Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2016.09.07 0 1 266088

Megméred tolómérővel a legszélesebb részén. 17,5 mm-nél kell cserélni. A névleges mérete is ez, a gyári kb. 20 ezret szokott kibírni, ha 45-ös változat, fojtásokkal, akkor 30-at.

Előzmény: badboy33 (266087)
badboy33 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 266087

Azt hogyan tudom megnézni,hogy kopott-e,mert ami rajta van az szemre nagyon szép,nincs repedés sehol sem ! A bordák közt sincs !

Ez van rajta.

Előzmény: tcaoe (266084)
csecsemő.01 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 266086

Az 38.5:1 mix.

Előzmény: motoros79 (266085)
motoros79 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 266085

jog 3kj 2 liter benz 52 ml 2T ojal.

tcaoe Creative Commons License 2016.09.06 0 0 266084

Az nem akkora tétel, érdemes kipróbálni. De mondom, akkor érdemes a szíjat is cserélni, a könnyű görgők hamar megeszik (akkor pedig még jobban pörög).

Előzmény: badboy33 (266083)
badboy33 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 266083

Azért gondoltam,hogy belerakom a gyári méretű görgőt,mert nagyon pörög induláskor is,és nagyobb tempónál is. "Robogósok szerint" .

Előzmény: tcaoe (266082)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.06 0 1 266082

Ehhez mehet a nagyobb fúvóka, a kisebbel szegény lehet a keverék.

A gyári görgők, ha 19x15,5-ös van benne, 7,5 grammosak. De ha nagyon könnyűek vannak benne, akkor a szíj sokkal gyorsabban kopik, az sem tétel már, ha le van szedve a variátor.

A Runnerben ugyanehhez a blokkhoz 5 grammos görgők vannak egyébként.

 

De ha nagyon húzzák neki, ez azért tud 5 litert enni gyári állapotban is (mint minden kétütemű).

Előzmény: badboy33 (266081)
badboy33 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 266081

Erre a réz lapra gondolsz ? Azért érdeklődöm a gyári fúvóka iránt ,mert szerintem rengeteget eszik a motor. 6,6 L /100 km. Állítólag a görgő is könnyű ami benne van. Azt is szeretném eredeti méretre állítani. Mértünk kompresszió végnyomást is, az szüken 8 . De nagyon megy a gépezet a gyerköcé,de alattam is 80 kg-al órája szerint 78km/h. A kilométeróránál a megtett kilométert az jól méri,a km/h-t lehet,hogy nem ! A motorja 50cm3-is . Ausztriai motor én hoztam be ,állítólag a hegyek miatt kicsi görgő van benne. Eredeti gyári gumik ,az elsőn allig látszik kopás , a hátsón azon látni. Az egyik ismerősnek van egy Faktory-ja 1-tulaja 8500 km van a motorjába és a gumik profil mélységei elől hátul egyformák a miénkkel.   A kilométeróra is hasonló futást mutat . A gumik DOT számai is egyeznek a gyártási időponttal. Ezért keresem a probléma okát a nagy fogyasztásnak.

Előzmény: tcaoe (266080)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.06 0 0 266080

45 km/h vagy 50 km/h. A rézlap sem egyforma a karburátorban a kettőnél.

Előzmény: badboy33 (266079)
badboy33 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266079

Azt hogy érted,hogy milyen kivitel ? Egyébként köszi !

 

Előzmény: tcaoe (266078)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.05 0 1 266078

A gyári 53 vagy 60, attól függ, milyen kivitel.

Előzmény: badboy33 (266077)
badboy33 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266077

Üdv!

Kérdezni szeretném a Delorto 17,5 karbi gyári főfúvóka méretét ? Piaggio nrg mc4, vizes. / hosszú blokk /

tcaoe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266076

Persze.:)

Előzmény: csirke joe (266075)
csirke joe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266075

Jó olaj, nem kokszol. Pláne, hogy napi min 50km-t megyek 55-60 utazóval.  Kipufogót tisztítani csak a városban, napi pár kilométert poroszkálóknak kell.

Előzmény: tcaoe (266074)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266074

Végülis, ha nem kell kokszot égetni a kipufogóból, akkor csak unatkozik az ember.

Előzmény: csirke joe (266073)
csirke joe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266073

Inkább ez a baja legyen mint, hogy 50es, 60as-ra keverje. :) 

Előzmény: tcaoe (266072)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266072

 Valami baja van, vagy rosszul mérsz.

Előzmény: csirke joe (266071)
csirke joe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266071

38-as keverék. (hosszu fekvő minarelli)

Előzmény: csirke joe (266070)
csirke joe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266070

Aprilia rally 50.  124km  3.51L benzin 92ml oil. 

tcaoe Creative Commons License 2016.09.05 0 0 266069

Csak akkor tudsz ilyen pontosan mérni, ha külön tartályból adagolsz mindent, aztán megméred, hogy mi maradt benne. Így deciket téved, 100 kilométerre meg még pontatlanabb.

Előzmény: csecsemő.01 (266068)
csecsemő.01 Creative Commons License 2016.09.05 0 1 266068

Benzin  és az olaj tartályt, fullra tankolod. Lemész xy km-t és megméred mennyi benzin és hozzá mennyi olaj fogyott. (én 100km-enként mérek)

 

Persze csak akkor jön ki pontos adat, ha ml pontosan méred.

Előzmény: kicsinelly (266059)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266067

Éshát az a tízből hét szokott az lenni, ami nem indul, ha 14,3 fok van és 54 százalék a relatív páratartalom, ami kilenc litert fogyaszt harmincnál és egyébként meg néha hatvanat megy, néha meg negyvenet, attól függően, hogy honnan süt a nap.:)

A karbon nagy fordulathoz jó, gyáriba fölösleges. Viszont a műanyaggal elég jelentős változás van, ha nem egy rom a motor. Nagyon is érezhetően javul a gázreakció még egy teljesen gyári motoron is.

Előzmény: kicsinelly (266066)
kicsinelly Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266066

Tizenéve foglalkozom robogókkal, eddig egyben volt eltörve a membrán. Ez az egy olyan eset volt, amikor a membrán cseréje javított a dolgon. Ez a pár tizedes "nyitottság" 10ből 7 mocinál fennáll.

SZVSZ a karbonmembrán is csak annak jó, aki eladja... (igaz, versenygéppekkel nincs tapasztalatom)

Quattroman Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266065

az olyan kis nyílás hogy azonnal visszazár ha visszafelé mozdul a dugattyú.

ne pánikolj rajta.

 

Előzmény: zylo. (266063)
tcaoe Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266064

Elvileg zárva kell lennie.

Előzmény: zylo. (266063)
zylo. Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266063

Üdv,

 

Honda NSR 125, a vezérlő membránnak (Reed-valve) teljesen zárva kell lennie alapállapotban? Jelenleg egy-két tizeddel nyitva van minden nyelv, jól van ez így? Megy vele a motor, más hiba miatt szedtem szét. De nem tudom, befolyásol-e valamit. Nem volt még membrános motorom, meg új alkatrészt sem láttam.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266062

Ez csak reagálás volt az 1:28-1:36 -os mérési eredményére egyik fórumtársnak.(Minarellin nem állítható az olajpumpa.)

Ezek ennyit esznek normál felhasználás mellett.Nekem megvan az összes tankolás blokkom km állással.Csak az idei,mert szezon után eldobom.Mindig én mindig teljesen a betöltő nyílásig tankolom szóval elég pontos.3,7L az idei átlag eddig.Olaj még nincs utántöltve,idén még nem mentem annyit,de 9 dl megy rá ha világít a lámpa.

Előzmény: mit tuDomain (266061)
mit tuDomain Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266061

ezzel a számtannal csak közelitőleges eredményre jutsz. mert az ok hogy pontosan egy liter olajat töltesz de a fogyasztás az ex has.

nem mérőedénnyel töltesz és nem konstans sosem a teletank.

arról nem beszélve hogy ilyen 3,5-4 liter az elég nagy szórás

 

Előzmény: Törölt nick (266060)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266060

Aprilia SR,Yamaha Aerox 1300 km-ként kéri az 1 L olaj utántöltést.Ezt kiszámolva 3,5-4L/100 km fogyival megkapható az eredmény.Mondjuk amiben már kopott a szivattyú,az álló helyzetben is átenged,ott több az olajfogyi,meg hidegindítás után füstöl rendesen.

Előzmény: csirke joe (266056)
kicsinelly Creative Commons License 2016.09.04 0 0 266059

Egy hogy sikerült PONTOSAN megmérni?

Előzmény: csecsemő.01 (266040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!