Unokatesóm,egyből megvette amint bejött eza típus,még a 120-on ezres áron,a mai napig meg van neki és eddig semmi baja nem volt csak lán és vezető csere volt.Amire ő vagy én használom tökéletes,ő évi 12 köbméter tüzelőnek való fát bükk,tölgy,akác vág össze illetve az ács asztalos munkákat is ezzel a gépel végzi tehát szerintem elég univerzális én is ő miatta maradtam ennél a gépnél mert ahogy nézegettem ár érték és teljesítmény arányban ez a legjobb(nekem). Én egyenlőre csak 3 köbméter tüzelőt raktam az enyémbe de nagyon tetszik könnyü és felhasználóbarát A légszűrő tényleg kicsit érdekes,hogy egy filc lap,de nem megy át rajta semmisem ha karban van tartva,tehát összeségében szerintem hálás kis gép.
Csak hogy szóljon valaki a másik oldal mellett is:a barátom 124-ese(igaz 300-as td ami köztudottan a legjobb mercedes a mai napig is) 93-as kiadás,semmi baja túl van a 800 ezren.
A másik barátom vett egy sprintert( 9.5 milláért),a lehető-legjobbat legszebbet amit teherautóból venni lehet,mert nem alkalmazottnak lesz,ő él benne nap mint nap.....
200-nál hengerfejes lett a verda,570 ezerért sikerült is megjavítani......
Nem spórolt,a legjobbat akarta-saját magának.....
Azért ez szomorú azt hiszem.....
Egy 2.2-es motorból nem szabad kihozni 170 lóerőt mert szét fog esni.
Az én autóm majd 2 literes és 71 lovas.Sosem lesz hengerfejes.
Jujj-jujj...azért nehogy infarktust kapj a sok kérdés közepedte az izgatotságtól.....!
Idetéved szegényke, leírja szvsz tök érthetően,hogy eddigi tapsztalatai szerint jó a gép, erre kap egy csokor kérdést aminek megválaszolásával kifejtésével körmölhet
Van benne valami de talán az sem mindegy milyet veszel.Annak idején ha jól emlékszem egy Hajdú Energomat bizony egy havi fizetésnek megfelelő összegbe került és jó is volt. Vegyél most is egy havi fizetésért kapható mondjuk Bosch vagy Miele gépet és az jó is lesz!
en pl. kezdek undorodni foleg az uj kibaszott EU-s normas mosogeptol, kombi gaztuzhelytol, hutogeptol stb stb, es bizony a kb 10-15 eves gepek lenyomjak ezekett a szar AAAA+++++++ gepeket!!
Na végül a MAKITA-ra esett a választásom,már volt egy a családban és nagyon bejött,úgyhogy én is beruháztam egy EA3500S40B-re:) Eddigi tapasztalataim alapján mindenkinek csak ajánlanám 35ccm 2,5LE és a 3 év extra garancia sem elhanyagolható:)
Bandi bá ! Miről beszélsz ?!?!?!?!?!?! Már a Dolmar DB35 is úgy mutatott előre, mint fáklya a zéjben !!!!Ezek az újmódi izék meg csak a tőkés zsebét vastagítják ! Komoly, felnőtt favágó nem kezd 15 kg alatt ! Próbálod itt rádumálni ezekre a zújmódi műanyag szarokra !!!!Nahát !!!
LEhet van benne igazság, de ha veszek is akkor is használtan, mert nincs rá annyi keretem!! Egy ismerősömnek már túl sok az a gép ő el van a 362-vel, neki az elég, nekem meg minden álmom egy 460-as!!!
Hát igen, meg a 20km:h val száguldás és a vonat füstje együtt nem túlélkető az ember számára. :-))))DD Pl egy 260-as és egy 261-est vagy egy 440-441t es összehasonlítva a használat során nincs ember szerintem aki a régebbit választaná olyan markáns a különbség.Élettartamot persze nem tudhatunk de az annyira használat függő még erdőben is ,hogy hihetetlen.Otthon pedig ezek egy élet meg egy nap. Összességében tehát én úgy gondolom nem kell az újtól félni hanem élvezni a modern kori technikai újdonságok nyújtotta pozitívumokat.A szuperintelligens agyon elektronika gépeket még külön jelölve árulják és van ugyan lehetőséged olyat venni akár Stihlből akár Husiból de nem feltétlen muszáj.De ha már vesz az ember egy új gépet szerintem mindenlépp jobb az új generációból választani ha másért nem ,hát egészségügyi szempontból.A kifutó szériákat pedig hagyjuk (érdemeik elismerése mellett) nyugdíjba vonulni mert az élet nem áll meg! Szerintem.
:-) Hát ... azért a mercik is meglépik azt a pár százezret "letiltás" nélkül ... És ha lehet választani, inkább 178 LE ugyanakkora fogyasztással, mint 70 . Persze rosszul gondolom, mert a Common rail nem megy használt sütőolajjal .
Használtan venném úgy mégiscsak olcsóbb (újonnan horribbilis az ára)! Nem vagyok annyira nagy szakértő, de a 460 a régebbi típusok közül való egy elnyűhetetlen gép, 461-es már egy kicsit túlbonyolított valami ami nem biztos hogy olyan amilyen!! Most nem kérdőjelezném meg a Stihl gárdát, de ez pont olyan mint pl. most egy új mercedes tele elektronikával ami ha gondol egyet letilt és sehova tovább!!! Én mindig azon a véleményen vagyok hogy nem jó ha valamit túlbonyolítanak!!!
Több oka is lehet a magas alapjáraton kívül az alapjáraton futó láncnak. Melyekkel én eddig találkoztam: rosszul összerakott kuplung, hiányzó kuplungrugó, megnyúlt kuplungrugó, nem a gépre való kuplung vagy kuplungharang.
alko gépről van szó. Az olajszivattyu meghajtója szabadonforog a főtengelyen vagy rá van préselve? Egyszerűen minden jonak tűnik és még sincs láncolajzás....dugulás nincs el van pucolva minden.