Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs a buszról, de érdekelne a története, életútja. :)
--- Nem tudom mennyire hír ez, de a Volánbusz egyik "használt-új" Volvo 9500-asa, mely a PDC-979 rendszámot viseli, mohácsi kintalvós. Egy erősen dokumentum fotó róla:
A BKV megpróbálta de a kormányhivatal rájuk koppintott. 300 óránál többet még önként sem vállalhat senki. Persze ha törvényt módosítanak akkor minden lehetséges. Azt nem értem minek ez a felhajtás ha úgy is lepasszolják a DDKK-nak a pécsi helyit. És akkor nincs tésztagyáros gittegylet, mennek a lecsóba. A politikusok rájöttek, hogy nem értenek hozzá, ehhez szakember kell. De miért a Blue Oyster bárból?
Közlekedéstörténeti kitérő: GA 50-42, 53-68, 53-72 és 53-73 "újonnan" (rögtön a csuklósítás után) érkeztek Pécsre, vagy előtte közlekedtek máshol is csklósként?
Ne sztrájkra gondolj. Mennyit túlórázhat a buszsofőr? Havi 40 órát de összesen évi 300 órát. A többségnek már most 200 túlórája van. Októberre sokaknak meg lesz az éves 300 órás keret. Szerineted ki fogja vezetni a buszt ha több forda lesz mint volt de nincs elég ember és már túlóráztatni sem lehet? Majd nem vezényelnek fordákba embert, oldja meg a forgalmista. Hogy ha tartalék sincs? Járat kimarad, utas ottmarad.
Legyen, de, hogy az utazóközönség szimpátiáját nem fogjátok elnyerni arra mérget vehettek, persze tudom ez titeket nem érdekel, de ez még csúnyán visszafog ütni.
(Megértem a problémátokat meg, hogy 2.5 milliárdos hiányt termel a város, de amíg az utasok azt látják, hogy jóval kevesebb átszállással tudják elérni az utazási céljaikat-gondolok itt elsősorban a peremkerületekben élőket- addig az utasok részéről ez a rendszer tetszeni fog. Persze megint más kérdés, hogy a mostani tervezettel már átestek a ló túlsó oldalára)
Sokaknak nincs ennyi nettó bére, főleg az újaknak még havi 200 órával sem. 66 évesen még buszt vezetni elég kockázatos. Elgondolkodtató, hogy 142 jelentkezőből csak 20 találtak annyira értelmesnek, hogy tanfolyamra küldjék, ami eléggé döcögve megy. Arról miért nem beszélnek, hogy mennyien mentek el? Súlyos gondok vannak de ennek ellenére összel a tésztagyáros receptje szerint csak fonódik tovább. Nagyon kiváncsi vagyok meddig haggyák még játszani ezt a gyereket. Jól fölültette a várost a szopórollerre. Arcvesztés nélkül nem akarnak visszalépni, állítólag arra várnak, hogy a sofőrök kiverjék végre a balhét. Akkor rájuk lehet fogni.
Nem tudom pontosan kik írják ezt az oldalt, de hatalmas tiszteletem nekik! Végre egy igazi autóbuszos oldal. Kiváló, minőségi írásokkal. Nincs még egy ilyen az országban!