Keresés

Részletes keresés

Roadkill Creative Commons License 2017.02.24 0 0 266451

Hogy már átfordult az óra. Nem mindegyiknél, és nem mindegyiknél ugyanúgy.

"pl a yamaha gear" az ilyen: "Nincs túlbonyolítva a műszerfal, de érdekes megoldás a kilométer-számláló első karaktere, amely sárgára majd később pirosra vált, ahogy a gép átlépi a tíz- majd húszezer kilométert"

Előzmény: Lombi-bá! (266450)
Lombi-bá! Creative Commons License 2017.02.24 0 0 266450

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy a japán belpiacos robogóknál ( Pl. Yamaha Gear) mit jelent ha a kiló méter óra első illetve második száma sárga vagy piros színű? Többféle variációt hallottam. Mi lehet az igazság?

Köszi a választ.

tcaoe Creative Commons License 2017.02.23 0 0 266449

Általában kopott a csillag, vagy csak nagyon koszos benne minden. Ha szorulós érzéssel marad lent. Ha mindig lent van, akkor a rugó törött.

Előzmény: Rotapapa (266448)
Rotapapa Creative Commons License 2017.02.23 0 0 266448

Üdv!

 

Az lenne a kérdésem mivel én nem nagyon értek hozzá, hogy van egy Derbi Atlantis  50cc Piaggio blokkos robogó és a berúgó kar valami oknál fogva rúgás után nem ugrik vissza az eredeti pozíciójába.  Mi lehet a baja?

jim32 Creative Commons License 2017.02.20 -2 0 266447

Még bele kellett volna írni a hirdetésbe, hogy autót beszámítok :-)

 

Nagytestű :-)

Előzmény: pukoon (266445)
K.Giulio Creative Commons License 2017.02.20 0 0 266446

Ezt hogy kell érteni? Ennyire tetszik, vagy netán valami nagyon Gáz?

Előzmény: pukoon (266445)
pukoon Creative Commons License 2017.02.18 -2 0 266445

jaujj

Előzmény: K.Giulio (266444)
K.Giulio Creative Commons License 2017.02.15 0 0 266444

Üdvözlet az itteni topikosoknak!

 

Beszúrnám ide a robogó hirdetésem, hátha valakinek felkelti az érdeklődését.

 

http://www.jofogas.hu/veszprem/Beta_Eikon_nagytestu_robogo_62703090.htm?first=1

 

Amennyiben valakinek megtetszene, bátran hívjon a hirdetésben szereplő számon.

 

Üdv.: Gyula!

lapar Creative Commons License 2017.02.13 0 0 266443

Hova fecskendeztél benzint?

Ha már levetted a csövet a benzincsapról, azt is kipróbálhattad volna, hogy ha megszívod a vákumcsövet, akkor folyik-e a benya, és ha igen, akkor nem kell fecskendezni, csak visszadugod, oszt jónapot.

Előzmény: Blooor (266439)
lapar Creative Commons License 2017.02.13 0 0 266442

Az nem ad ki hangot (fesszab) akárhogy körülírod!

Előzmény: Demeter Adorjan (266440)
pukoon Creative Commons License 2017.02.13 0 0 266441

Azt a hangot jobban körül kéne írni...

 

(honnan hallod, folyamatos-e, milyen magasságú, milyen intenzitású etc)

Előzmény: Demeter Adorjan (266440)
Demeter Adorjan Creative Commons License 2017.02.12 0 0 266440

heló lenne egy kérdésem van egy cpi bingo 50 cc robogóm,és 2 éve nem volt beinditva a karburátor ki tisztitottam új trafó,új gyujtásmodul,új benzincsap.Beindul pöc-röf megy húz is de nagyobb fordulaton furcsa hangot ad ki mitől lehet?Talán a feszültség szabályzó vagy nem?A válaszokat előre is köszönöm.

Blooor Creative Commons License 2017.02.09 0 0 266439

Köszönöm a válaszokat, hétvégén kipróbálom. A benzincsap vákuumos, de a benzinszűrőnél a slagot leszedtem, és onnan fecskendeztem be benzint, valószínűleg nem eleget.

Előzmény: lapar (266436)
pitta63 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 266438

Hehh, még jó hogy Engem idézel, csak kicseréltél pár szót .... Lopott ügy

Előzmény: pukoon (266425)
lapar Creative Commons License 2017.02.08 0 0 266437

A kérdés Bloor olvtársnak szólt.

Előzmény: lapar (266436)
lapar Creative Commons License 2017.02.08 0 0 266436

Ezt így nehéz értelmezni, de tény, hogy valszeg kiürül az úszóházad (elcsepeg, elpárolog, mittudomén), ezt fel kell valahogy tölteni (persze ilyenkor kimegy a levegő onnan, tehát légmentesítve van :-)

Milyen benzincsapod van, vákumos?

Előzmény: pukoon (266435)
pukoon Creative Commons License 2017.02.08 0 0 266435

indítózás előtt légmentesíteni a karburettort

Előzmény: Blooor (266433)
pukoon Creative Commons License 2017.02.08 0 0 266434

Hétfőtől lesz a LIDL-ben!

Előzmény: Riger (266432)
Blooor Creative Commons License 2017.02.06 0 0 266433

Sziasztok!

Van egy Rieju toreo 4t robogóm, amely nagyjából hibamentesen működik a hétköznapokban. Egyedüli problémája, ha két-három hétnél többet áll nehezen indul (nem akkumlátor probléma). Akár negyed órát is, tavasszal még egy órát is kell önindítózzam, de ha beindul, akkor a következőkben egy gombnyomásra indul. A karburator tiszta(szétszedve, kifújatva), szikra van, benzin is kell legyen, mert a gyertya nagyon enyhen benzines. Hosszabb be nem indításnál a benzines csövekből az üzemanyag eltűnik, gondolom elpárolog. Mit gondoltok, mit kellene tennem, hogy könnyebben beinduljon?

Riger Creative Commons License 2017.02.03 0 0 266432

Aldiban-Lidl-ben szokott lenni tavasszal bukó, Van olyan, hogy zárt, de fel lehet nyitni az elejét, az a legjobb, nem kell feltétlenül levenni, ha valahova beugrassz stb.

 

Aldi-ból valót használok három éve, azt a pénzt simán megéri, de azért nem örökélet, mostanára már eléggé lötyögős lett a mechanikája. Úgy emlékszem 18.000Ft-volt.

 

De körbenézhetsz a használt piacon.

Előzmény: LSZDC (266423)
pukoon Creative Commons License 2017.01.30 0 0 266431

:D:))

Előzmény: Törölt nick (266428)
DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.01.30 0 0 266430

Nekem a nyitott sisakban rendszerint lefagyott a tokám meg a mellkasom mikor mentem melóba. Ha még hideg az idő, vagy már hideg, akkor garantált a símaszk alá, meg egy két sál hogy ne fagyjon le az ember felsőteste. Én is csak 15km-e jártam melózni. Zárt sisakra váltottam, azóta semmi nyakra tolt levegőáram, símaszot veszek az alá is ha hosszabb távra megyek, levenni meg ugyan olyan könnyű.

 

Ja, meg egy igen nyomós érv számomra a zárt mellett: az elkerülőn mentem egy kamion mögött aminek a kerekéből kipattanó kavics a nyakamon landolt. Olyan érzés volt, mintha valaki bottal nyakonsújtott volna. Szemből. Még jó hogy nem a légcsövem találta el hanem a szélén, de utána feldagadt és még három napig éreztem... A zárt teljesen lefedi a nyakam.

Előzmény: LSZDC (266423)
Ötzi tesó Creative Commons License 2017.01.28 -2 0 266429

legalább nem itt ba...od a rezet

Előzmény: pukoon (266425)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.28 0 1 266428

Hál' Istennek nem az enyéim. ;-)))

Előzmény: Törölt nick (266427)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.28 0 0 266427

Saját versek?

 

Előzmény: Törölt nick (266426)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.28 0 0 266426

Ez rettenetes! ;-)))

Előzmény: pukoon (266425)
pukoon Creative Commons License 2017.01.28 0 1 266425

Sziasztok!

Daelim Cordi50 tulajdonosokat, és fanatikusokat várunk sok szeretettel a Facebookon most induló csoportunkban!

Meguntam hogy nincs egy Magyar csoport a Cordi-sok részére, így kreáltam egyet.

Itt hirdethetsz, kérhetsz segítséget, adhatsz tanácsokat, bemutathatod a robogódat, legyen az gyári, avagy tunning.

 

https://www.facebook.com/saj%C3%A1tversek-119583054822959/

tcaoe Creative Commons License 2017.01.28 0 0 266424

Ezek nagyjából a legnagyobb szemetek. Biztonsági szempontból nem szokott velük gond lenni, de recsegnek-ropognak, nyomnak és a bélésük is irritáló. Ez főleg melegben nem jó, mert ilyenkor egy ilyen bukó azért veszélyes, mert zavar.

A zártat nemigen nehezebb levenni, de ha mindenáron nyitottat akarsz, akkor most komolyabb cuccok is vannak akcióban világszerte. Aztán ezeknél mindig jobbak az Aldiban és Lidlben rendszeresen akciózott sisakok is.

Nyitottból 50 euró körül van az IXS HX105, ennek van legalább tetőszellőzője, a kidolgozása is sokkal jobb, ráadásul nagyon csendes. 70 euró körül már van HX114, annak van sildje és plexije.

Szintén 50 körül van LS2 Bishop, mewg 15000 körül van még pár itthon is.

Vagy itthon 18000-ért van a Shoxban Jet, plexivel, napszemüveggel, kivehető béléssel.

A motorlinenál van LEM Supertouring 9000 körül, bár abból csak M-es méret.

De LS2-ből 20 alatt találsz zártat is, és én nem annyira ragaszkodnék ehhez a 15 ezerhez, mert egy szar sisak egyáltalán nem nagy élmény.

Előzmény: LSZDC (266423)
LSZDC Creative Commons License 2017.01.28 0 0 266423

Sziasztok!

 

Tavasszal szeretnék kisrobogót venni, 50ccm scarabeo -t. Még sosem volt motorom, autóim voltak, habár már ültem robogón. Csak próba szinten.

 

Munkába járáshoz használnám, 5kmx2 és 15kmx2. Találtam pár cikket, ott azt írják a nyitott jobban szellőzik, kényelmesebb kezelni, a zárt jobban véd, de macerásabb levenni, stb. A crossover nem érdekel. Mindenképpen a legolcsóbb árkategóriából szeretnék bukósisakot, az út rövidsége miatt inkább zártat.

 

Azt kérdezném, mik a tapasztalatok az olcsó bukókkal, erre a célra megfelelnek e, vagy nem szabad megvenni, mint a 2 nap alatt széteső cipőt, 2000 -ért. :) Nem szívesen áldoznék rá 15000 -nél többet. Párat találtam, ami szimpatikusabb, mi a véleményetek? Melóba járni 10-15 perc robogózásra jók?

 

1. Tornado CL - 10500.-

 

2. Tornado T1 - 11000.-

 

3. Motowell FF5 - 14500.-

 

4. highWay 1 DX2 - 14900.-

 

5. Romer Raceline - 15900.-

 

Ajánlanátok e valamelyiket, esetleg megfelelőbb e a nyitott?

tux Creative Commons License 2017.01.26 0 0 266422

Ilyet küldök a Főpolgármester Úrnak, akinek van kedve küldje el ezt, vagy valami hasonlót (és ossza motoros fórumokon), hátha sok levélre pozitívabban reagálnak. Nyáron is lehet szmogriadó.

 

============================================

To: tarlosistvan@budapest.hu

CC: GonczlikT@Budapest.hu

 

Tárgy: Kérelem a Budapest Főváros szmogriadótervéről szóló 69/2008. (XII. 10.) Főv. Kgy. Rendelet sürgős felülvizsgálatára

 

Tisztelt Főpolgármester Úr!

 

A rendelet értelmében szmogriadó idején semmilyen motorkerékpár nem közlekedhet, a korszerű Euro3-as és Euro 4-es környezetvédelmi osztályba soroltak sem, mivel a motorkerékpárok környezetvédelmi felülvizsgálatra nem kötelezett gépjárművek, a forgalmiaikban nem szerepel a környezetvédelmi osztályba sorolás a V.9-es mezőben.

Mivel a kevés helyet foglaló, könnyű, autókhoz képest kevesebb károsanyagot kibocsátó korszerű motorkerékpárok korlátozása nem segíti a szmogriadó céljának elérését, kérjük a Rendelet sürgős felülvizsgálatát.

 

köszönettel,

X Y

Motor típus, évjárat, környezetvédelmi besorolás

 

 

Motoros Kollégám érdeklődésére a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztály csoportvezetőjétől a következő tájékoztatást kaptuk:

Tisztelt Juhász András Úr!

Köszönettel megkaptuk szmogriadó riasztási fokozatának elrendelése során bevezetett forgalomkorlátozásról szóló észrevételét, melyre a következőket válaszoljuk.

Budapest Főváros szmogriadótervéről szóló 69/2008. (XII. 10.) Főv. Kgy. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) szerint:

9. § A főpolgármester a szmogriadó riasztási fokozat elrendelése esetén: b) elrendelheti azon gépjárművek Budapest főváros közigazgatási területén való használatának korlátozását, vagy közlekedésének tilalmát, amelyek forgalmi engedélyében a környezetvédelmi osztályt jelölő kódok: 0; 1; 2; 3; 4, vagy amelyek forgalmi engedélye nem tartalmaz környezetvédelmi osztályt jelölő kódot.

A Rendelet 10. § -a tartalmazza azt a kivételi kört, amelyre a fenti korlátozás nem vonatkozik. Az Ön esete nem tartozik a kivételi körbe, valamint a Rendelet nem tesz lehetővé egyedi elbírálási eljárás alapján alkalmazható kivételt. Fentiek alapján az elrendelt forgalomkorlátozás az Ön gépjárművére is vonatkozik.

A Rendelet legközelebbi felülvizsgálata és módosítása során lehetőség szerint figyelembe vesszük csatolt javaslatát, miszerint a motorkerékpárok korlátozásának felülvizsgálata is szükséges.

Üdvözlettel:

Gonczlik Tamás

csoportvezető

Főpolgármesteri Hivatal

Városigazgatóság Főosztály

============================================

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!