Lehetőleg diesel motorból származó fáradt olaj ajánlott a benzinbe keverésre mert az olajkorom pigmentek felrakódva a henger falára tökéletes kenést biztosítanak.Pl. MTZ ,Kirovec esetleg Zetor leengedett olajai kiválóak.:-))))))DDDDD
máris mondom........osztok szorzok..........tizennégy litert tuddtam volna venni. De ne felejtsük el beleszámolni,hogy mennyi 2t-t vettem volna előtte.....:)
hát igen ez az eggyik hátránya annak,hogy motorolajat haszálok,hogy nem mindig látom azt,hogy tiszta e vagy keverék e? De inkább abba is hagyom nehogy valamelyik nagytudású ”leböszmézzen”
De ha 5 literhez 2 decit szoktál, és kétszer öntötted bele az olajat, tehát van benne 4 deci, akkor legyen a benzin is dupla, tehát még 5 liter tiszta benzin.
Ha meg 6 deci került bele? Akkor meg, az tripla olaj lett... és kell hozzá, még 10 liter benzin.
Ezt minden jó munkás ember tudja... :-))))
Persze, van amikor ez nem annyira fontos. Mer' ha véletlen kétszer annyi bor megy a fröccsbe, akkor is jó'vana'. :-))))
:))))) tuti,hogy a benzinnel volt a gond mert miután kiöntöttem a gépből a rossz benyát utána kértem bele jó anyagot rendesen megtáltosodótt a gép.úgyhogy most van öt liter jó sűrű anyagom.
Szerintem még egy kis diesel olaj kéne bele . :-)))))
Szerintem 1:25 keveréktől nem fulladozik . Más lehet a baj . De adj hozzá két litert, 1:35 jó kell, hogy legyen . Kivéve ha a kipufi már színültig van trutymóval .
srácok van egy kis gondom , tegnap sikerült kétszer is bekevernem 5 liter benzint,nem is érdekelt vola ha nem fulladozna tőle a fűkasza. azt szeretném kérdezi,hogy kábé mennyi tiszta benyát öntsek bele az öt liter benyába hogy az naggyából jó legyen?amúgy alapból öntök 5 literhez 2 deci olajat.
Lehet hogy befele el tud mozdulni valami ok miatt a csillagkereked, vagy a cserélhető betéted. Egy láncszem is elgörbülhetett, de erre kicsi az esély.Ezek csak tippek!
Sziasztok! Mi okozhatta,hogy az olajterelő lemezbe belemart a lánc? Nem akarom mégegyszer elkövetni ezt a hibát,de fogalmam sincs. Ez a kis vacak lemez meg kétezer forint. Igy az olajzás se jó,fele nem a láncra jut,hanem csak lecsepeg.
Ezt a trükköt megjegyeztem,ha szükség lesz rá, alkalmazni fogom!
A Tajgám valszeg karbimembrán/beállítás és/vagy fötengelyszimering hibás lehet, ha odáig jutok,h lesz idöm szórakozni vele, akkor mindenképp ki fogom próbálni ezt a megoldást is!
Vezetékeket kicseréltem .A kapcsoló egy csúszó kapcsoló rézből annak semmi baja , megtisztítottam, kapott sprét is , de látszik is rajta hogy ép- Később lehúztam a vezetékeket és összérintés után sem áll le melegen, hidegen még hajélandó leállni, de ha egy kicsit melegszik akor már nem.