Valaki el tudja nekem árulni,hogy egy Suzuki 50ccm-es robogó felfúrás után, új dugóval, - első túlméret, - miért csak 6 bar a végnyomás? Ezután ismét fel lett fúrva a 2. túlméretre, de a végnyomás akkor is csak 6 bar volt, önindítóval. Lábbal berúgva nem lett megmérve, de ott is pöccre indul. Nekem gyanúsan alacsony. a dugattyú a hengerbe illesztve lett, még kézzel, hidegen, a kézben lévő hengerben meg is kellett járatni, - gyűrűkkel, - mert annyira pontosan lett illesztve.
Ugyanakkor egy Sachs ugyancsak 50 ccm-es mopednél - az nem lett felfúrva, jó néhány ezer km van benne, - a végnyomás 12 bar.
A Suzukinál az önindító is sokkal lassabban forgatja, de lábbal berúgva is csak néhány fordulatot tesz meg, mint ahogyan a Mopedet lehet tekerni lábbal.
Az első és a második fúrásnál is ugyanazt a nyomást mutatta.
Budapesten hosszabb távokra, illetve jövőben majd esetleg melóba járásra ha vidékről kell bejárni. Nem mindennapi használatra kéne. Hazautazni, visszajönni vele BP-re, néha felül a párom is.
Azt meg elfelejtettem, hogy A2 jogsihoz nézek, mert A nincs, és még egy darabig nem terveztem. Szóval az 500-asok így kilőve sajnos :S
Mennyi ebből a város? Mert ez a kettő éppen városban nem túl jó.
De ezekkel az a helyzet, hogy szerintem ki kell próbálni őket. A Burgmant sokan szeretik, szerintem meg a legbizonytalanabb, legbénább az egész kínálatban.
Persze függ ez az évjárattól is, de a régiek mellé meg ott van az X9 500, ami messze jobb, mint ezek, az újak mellé meg a T-Max, ami szintén.
Két személyes utazáshoz 400-as nagyrobogók közül melyiket ajánlják az urak/hölgyek? város-országút-főút vegyes használatra.
Amit én kinéztem, az AN 400 burgman és a Yamaha YP400, ezek hasonló árkategóriában vannak használtan. Ami még tetszetős az a Kymco Downtown 300. Ez bár nem 400-as, de kétszemélyre is elég, csak használtan is sokkal kevesebb van és azok is drágábbért. (Kawa J300 már szóba se kerülhet). Ezeken felül bármilyen más típust ajánlotok?
Szempontok főként a csomagtartó mérete, fogyasztása, két személlyel irányíthatósága, borulékonyság, szervizigényesség (otthon mennyire lehet szerelni a gépet). Ár most nem döntő, csak ismeretszerzés gyanánt kérdezem.
Robogóra nekem a K&H-nál jött ki a legolcsóbbra, másoktól is ezt hallom. 3400 Ft/év, baleseti adóval. Szintén Jog, de személyesen mentem be, nem tudom, mit írtak be megengedett tömegnek.
Jó az a 3KJ blokk, nem sok bajod lesz vele, statisztikailag legalábbis. :)
Üdv! Esetleg tudná valaki, hogy milyen tipusu karbi ez? Csak egy szimbólumot látok rajta, meg az úszóház pereménél számokat és betűket. Köszi! A bal oldalon az alapjárat állító csavar mellett látható egy luk, onnan hiányzik valami. A jobb oldali, kissé felfelé néző csavarral, ami a levegőbeömlőnél van, mit lehet állítani?
Nekem az előző sisakom (most is megvan, de már nemigen használom) egy félár alá akciózott Kappa KV-4 Jade volt. Nagyon csöndes, baromi kényelmes, de a párásodás miatt piszokul szenvedtem hidegebb időben tőle. (18,5k HUF volt 3 és fél éve). Az 54k-s pinlockos Caberg Duke viszont szinte egyáltalán nem párásodik, könnyű felvennem szemüvegesként is, cserébe rosszul szellőzik (télen túlzottan is, nem lehet elzárni az alsó nyílást / nyáron meg nem eléggé) és valami eszméletlenül zajos már kisebb sebességnél is. (80km/h-tól felfelé kb.) A biztonsággal egyiknek sincs baja, a régi 4*-os volt, az új meg 5.
Ez így van, de aminek van szellőzése, meg legalább valamilyen páramentes bevonata, az kevésbé. Egyébként ezt az LS2-t sok haverom szereti, szóval lehet jó annak ellenére, hogy Bláz ajánlotta.:)
Nézz szét a nagyoknál (shox, euromotor, motorline, fokt pl.), ott az olcsóbbak sem szarok teljesen. Lényeges, hogy próbáld fel. Még robogón sincs rosszabb, mint egy kényelmetlen, huzatos, párásodó, beázó bukósisak.