Keresés

Részletes keresés

Molotov a koktél Creative Commons License 2017.08.26 -4 1 33029

Az idióta vonalhálózat miatt nem lehet normális menetrendet csinálni. A városszéli présházakba kiköltöző bukott devizahiteleseknek nem alkotmányos joguk az átszállás nélküli belvárosba jutás. Főleg ha nem is ott lenne dolguk csak kényszerből mennek arra. Az Árkád és a Vásárcsarnok környéke már most is telített buszokkal. Na ehhez kéne az előbb emlegetett szaktudás.

bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 33028

Nekem az elmúlt évek menetrendjeivel vannak bajom, de azért annyit el kellene ismerni, hogy nélküle a peremkerületek nem kaptak volna közvetlen belvárosi járatokat. 

Előzmény: trizs77 (33027)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.26 -5 2 33027

Tudja valaki melyik közlekedési képzésen tanítják azt, hogy..........

 

 

------------------

 

A    nem értek hozzá de csinálom mert hobbim és van hozzá politikai támogatottságom   című tanfolyamon, pont így tanítják.

 

 

Előzmény: Molotov a koktél (33026)
Molotov a koktél Creative Commons License 2017.08.25 -4 0 33026

Tudja valaki melyik közlekedési képzésen tanítják azt, hogy azonos számozású buszok egyszer innen egyszer onnan indulnak, egyszer itt máskor meg ott állnak meg és különböző útvonalakon közlekednek? Vagy ugyan azon a vonalon más más járatszámokkal közlekednek, két megálló közt járatszámot váltanak? A város egyik részén (Rózsadomb, Csizi körzet) egymásba érnek a buszok még késő este is, a másik városrészbe meg szinte lehetetlen az eljutás. Kaotikus, követhetetlen a menetrend. A tésztagyár majd megmagyarázza BKK módra, hogy minden fasza korszerű, az utasnak kell képeznie magát, hogy felnőjön ehhez a korszerű menetrendhez.

Ha Csizi "párakapu" Peti ezzel akar választást nyerni akkor aggódom érte. Érdekes hogy egy jó közlekedési szakember aki fiatal korában könyvet írt Pécs tömegközlekedéséről most a nevét adja ehhez a fostengerhez.

bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33025

Ez a menetrend elrendezés meg egyenesen követhetetlen, az egyszerű néha többet ér. 

Előzmény: BPT-475 (33023)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33024

Ez a város adósságállományt (és a sofőröket) megint jól megterheli. 

Előzmény: BPT-475 (33023)
BPT-475 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33023
Előzmény: BPT-475 (33021)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.25 0 1 33022

"A változást az indukálta, hogy a Zsolnay-szobor és a Főpályaudvar között rendkívül kevés utas utazik ezeken a járatokon. "

 

 

LOL és ez melyik járatra nem igaz, ami a Zsolnay-szobor és a Főpályaudvar között megy?

Előzmény: BPT-475 (33021)
BPT-475 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33021
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.25 -3 0 33020

Izé...egy kicsit részletesebben, ha kérhetem?

Előzmény: < R o d o l f o > (33019)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2017.08.25 0 0 33019

Azok kaptak egy betűt is a számok mellé megkülönböztetésül.

Előzmény: hory004 (33018)
hory004 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 33018

Valamennyi autóbusznak a forgalmi rendszámának utolsó három karakterjével megegyező számokat használják URH-azonosítónak. 

 

Ez így ebben a formában ugye, nem teljesen igaz, mivel van bőven olyan szám, ami kétszer szerepelne.

Előzmény: BPT-475 (33017)
BPT-475 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 33017

Nem, visszakapták a régit vagy még újabbat kaptak.

Valamennyi autóbusznak a forgalmi rendszámának utolsó három karakterjével megegyező számokat használják URH-azonosítónak. 

 

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (33012)
Molotov a koktél Creative Commons License 2017.08.23 -4 0 33016

Mindent az utasokért, véleményük számunkra fontos, önök döntik el, stb.

http://www.pecsistop.hu/tartalom/cikk/489530_ossztarsadalmi_egyeztetes_izmosat_hallgat_a_biokom

bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 33015
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 33014

Tiszteletem! 

Abban tudnátok segíteni, hogy Pécshez, Komlóhoz illetve Szigetvárhoz mennyi busz tartozik?

 

hory004 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 33013

A genfiek nálunk vagy hűtenek, vagy mennek, így idő lenne megnézni, ellenben a Vmax30-tól jobban felmegy az ember vérnyomása, mint a 40 foktól.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (33012)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 33012

A múlt hónapban az MWH-727 azonosítója 82-ről 27-re változott.

Azóta a többi Volvo is megkapta a sajátját?

hory004 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 33011

Már egy ideje hatalmas a fejlődés, a régi sárga n+1-szer matricázott megállói táblák kaposzöld keretes, laminált indulási jegyzékekre cserélődtek, még a betűtípus is változott. Csak nem Kaposváron nyomtatját őket?

 

Egyébként a Tükével közös megállókban ha a kékeket is átkenik eozin zöldre (nem fogják) ritka szép lesz...

Előzmény: Kuvik76 (33010)
Kuvik76 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 33010
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 33009

Egységes informatikai rendszerre történő átállás miatt, 2017. augusztus 21-től várhatóan 2017. augusztus 27-ig az elektronikus bérletek kiadása, feltöltése időszakosan felfüggesztésre kerül. 

 

http://ddkk.hu/?q=content/t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3-52

EKM-765 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 33008

Ha valaki tudja hogy aug. 18-21 között GUP-041 melyik járatokon lesz ha lesz egyáltalán, kérem ossza meg velem. 

pinterpetpet Creative Commons License 2017.08.10 0 1 33007

Ha valóban piacnyitás történik, és bejönnek más cégek szolgáltatni a Volánok kívül... Gondolom, többet fognak fizetni a gépkocsivezetőknek, jobban karbantartott géppark lesz - remélhetőleg. Ha minden IDEÁLISAN alakulna, mégis ki maradna a volánnál kocsikat vezetni?

Előzmény: JLW-470 (33003)
hory004 Creative Commons License 2017.08.09 0 0 33006

Egy valószínű. Ha nem lesz bevételt hozó vonal, akkor ugyan olyan szakadt géppark lesz, mint volt 5 éve. 

Az első lépést már megtették, nem láttam melyik ekenyél ment úgy járatba, hogy a bal első kerékjárat után nem meghúzva volt, hanem konkrétan hiányzott egy darab a lemezből...

Előzmény: Snake-Mojzi (33005)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33005

Szerintem aki azt mondja, hogy biztosan tudja mi lesz 2020. január 1-jétől a helyközi-távolsági buszközlekedésben, az hazudik. Ha van is készen valamilyen szintű koncepció, az is képlékeny még. Minden esetre a legnagyobb kérdés az lesz, hogy a piacnyitás teljes liberalizációval jár vagy csak a közszolgáltatási pályázatok magáncégek részére történő megnyitásával.

Azaz nem tudni, mik az új feltételek: A Flixbus / VT-Arriva / Trans-Tour / Bárnevolna Kft. / stb. ott indít majd járatot a saját kockázatára, ahol akar vagy csak elindulhat az állam által adott fordára/vonalra/vonalcsoportra/forgalmi térségre/megyére/régióra kiírt közszolgáltatási szerződés elnyeréséért?

Előzmény: bendeguz90 (33004)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33004

A helyközi járatokkal mi lesz?

Előzmény: JLW-470 (33003)
JLW-470 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33003

A távolságis sofőrök kész tényként kezelik,hogy a 100km felüli járatok magánkézbe kerülnek(sőt már abba is kerülhettek volna,ha a havercéggel nem történik,ami történt).

Amúgy most sztem annyira nem kell sírni,mert a távolsági helyzet sokkal jobb,mint mondjuk 5-8 éve volt,amikor is EC12-k vagy Nabi is volt távolsági fordás. A felújítások elmaradtak,de az a világ sztem már el is múlt. A Di-Cam bedőlése kicsit rontott kicsit az eltervezett renden. :) 

Előzmény: hory004 (33001)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.08 0 1 33002

Megmondom őszintén, ha még a Volán felállás lenne, akkor szorítanék azért, hogy ők üzemeltethessék a távolsági vonalakat, de a jelenlegi KK-s viszonyok mellett várom már, hogy európai körülmények legyenek a távolsági közlekedésben. 

 

Előzmény: hory004 (33001)
hory004 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33001

Teljesen jogos.

 

Gazdasági alapon a végtelenségig lehetne járatni a 200-asokat, azok már nem tudnak hová értéktelenedni. Tegnap reggeli dombóvári járaton is biztos örültek az MKZ-nek.

 

Egyébként még a vértes E97-ese tartja magát, de csak mert a Setrájukat a Mercikkel együtt vissza adták a banknak, de egyből mentek is a VBhez. Nem lennék meglepve, ha piacnyitás után csak nekik maradnának meg a távolsági járataik, itt délen van vagy 10 autó, a Pécs-Sexárd-Pestre elég, ezen kívül tippre a zalai csordák és az egri félórás ütem, és a Zeg-Szeged marad állami kézben, a többire egyszerűen nem lesz minőségi autó, az LH és Crossway mellett a Flix vagy másik cég simán esélyes. Kivéve ha az Iveco gépezetek fenntartása lényegesen olcsóbb.

Előzmény: vadparaszt18 (33000)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 33000

Ha gazdaságtalan volt az üzemeltetésük, akkor azzal nincs baj, hogy selejtezték, a baj inkább ott van, hogy nincs olyan kaliberű autóbusz, amivel a hiányukat pótolni lehetne. 

Előzmény: pinterpetpet (32999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!