most a fotós ügynökségek virágzanak, befizetnek a kliensek 150 ezer ft-ot, nyilvántartásba veszik öket, aztan várnak hogy jöjjön a nagy fotós munka... :)
Nem tenne be valaki a forumba 1 ilyen szerzodest? Szeretnem tudni pontosan mirol van szo mert en le vagyok maradva errol de annyit tudok, hogy sok ember sajnos rosszul jart ezzel :(
Vagy azt sem banom ha valki emailben kuldene egyet.
Nem tudom, hogy az országból miért épen az ilferrót választoták! Aki egy kicsit is gondolkozott az tudta, hogy átverés az egész! Miért nem választott más pénzszerzési lehetőséget! Pedig nagyon nagy a választék!
Eddig 2700 IL Ferro-károsult jelentkezett a VPOP Központi Bűnüldözési Parancsnokságán abban a reményben, hogy az IL Ferro korábbi tulajdonosai ellen csalás, sikkasztás, pénzmosás és számvitel rendjének megsértéséért folyó nyomozás keretében visszakaphatják a szerződéskötéskor befizetett 180, 360 ezer forintos regisztrációs díjukat.
<!-- var ord=Math.round(Math.random()*100000000); document.write(''); //--> on error resume next ShockMode = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8"))) Sub banner_278911_FSCommand(ByVal command, ByVal args) call banner_278911_DoFSCommand(command, args) end sub
A ki nem fizetett reklámozási díjért mint elmaradt haszonért polgári pert indíthatnak a károsultak. Az IL Ferro autóreklámcég 8000 újdonsült autótulajdonossal kötött reklámozási szerződést. A cég 2007 tavaszára fizetésképtelenné vált. Ezért ügyfelei egy része elvesztette az autóját, miután az autóreklámcégtől szerződésük alapján várt havi reklámozási díj nélkül nem tudták fizetni a kocsik havi részletét.
Egy igazságügyi szakértő szakvéleménye alapján a vámnyomozók megállapították: az IL Ferro korábbi tulajdonosainak irányítása alatt (akik kevéssel a fizetésképtelenség bejelentése előtt adták el a céget) a cég soha nem rendelkezett elegendő hirdetési bevétellel ahhoz, hogy a szerződésben vállalt kötelezettségeinek eleget tehessen.
A vámőrségen külön egység foglalkozik az IL Ferro-károsultakkal. A nyomozók tapasztalatai szerint több károsult tisztában volt azzal, hogy a cég egyfajta piramisjátékot űz. Többen úgy vélték, ha sikerül visszaszerezniük a regisztrációs díjat, már megérte: "Néhány havi lízingdíjat kifizettek helyettünk, azzal is beljebb vagyunk!" - fogalmaztak.
A többség azonban naivan hitt a cég reklámjainak, és mit sem sejtve fizetett. Ők azok, akinek most se pénzük, se autójuk nincs.
Vagy egy ilferrós, aki annak idején providentes kölcsönt vett fel a beugróra, most a kocsi a munkaeszköz, azzal keresi vissza a pénzt hogy nullán legyen, erre most meg összetöri egy MÁV ÁBE-s.
a visszakapás akkor lenne lehetöség, ha lenne annyi lefoglalható vagyona a gyanúsítottaknak, de a matricázó cég vette ki a pénzt a valósan elvégzett matricázással, nem ? úgy emlékszem azt írta itt valaki. azt meg elég nehéz lesz onnan visszaszerezni.
továbbá ha én lennék mátyás király akkor nekem az igazság abból állna, hogy aki bukott az visszakapja a pénzét, viszont aki keresett vele az meg adja vissza. nem így fair ?
szerintem ha lesz következö (mert lesz) az valamilyen külföldi (pl. német) háttérrel/színekben fog próbálkozni. (ezt csak beírom, hogy majd visszaidézzem hogy "én megmondtam" )
Nagyon nyomul ez a pertársaság, várják a további jelentkezőket. Gondolom, szeretné MML, ha a számlája felé történne egy kis konkrét pénzmozgás..... :-)))))))))))))))))
Az előbb láttam a polidilin egy topikot, hogy "szabadok az il ferro vezetői".
Most nincs időm beleolvasni, de nagyon remélem, hogy az eljárást nem állították le, csak őket helyezték szabadlábra. De miért is...????? MIkor egyikük kifejezetten elrejtőzött az igazságszolgáltatás elől...
Volt már ilyen 90-92 környékén egy szegedi cég csinálta, valami 5000 volt a beugró, és egy A3 méretű "reklámot" kellett cígelni, aztán volt egy muki 5 éve, aki Daewoo Ticóra specializálta magát, aztán jött ez a legnagyobb dobás.
Pár év múlva megint fut vele egy kört valaki, ez tuti.