Keresés

Részletes keresés

lapar Creative Commons License 2016.10.07 0 0 266241

Gyertyát megnézed, okosabb leszel.

Ha kormos,sötét, akkor vagy sokat kap, vagy gyújtás gond, ha világos, akkor kevés a benya.

Én is inkább dugulásra tippelnék. Üresen felpörög? (bár robinál nehéz próbálni, gondolom)

Előzmény: Törölt nick (266237)
pukoon Creative Commons License 2016.10.07 0 0 266240

Nem kap elég benyát?

Előzmény: Törölt nick (266235)
pukoon Creative Commons License 2016.10.07 0 0 266239

... Most rohanjak árulkodni?  -((((

Előzmény: Ötzi tesó (266236)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266238

Kösz!

Előzmény: tcaoe (266232)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266237

A motorblokk egy éve volt fúrva, új dugó gyűrű ment bele. Talán gyújtás, vagy porlasztó hiba?

Előzmény: Törölt nick (266235)
Ötzi tesó Creative Commons License 2016.10.05 -1 0 266236

Merre keressem a hibát?

 

ott ahol a robesz van

Előzmény: Törölt nick (266235)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266235

Sziasztok! Nemrég az 50-es, két ütemű robogóm menet közben leállt. Kicseréltem a gyertyát, most elindul, de nem pörög fel, semmi ereje a motornak. Merre keressem a hibát? Köszönöm!

tcaoe Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266234

Bármilyen normális 10W30-as motorolajat.

Előzmény: orsiluca (266233)
orsiluca Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266233

Üdvözletem! Yamaha Mint lánchajtású robogóban szeretnék hajtóműolajat cserélni. A szervizkönyv előírása szerint Yamalube 4 SAE 10W30-as, vagy SE minősítésű olaj kellene bele.  Mivel lehet helyettesíteni? Milyen olajat lehet alternatívaként beletölteni? Kösz a segítséget.

tcaoe Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266232

Ha teljesen rutintalan vagy, akkor nem sok. De induljon könnyen hidegen és melegen. Önindítóval és berugókarral is. A legjobb, ha teljesen hideg, azaz aznap még nem járt.

Egyenletesen kell húznia, és ha hirtelen elengeded, utána ráhúzod a gázt, akkor nem fuldokolhat.

Előzmény: Törölt nick (266231)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.05 0 0 266231

Na akkor még egy fontos kérdés:

 

Vásárlás előtt a kiszemelt gép kipróbálásakor vannak trükkök, próbák, amik alapján következtetni lehet a motor állapotára?

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266230

Kösz mindenkinek!

Ötzi tesó Creative Commons License 2016.10.04 -1 0 266229

kissé fáradékonyak lehettek.

Előzmény: motoros79 (266228)
motoros79 Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266228

zip.  Ezzel (ilyen) tipusal, többször mentünk 500km feletti túrákat. Azaz két ilyennel. 75km-enként álltunk meg pihentetni magunkat.

 

Előzmény: Törölt nick (266223)
pukoon Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266227

Piaggio, nem kérdés. (Persze a Daelim Cordi jobb lenne..)

Előzmény: Törölt nick (266223)
tcaoe Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266226

Az általában egyébként jót jelent. Legalább semmit sem gányoltak el rajta még.:)

Előzmény: Törölt nick (266225)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266225

Közben felhívtam a Zip-est, Olaszországból behozott darab.

Itthon még nem volt használatban.

Előzmény: tcaoe (266224)
tcaoe Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266224

Ha a Piaggio jó, akkor azt. De tényleg elég keveset használtnak tűnik.

A Honda órája ugye tízezrenként fordul, az bármennyi lehet.:)

Előzmény: Törölt nick (266223)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.04 0 0 266223

Segítsetek.

 

Ti melyiket választanátok: http://www.kepesmotor.hu/piaggio-robogo/p1694836&st=piaggio&np=40000&mp=150000&mc=50

vagy

http://www.jofogas.hu/pest/Honda_Dio_robogo_55914232.htm?first=1

 

Elsőnek előnye, hogy tulajtól jön, a második ("Az óra 3740 km-t mutat") valahonnan behozott darab lehet.

Johnny Five Creative Commons License 2016.10.03 0 0 266222

Öreg már... húsz éves. És simán van benne egy 50 000 kilométer. :(

Igazad van. Nem kockáztatok.

(Egyébként a kipufogót azért nem említettem, mert egy Giannelli van rajt' - az egy percig sem volt kétséges.)

 

Köszönöm szépen a segítséget!

Előzmény: tcaoe (266221)
tcaoe Creative Commons License 2016.10.03 0 0 266221

A karbi nem bírja el egyébként, a többi, ha jó állapotú, akkor igen.

Meg hát elfelejted a kipufogót, amiből a Sfera gyárija semmiképpen sem jó.

Aztán éppen a múlt héten mutatta be a rendőrség a hordozható fékpadját, szóval nem árt rögtön egy kapcsolható fordulatszám-korlátozó sem a hetvenesbe.

Előzmény: Johnny Five (266220)
Johnny Five Creative Commons License 2016.10.03 0 0 266220

Sziasztok!

 

Van egy öreg piaggio sferám, amiben megent kihalt a dugó (gyűrűtörésből kifolyólag). Mivel a fúrt méretéhez nem rendelhető külön gyűrű, ráadásul a henger is úgy lett rágányolva (három felömlős van rajta, a gyári négyes helyett), úgy döntöttem, hogy kap egy új hengerszettet.

Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e bepróbálkozni egy 70-es szettel (elviszi-e a 12-es, gyári dellorto karbi, illetve kibírja-e a módosítatlan főtengely/áttétel), vagy hagyjam az egész 70-es mizériát a fenébe és maradjak meg az 50-esnél?

Egyáltalán: megéri az a teljesítménytöbblet?

 

Mert hát marhára nincs lecsóm hirtelenjében karbit-főtengelyt-variót-kuplungot IS venni. Vagy éppenséggel egy 50-es szettre is költeni, mert esetleg a hetvenessel meg se mozdul. (Örülök, ha összegürizek egy szettet.) Viszont a motor meg kéne a melóba járáshoz...

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv!

pukoon Creative Commons License 2016.10.02 0 0 266219

a pöttynek kell gyöngíteni a henger falát...

 

-vegyetek egy rendes nagyrobogányt

-vacak- Creative Commons License 2016.10.02 0 0 266218

Robogónál a 0,03 század kevés, meg fog szorulni, főleg a  többségében Kínai , Taiwani gyártásu dugattyúkkal. Én már sokszor furattam, robogónál ( Honda dio ) a szaki minimum 0,06 századra szokta fúrni-hónolni a hengert. De még így is néha meg állt alattam a motor Taiwani dugattyúval, de Prox-al sohasem. Utóbbi drága, de jó minőségü Japán dugattyú.

Előzmény: zylo. (266215)
lukacs0519 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 266217

Üdv! Egy kis segítség kellene! 97-es yamaha neos elromlott a főfékhenger  ami a kormányon van,és nem tudom milyen felújító szett kell hozzá.

igh5 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 266216

Sziasztok!

AF56-os HONDA DIO-n elment az alapjárat.

Hol lehet ezt állítani?

Köszi!

zylo. Creative Commons License 2016.09.29 0 0 266215

Úgy látszik, a gyakorlott hengerfúrók szabadságon vannak, én sem vagyok az. A hengereket 0,03..0,05 mm-re szokták illeszteni a dugattyúhoz, az utóbbi a nagy fordulatú (melegebben járó) motorokra jellemző. Robogóhoz is inkább ez a jó. 0,14 mm-re meg ne furatsd, 2 tizedes hézaggal már kopottnak számít. De ezeket elvileg a hengerfúró ember tudja, csak vigyed a dugót.

Előzmény: smart aleck (266213)
pukoon Creative Commons License 2016.09.28 0 0 266214

OFF: S jó helyed van ott a kordában?

 

ON: Föl robogányolni olvtársak! Még néhány nap szuper idő!! :D:))

Előzmény: Ötzi tesó (266163)
smart aleck Creative Commons License 2016.09.28 0 0 266213

Sziasztok!

Gyakorlott hengerfúrókhoz lenne kérdésem: Egy 49ccm-es robogó hengerét milyen illesztési hézaggal kell felfúrni? Annyi mindent olvastam már, hogy nem tudok eligazodni. A dugattyú 41,25 mm, persze ez csak alul, a szoknyáján mérhető, ott is a legnagyobb átmérő, mert a dugó ovális és kúpos. (gyári, vadi új dugószettről van szó)Szóval a hengert milyen méretre kell felfúrni? Nagyon nagy segítség lenne, ha valaki ezt pontosan tudná. Olvastam már +0,12-0,14 mm-t, de olvastam már +0,02mm-t is. Nem szeretném, ha a dugó megszorulna. Ezek a hónolás előtti méretek.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.27 0 0 266212

Kösz a részletezést.

Előzmény: motoros79 (266209)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!