Keresés

Részletes keresés

stihl170D Creative Commons License 2013.05.18 0 0 149846

Világos, mint szellemed fénye . És kis ábrán mutatja majd a vérnyomásmérő, hol van a veszteség ?

Előzmény: Szilárd 76 (149843)
ja69 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 149845

Üdv

Vezetékeket kicseréltem .A kapcsoló egy csúszó kapcsoló rézből annak semmi baja , megtisztítottam, kapott sprét is , de látszik is rajta hogy ép- Később lehúztam a vezetékeket és összérintés után sem áll le melegen, hidegen még hajélandó leállni, de ha egy kicsit melegszik akor már nem.

Előzmény: Mr.Gabson (149839)
dobó27 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 149844

Én a szimeringhez olajat szoktam cseppenteni nagyon sűrűt és ha pár percig jó a gép ezután akkor a szimering volt a ludas.

 

Előzmény: puertoricói (149842)
Szilárd 76 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 149843

Képzelj el egy vérnyomásmérőt, de ne magadra, mert félő hogy kiakad a műszer!:-)

Ugyanezen megoldást ha rácsatlakoztatod egy 2T motor szívó nyílására, kipufogó nyílást lezárod, felpumpálod, ezután nagyszerűen figyelemmel lehet kísérni a nyomás esést a nyomásmérő visszajelző óráján. Legjobb az egészben, hogy még egy vödör víz sem kell hozzá.

 

Most lehet kötözködni, de reagálni nincs kedvem a rosszindulatú támadásokra.

Előzmény: puertoricói (149842)
puertoricói Creative Commons License 2013.05.18 0 0 149842

Pontosan mi is volt a tanács? Ilyesmi problémával küzdök éppen, légyszi írd lemilyen egyszerű ,gyors és biztos módszerei léteznek a szimmering probléma kiszűrésének!

Te hogyan szoktad csinálni,melyik módszer vált be neked a legjobban?

 

Előzmény: Szilárd 76 (149832)
zénó75 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149841

na szia. szeretném megköszönni azt ,hogy ajánlottad azt a boltot. ma voltam ott és már meg is rendeltem a dugót a 760-as ba. 14000 ft. lett a vége és jövőhéten érkezik. állítólag ez az egy darab van nekik raktáron. nem is olyan rossz ez a bolt van itt minden . nem hinném ,hogy gondom lenne a minőségével mert előttem is vásárolt dugót egy srác a speed motorjába úgyhogy ha abba is jók ezek az utángyártott márkák akkor szerintem nekem is elketyeg a ts-ben.mégegyszer köszi,és örök hála

Előzmény: stihl170D (149840)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149840

Még legendának is marhaság, mert nem kannából öntik bele a benyát .

Előzmény: janijani (149831)
Mr.Gabson Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149839

Milyen módon lett kizárva a kapcsoló meghibásodása?

Előzmény: ja69 (149823)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149838

Tanácsot nem adtál, csak fikáztál . Gondoltam tanácsod is van, ha már szakértetted . De látom az nincs .

Előzmény: Szilárd 76 (149832)
Fonott Kalács Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149837

Nekem ez úgy oldódott meg hogy leszereltem a felső műanyag burkolatot, amelyikre a légszűrőfedél is kapcsolódik, és fogkefével eltávolítottam különösen a kapcsolórész környékén lerakódott olajos finom faport.  És utána működni kezdett a kapcsoló, ez persze az én tapasztalatom nekem ez volt a gondja.

Előzmény: ja69 (149821)
Dolmi mackó Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149836
janijani Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149835

Ja, hogy ez most nem nekem szólt, bocs hogy belevau...

Előzmény: janijani (149834)
janijani Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149834

Felesleges ezen felhúzni magad, én sem teszem, csak leírtam a véleményemet.

Előzmény: Szilárd 76 (149832)
Szilárd 76 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149833

Már bánom hogy egyáltalán válaszoltam...Gypsy56

Pedig általában megválogatom kivel állok szóba!

Előzmény: Szilárd 76 (149832)
Szilárd 76 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149832

Ó elnézést kérek, hogy tanácsot mertem adni a topicodba! Ígérem többet nem teszem!

Előzmény: stihl170D (149830)
janijani Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149831

Ez csak legenda. Nekem még soha nem repedt el a gyertya pedig volt néhány kétütemű motorom és Trabantom. A fűrészt is mindig így állítom le.

Előzmény: Szilárd 76 (149829)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149830

Izéke !!! Hogy állunk a szimering kérdésével ? Mert hogy kurva nagy szakértő voltál . Meséld már el !!!!

Előzmény: Szilárd 76 (149829)
Szilárd 76 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149829

Szívatóval történő leállításnak az a hátulütője,hogy a felhevült motorba hirtelen nagy mennyiségű üzemanyag áramlik. Ilyenkor gyakran előfordul a gyújtógyertya porcelán elrepedése.

Előzmény: janijani (149828)
janijani Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149828

Ne küzdj a kapcsolóval! Ráhúzod a hidegindítót leáll attól is és van egy előnye, utána könnyebben iindul.

Előzmény: ja69 (149821)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149827

Hát amikor már nem jó !!!

Ha egy lap már elhasználódott, azt a következők bármelyike okozhatja :

1 Az 1.3 1.5 1.6 már kikopott, és a lánc már dülöngél a nútban .

2. a lánc nem feszíthető tovább ( ilyenkor egy szem is kivehető a láncból )

3. A láncvezető "hegyén" a lánckerék valamiért nem műxik ( szorul, szétesett) .

4. Deformálódott valamitől .

Előzmény: lacacesc (149826)
lacacesc Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149826

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mikor érett cserére egy lap ? Mit kell figyelni rajta ?

stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149825

A dolgok magyarázására a "szovjet fűrészes" vicc egyik variánsa :

Tisztelt Husqvarna, a gépüket megvettük, a haszálatit elolvasva a következőt találtuk. Ezzel a géppel naponta akár  2 hektár erdő kitermelhető . Megjegyeznénk, hogy Fjodor Sztyepanovics Miskin a mi legjobb favágónk, de még neki sem sikerült ez az érték .  Kérdés, hogy vajon miért ???

- Tisztelt Vásárlónk ! A problémáján 32 fős fejlesztő gárdánk éjt nappallá téve dolgozik, és igérjük, megoldást találunk ! Addig egy kérdés: próbálták már úgy, hogy a motoros láncfűrészt BEINDÍTVA használták ????

Előzmény: ja69 (149823)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149824

Megoldás ? Mire ? Hogy túlmelegszik ?  Jobb benzin, dúsabb keverék, jobb hűtés . A vezetékcsere is érdekes . Lehet a vezeték jó, ha a csúszka a végén nem érintkezik . Ez a távszerelés azért rossz, mert törvényszerű, hogy a leírt tények fele nem igaz . Nem feltétlenül azért, mert be akarsz csapni .

Előzmény: ja69 (149823)
ja69 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149823

Köszi

 

Egyszer volt már valóban  és akkor is  a kapcsolós dolog  volt a válasz, de az ki van zárva , vezetékek csrélve. A túlmelegedés nem tudom mennyire játszik, ha megy pár percet vagy vágok vele egyet kettőt már akkor sem áll le ennyi idő alatt nem hiszem ,hogy túlmelegedne. Esetleg erre valami megoldás?

Előzmény: stihl170D (149822)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149822

Ez a kérdés mintha már lett volna ( kb nyolcszor) . Kapcsolót cserélj . Ha az se segít, akkor túlmelegedett, és öngyulladással jár .

Előzmény: ja69 (149821)
ja69 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149821

Üdv

 

 

 

Van egy kis kinai csoda fürészem. Eddig szépen is ment nem volt vele gond , az árát már rég visszahozta. Mostanában viszont elkezdett olyat csinálni,hogy a lekapcsoló gombbal nem áll le. Hiába kapcsolom a stop állásba megy tovább. Néztem a kapcsolót semmi baja. Főleg melegen csinálja ,hidegen még leáll, de melegen már nem akar. Hiába mozgatom a kábeleket akkor sem történik semmi. Mi lehet a baja, ha esetleg tudna valaki valami ötletet.A kábeleket kicseréltem , úgy sem változott semmi, hiába érintem össze a kábeleket nem áll le. Esetleg komplett gyújtást kéne cserélni?

..janos.. Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149820

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Mr.Gabson (149806)
..janos.. Creative Commons License 2013.05.17 0 0 149819

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Mr.Gabson (149806)
stihl170D Creative Commons License 2013.05.16 0 0 149818

Így van . :-)

Előzmény: Dolmi mackó (149817)
Dolmi mackó Creative Commons License 2013.05.16 0 0 149817

És mi még baráti áron vettük a 2500-ast :-)

 

Én vettem anno Güde láncszegecselőt is.

 

Előzmény: stihl170D (149777)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!