-nek!
Most láton hogy a tirisztor alatt van hogy 45,de engem már a mérés és a számitás meggyőzőtt,meg hát persze volt már a kezembe egypár fűrész és motoszkált bennem a dolog hogy 45-ös lehet nem 38-as,ilyen hetedik érzés.
Kellene egy ilyen olajszivattú,esetleg méregből megdobhatnál vele!
Erre mit lehet írni? :D Kérdés, hogy az eladó mennyire tartja. Ha veszel bontott gyújtást rá, az 7-9.000Ft, plusz egy lánc 2-4.000Ft, hogy eladható legyen. Mint írtad indul, így másra nem kell költeni. Hogy mennyiért viszik el, megint érdekes kérdés. Dugattyúra még ránéznék a helyedben a kipufogó levételével, mennyire vonalkódos. No meg a légszűrőt levéve a szívó torokba nézz bele, kapot-e fűrészport, mert hihetetlen elszabott annak a rögzítése, miután párszor lejött munka közben, odadrótoztam. A lendkeréknél, kuplungnál fogva megcibálhatod, mennyit mozog a főtengely. Ha érzed a lógást, nem feltétlen csapágy a ludas, a műanyag csapágyház is ki tud tágulni.
Eza gép nem az enyém ,csak felajánlották megvételre és elhoztam kicsit áttnézni és csak azért raktam rá egy csavarral a gyújtást kiváncsi voltam hogy megy de elég jó semmi rendelenes hangja nincs.
Forgás közben mind inkább rászorul, de azért meg kell húzni, célszerű a megadott nyomatékra. Elrettentés képp: Egyszer jártam úgy, hogy csak ímmel-ámmal húztam meg a lendkerék csavarját, nem indult a gép, a sok rángatástól lelazult, és eltörte az éket - lendkerékbe öntöt ék, Hq36.
A nagyobbik - alulemez - az az alapjárati fúvókákat fedi, a kisebbik - réz - az pedig a főfúvókát fedi. A főfúvóka alatt van szűrő is, az eltömődhet. Ahogy Dobó említette, a sörös doboz hasznos ilyenkor :) Lehet a tiéd eltérő, Husqvarna 36 alapján írtam a fentieket.
Már egy ideje szenvedek egy géppel ami nem akar elindulni, szikra van, benzines a gyertya nagyon jó állapotban van a motor, nem sokat ment. Karbit már szétszedtem, tiszta volt de azért átfújtam.
Ma végső elkeseredésemben vékony rézdróttal megpiszkáltam a fojtószelepnél lévő két kis lyukat (fúvókát), és lőn csoda végre sikerült elindítanom. Nagyjából sikerült is beállítani, alapjárat is jó lett, de egy kicsit erőtlennek tűnt, nem akart rendesen felpörögni.
Aztán gondolt egyet és leállt és most megint nem akar elindulni.
Arra gondolok, hogy megint beszorulhatott valami maszat a fúvókába, amit kimozdíthattam a dróttal.
A karbiban a fúvókák alatt lévő furat le van zárva egy alu koronggal, ki lehet azt venni onnan úgy, hogy ne sérüljön és vissza is lehessen még rakni?
Ha van rá lehetőség, alakítsd át azt a gyújtást, hogy fel lehessen fogatni mindkét rögzítési ponton, mert anélkül nudli. Ha ez megvan, akkor máris van egy használható gép, amik mint írtam 20-25-től felfelé mennek mostanában az adás-vételes oldalakon. Aztán úgyis meglátod, mennyiért lehet elsütni.