Egyenlőre 3 fordulatot tekertem az emlitett karbi csavaron a magnet 4t...
Így nem torpan meg hirtelen gázadásra a plusz 10fokban. Igaz nem volt teljesen bemelegedve. De az alapjárat is egyenletes nem valtozik a fordulat mint ha beljebb lenne tekerve.
Van egy Motowell Magnet 4t , aminek érdekelne a karburátor gyári beállítása. Addig megvan hogy az automata szivatót 2 fordulatot kell kitekerni a gyári érték eléréséhez.
Berugó oldal felőli keréktengellyel párhuzamos állító csavar gyári értéke érdekel....
Higenen nehezen indult aztan feltűnt hogy szinte tökig be volt tekerve.
Vegul ez lett a megoldas. Eloszor megprobalkoztam a generatornal levo induktiv jeladorol venni a jelet, mert sok gyari oran onnan veszik a jelet, de ez keves volt neki.
Utana kiprobaltam a gyujtas jelvezetekkel es tokeletes lett.
Fogalmam sincs, mert nem szedtem szét semmit a motoron, csak kivittem, állt a napon, berúgtam és elindult, az elején meg néztem, hogy mi jön ki és akkor kis foltokban kiköpködte a fekete trutymákot. A karburátorhoz nem is nyúltam hozzá, látok rajta két csavart, az egyik gondolom a főtű de nem babráltam vele, majd megismerem ha egyszer szétkapom.
Nem tudom, hogy annál hogy van megoldva, de ki kell szerelni a szivattyút. Ha simán csak ledugózod, az meg fog állni, akkor meg visz magával valami mást is.
Üdv,eladó 2db piaggio ciao pedálos segédmotor,egy régebbi és egy újabb modell,mindkettő felujított a régi variátoros ára 45e ft,az újabb sima 50e ft.érd:zolimotor@gmail.com vagy 30-323-8861
Na nekem a robeszem már beindult, az elején még valami fekete taknyot köpködött ki a kipufogó, de utána már nem jött belőle semmi gané, szépen jár.
Egyedül az alapjárat kicsit alacsony, mentem vele városban és 2k alá esett a fordulat és nagyon feldúsult a motor, mert indításnál lomha volt és sokat füstölt. Karbin a levegőt állítsam? Vagy mit tanácsolnátok?
Robogó hidegen nehezen indul, fel lett újítva, szimering, dugó gyűrű, stb, csere. Korábban ha beindult akkor magasabb fordulaton járt, és ahogy zárt a szívató úgy beállt alapjáratra, de most ha beindul nem emelkedik meg a fordulat. Néztem az autómat szívatót az működik, áramot is kap, rákötöttem aksira és kimozdul tű. Karburátor is tiszta.
Valakinek valami ötlete hogy mit nézzek meg rajta?
Hogy már átfordult az óra. Nem mindegyiknél, és nem mindegyiknél ugyanúgy.
"pl a yamaha gear" az ilyen: "Nincs túlbonyolítva a műszerfal, de érdekes megoldás a kilométer-számláló első karaktere, amely sárgára majd később pirosra vált, ahogy a gép átlépi a tíz- majd húszezer kilométert"
Valaki meg tudná mondani, hogy a japán belpiacos robogóknál ( Pl. Yamaha Gear) mit jelent ha a kiló méter óra első illetve második száma sárga vagy piros színű? Többféle variációt hallottam. Mi lehet az igazság?
Az lenne a kérdésem mivel én nem nagyon értek hozzá, hogy van egy Derbi Atlantis 50cc Piaggio blokkos robogó és a berúgó kar valami oknál fogva rúgás után nem ugrik vissza az eredeti pozíciójába. Mi lehet a baja?