Vezetékeket kicseréltem .A kapcsoló egy csúszó kapcsoló rézből annak semmi baja , megtisztítottam, kapott sprét is , de látszik is rajta hogy ép- Később lehúztam a vezetékeket és összérintés után sem áll le melegen, hidegen még hajélandó leállni, de ha egy kicsit melegszik akor már nem.
Képzelj el egy vérnyomásmérőt, de ne magadra, mert félő hogy kiakad a műszer!:-)
Ugyanezen megoldást ha rácsatlakoztatod egy 2T motor szívó nyílására, kipufogó nyílást lezárod, felpumpálod, ezután nagyszerűen figyelemmel lehet kísérni a nyomás esést a nyomásmérő visszajelző óráján. Legjobb az egészben, hogy még egy vödör víz sem kell hozzá.
Most lehet kötözködni, de reagálni nincs kedvem a rosszindulatú támadásokra.
Pontosan mi is volt a tanács? Ilyesmi problémával küzdök éppen, légyszi írd lemilyen egyszerű ,gyors és biztos módszerei léteznek a szimmering probléma kiszűrésének!
Te hogyan szoktad csinálni,melyik módszer vált be neked a legjobban?
na szia. szeretném megköszönni azt ,hogy ajánlottad azt a boltot. ma voltam ott és már meg is rendeltem a dugót a 760-as ba. 14000 ft. lett a vége és jövőhéten érkezik. állítólag ez az egy darab van nekik raktáron. nem is olyan rossz ez a bolt van itt minden . nem hinném ,hogy gondom lenne a minőségével mert előttem is vásárolt dugót egy srác a speed motorjába úgyhogy ha abba is jók ezek az utángyártott márkák akkor szerintem nekem is elketyeg a ts-ben.mégegyszer köszi,és örök hála
Nekem ez úgy oldódott meg hogy leszereltem a felső műanyag burkolatot, amelyikre a légszűrőfedél is kapcsolódik, és fogkefével eltávolítottam különösen a kapcsolórész környékén lerakódott olajos finom faport. És utána működni kezdett a kapcsoló, ez persze az én tapasztalatom nekem ez volt a gondja.
Szívatóval történő leállításnak az a hátulütője,hogy a felhevült motorba hirtelen nagy mennyiségű üzemanyag áramlik. Ilyenkor gyakran előfordul a gyújtógyertya porcelán elrepedése.
A dolgok magyarázására a "szovjet fűrészes" vicc egyik variánsa :
Tisztelt Husqvarna, a gépüket megvettük, a haszálatit elolvasva a következőt találtuk. Ezzel a géppel naponta akár 2 hektár erdő kitermelhető . Megjegyeznénk, hogy Fjodor Sztyepanovics Miskin a mi legjobb favágónk, de még neki sem sikerült ez az érték . Kérdés, hogy vajon miért ???
- Tisztelt Vásárlónk ! A problémáján 32 fős fejlesztő gárdánk éjt nappallá téve dolgozik, és igérjük, megoldást találunk ! Addig egy kérdés: próbálták már úgy, hogy a motoros láncfűrészt BEINDÍTVA használták ????
Megoldás ? Mire ? Hogy túlmelegszik ? Jobb benzin, dúsabb keverék, jobb hűtés . A vezetékcsere is érdekes . Lehet a vezeték jó, ha a csúszka a végén nem érintkezik . Ez a távszerelés azért rossz, mert törvényszerű, hogy a leírt tények fele nem igaz . Nem feltétlenül azért, mert be akarsz csapni .
Egyszer volt már valóban és akkor is a kapcsolós dolog volt a válasz, de az ki van zárva , vezetékek csrélve. A túlmelegedés nem tudom mennyire játszik, ha megy pár percet vagy vágok vele egyet kettőt már akkor sem áll le ennyi idő alatt nem hiszem ,hogy túlmelegedne. Esetleg erre valami megoldás?
Van egy kis kinai csoda fürészem. Eddig szépen is ment nem volt vele gond , az árát már rég visszahozta. Mostanában viszont elkezdett olyat csinálni,hogy a lekapcsoló gombbal nem áll le. Hiába kapcsolom a stop állásba megy tovább. Néztem a kapcsolót semmi baja. Főleg melegen csinálja ,hidegen még leáll, de melegen már nem akar. Hiába mozgatom a kábeleket akkor sem történik semmi. Mi lehet a baja, ha esetleg tudna valaki valami ötletet.A kábeleket kicseréltem , úgy sem változott semmi, hiába érintem össze a kábeleket nem áll le. Esetleg komplett gyújtást kéne cserélni?