ad 1: Persze a modellgyűjtő majd a nyílt vonalon egy peron mellé állítja .... :-)))))))
ad 2: Ha majd a peron mellett áll a vonat, nem fog lepottyanni az utas.
Amúgy ezt a rendszert tovább lehet építeni: - Elmész a családoddal hétvégi vonatos túrára és felveszed őket amint integetve ki-beszállnak a vonatról/ra, majd később a felvételt az átépített motorvonattal lejátszod. :-))))))
Nekem az egész videóban a környezet+hatás tetszett a legjobban.
Érdekes, hogy ezen itt senki sem akadt fenn :)))
1; A nyílt vonalon áll a motorvonat. Kinyitja az ajtaját....
2; kiszáll belőle egy utas... és még le sem pottyan. Bocs, de ezen csak nevetni tudtam. :)))))
Látszik, hogy egyszerűen nincs mi újat kitalálni.
Egy bontott okostelefonra feltöltött videó lejátszása, ekkora pénzbe kerüljön (100 eur 30eft).... Legalább hang van hozzá (ezt nem tudom meghallgatni most)?
A 2014.08.20-24-ig megrendezésre kerülő balatonfüredi kiállításunk idejére meghirdetjük a
V. Nemzetközi Vasútmodell Versenyt Domonkos András emlékére.
A verseny tisztelgés Domonkos András modellező munkája és a magyar vasútmodellezés hazai és nemzetközi megismertetésében kifejtett tevékenysége előtt.
A versenyre nevezni lehet minden sajátkészítésű vagy átalakított modellel .A nemzetközi és belföldi versenyen volt részvétel nem kizáró ok.
A modellversenyre a következő kategóriákban lehet nevezni: A – vontatójárművek, ezen belül: - A1 – saját építés (csak a motor, kerekek és a fogaskerekek lehetnek gyáriak!) - A2 – átépítés (egy vagy több gyári modell átalakításával készült modell) - A3 – frizírozás (egy gyári modell „feljavítása” az élethűség eléréséhez) B – vontatott járművek, ezen belül: - B1, B2, B3 – mint az A kategóriában! C – vasúti épületek, berendezések D – működő vasútüzemi berendezések E – vitrinmodellek
A versenyre a nevezést legkésőbb 2014.08.15.-ig kell elküldeni levélben a Klubunk címére (BAROSS GÁBOR Vasútmodellező és Vasútbarát Klub, 8202 Veszprém, Jutasi út 34. Pf:713), vagy a baross.gabor@vasutmodellklub.hu e-mail címre. A nevezett modellekhez rajz és fotó dokumentumot kérünk csatolni! A modelleket 2014.08.19.-én délelőtt 10:00 órára kell eljuttatni Balatonfüredre a "Balaton" Szabadidő és Konferencia Központba. Aki korábban kívánja elhozni a modelleket, azok a fenti címeken, vagy a 06/20-533-37-92 telefonszámon kérjen előzetes egyeztetést! A zsűrizés 2014.08.19.-án délután történik. A modelleket 2014.08.24.-én 18:00 órától lehet elvinni.
hallo today a very intersting news from a model very expansive but very good from
the firm Micro Metakit the locosteam Hungarian Class VIm Heavy Articulated Mallet
details
Micro Metakit first introduced the plans to build this model in 2004. Articulated Mallet locomotives have always been considered the most interesting types of steam locomotives. Micro Metakit's Class VIm will be a HANDMADE functional work of art. The locomotive will be constructed out of brass with extensive detail and painted in a black livery. It will be fully articulated just like the prototype. Model will feature full interior cab details, sprung loaded puffers, functional boiler door and much more. Six versions will be produced but they are very limited, only about 300 will be produced worldwide.
Én levágtam a Kleinbahn-ról a kis kiálló pöcköt, kicsit kimunkáltam a sín alól a müanyagot, és utána gond nélkül össze tudtam dugni egy Mechano sínnel, simán rácsúszott a papucs.
Most lehet hogy elképesztően nagy baromságot fogok kérdezni, de megteszem :)
Elképzelhető hogy a Roco kurzkuplungja nem használható JC vagonokban?? Mert Roco kocsikba téve minden további nélkül összeakadtak, viszont JC kocsikba berakva (Railjet ill. Cityshuttle) nem akartak összekapcsolódni, mintha rövidek lettek volna...
Ez úgy nem igaz, ahogy van, semmilyen esetben sem. Szó nem volt arról, hogy van-e szigetelt kerék az asztal fiában, vagy sem. Pálne, ahogy később írtad, egy régi analóg Marklinhez honnan is szerzel DC kerékpárokat? Pl. egy régi, analóg BR52-höz? Nem a szerkocsiba, a mozdonyba...
Sajnos ilyen sommásan nem lehet válaszolni a kolléga kérdésére, ahogy Te tetted, mert zsákutcába vezeted szegényt.