Keresés

Részletes keresés

xantia1.9d Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266477

Szia. Polimobil spy. De csak sima 4t amilyen a kymco-kan van.

 

 

Előzmény: tcaoe (266476)
tcaoe Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266476

Lehet. Csak van, amelyiket jó lesz utána, meg van, amelyik nem.

Milyen 4t?

Előzmény: xantia1.9d (266475)
xantia1.9d Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266475

Üdvözletem mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy lehet-e fúrni a 4t robogó hengereket?

C20NE Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266474

Nem verseny ez, ha többen mondják még hitelesebb is :-)

Előzmény: Quattroman (266473)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266473

Nyertél :-)

Előzmény: C20NE (266471)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266472
Előzmény: kacagógerle (266470)
C20NE Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266471

A zavarszűrő ellenállás, működés szempontjából mindegy de én az "R"-rel jelöltet venném.

Előzmény: kacagógerle (266470)
kacagógerle Creative Commons License 2017.03.12 0 0 266470

Sziasztok!

Egy régebbi Aprilia SR 50 (old sr) léghűtéses robogóba pontosan milyen gyertya való?

Egyik oldalon NGK B7HS, másik oldalon NGK BR7HS-t írnak.

Egyáltalán mi a különbség a két tipus között?

Köszi!

Jcickány Creative Commons License 2017.03.11 0 0 266469

Egyenlőre 3 fordulatot tekertem az emlitett karbi csavaron a magnet 4t...

Így nem torpan meg hirtelen gázadásra a plusz 10fokban.  Igaz nem volt teljesen bemelegedve. De az alapjárat is egyenletes nem valtozik a fordulat mint ha beljebb lenne tekerve.

Előzmény: Jcickány (266468)
Jcickány Creative Commons License 2017.03.11 0 0 266468

Sziasztok!

Van egy Motowell Magnet 4t , aminek érdekelne a karburátor gyári beállítása. Addig megvan hogy az automata szivatót 2 fordulatot kell kitekerni a gyári érték eléréséhez.

Berugó oldal felőli keréktengellyel párhuzamos állító csavar gyári értéke érdekel....

Higenen nehezen indult aztan feltűnt hogy szinte tökig be volt tekerve.

pukoon Creative Commons License 2017.03.11 0 0 266467

grt.

Előzmény: sztyopa80 (266466)
sztyopa80 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 266466

Koszi!

Vegul ez lett a megoldas. Eloszor megprobalkoztam a generatornal levo induktiv jeladorol venni a jelet, mert sok gyari oran onnan veszik a jelet, de ez keves volt neki.

Utana kiprobaltam a gyujtas jelvezetekkel es tokeletes lett.

Előzmény: Quattroman (266463)
pukoon Creative Commons License 2017.03.09 0 0 266465

(Konstans -nulla- fordulatszámra gondoltam eredetileg...)

Előzmény: pukoon (266464)
pukoon Creative Commons License 2017.03.09 0 0 266464

váo!

 

ksz!!

Előzmény: Quattroman (266462)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.08 0 0 266463

jó lehet a jelvezeték a fordszámmérőnek bár a feszültség és a polaritás megfelelő kell hogy legyen

Előzmény: sztyopa80 (266459)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.08 0 0 266462

a trafónak nincs fordulatszáma mivel nem forog.

impulzusszáma van ami azonos a motorfordulattal

Előzmény: pukoon (266461)
pukoon Creative Commons License 2017.03.08 0 0 266461

Nem akarok akadékoskodni, de sz.tem a trafó fordulatszáma konstans...

Előzmény: sztyopa80 (266459)
DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.03.08 0 0 266460

Fogalmam sincs, mert nem szedtem szét semmit a motoron, csak kivittem, állt a napon, berúgtam és elindult, az elején meg néztem, hogy mi jön ki és akkor kis foltokban kiköpködte a fekete trutymákot. A karburátorhoz nem is nyúltam hozzá, látok rajta két csavart, az egyik gondolom a főtű de nem babráltam vele, majd megismerem ha egyszer szétkapom.

Előzmény: lapar (266456)
sztyopa80 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 266459

Sziasztok!

 

Robogon/motoron honnan veszik altalaban a fordulatszam kijelzohoz a jelet(ami nem mechanikus, spiralos)?

Negyutemu CDI-s motorrol van szo, kapott egy olyan muszerfalat amiben van fordulatszammero is es szeretnem bekotni.

 

Probaljam meg a trafoba meno jelvezeteket?

tcaoe Creative Commons License 2017.03.01 0 0 266458

Mert nem jó az olajszivattyú?

Nem tudom, hogy annál hogy van megoldva, de ki kell szerelni a szivattyút. Ha simán csak ledugózod, az meg fog állni, akkor meg visz magával valami mást is.

Előzmény: Törölt nick (266457)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.01 0 0 266457

Egy gyors kérdés, hogy kell "ledugózni" az olajtartályt, hogy ne onnan "fogyassza" az olajat?

Vagy hogy megy ez?

lapar Creative Commons License 2017.02.28 0 0 266456

Benzined le volt engedve az úszóházból?

Mert abból ki tud válni ilyen taknyos, zselés trutyi.

Előzmény: DrazséHadvezér (266453)
Zoli(keki) Creative Commons License 2017.02.28 0 0 266455

Üdv,eladó 2db piaggio ciao pedálos segédmotor,egy régebbi és egy újabb modell,mindkettő felujított a régi variátoros ára 45e ft,az újabb sima 50e ft.érd:zolimotor@gmail.com vagy 30-323-8861

DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.02.25 0 0 266454

Na nekem a robeszem már beindult, az elején még valami fekete taknyot köpködött ki a kipufogó, de utána már nem jött belőle semmi gané, szépen jár.

Egyedül az alapjárat kicsit alacsony, mentem vele városban és 2k alá esett a fordulat és nagyon feldúsult a motor, mert indításnál lomha volt és sokat füstölt. Karbin a levegőt állítsam? Vagy mit tanácsolnátok?

DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.02.24 0 0 266453

Nekem ugyan ez a problémám, szóval én is várom az ötleteket tanácsokat.

Egyszer beindult, utána kb 1000 alatti fordulaton pöfögött, de amint gázt adtam lefulladt és azóta nem indul.

A szivató szerintem jó, bár nagyon be van zsúfolva a sok kábel, nem tudtam leellenőrizni.

Előzmény: Josef8 (266452)
Josef8 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 266452

Sziasztok!

Robogó hidegen nehezen indul, fel lett újítva, szimering, dugó gyűrű, stb, csere. Korábban ha beindult akkor magasabb fordulaton járt, és ahogy zárt a szívató úgy beállt alapjáratra, de most ha beindul nem emelkedik meg a fordulat. Néztem az autómat szívatót az működik, áramot is kap, rákötöttem aksira és kimozdul tű. Karburátor is tiszta.

Valakinek valami ötlete hogy mit nézzek meg rajta?

 

Roadkill Creative Commons License 2017.02.24 0 0 266451

Hogy már átfordult az óra. Nem mindegyiknél, és nem mindegyiknél ugyanúgy.

"pl a yamaha gear" az ilyen: "Nincs túlbonyolítva a műszerfal, de érdekes megoldás a kilométer-számláló első karaktere, amely sárgára majd később pirosra vált, ahogy a gép átlépi a tíz- majd húszezer kilométert"

Előzmény: Lombi-bá! (266450)
Lombi-bá! Creative Commons License 2017.02.24 0 0 266450

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy a japán belpiacos robogóknál ( Pl. Yamaha Gear) mit jelent ha a kiló méter óra első illetve második száma sárga vagy piros színű? Többféle variációt hallottam. Mi lehet az igazság?

Köszi a választ.

tcaoe Creative Commons License 2017.02.23 0 0 266449

Általában kopott a csillag, vagy csak nagyon koszos benne minden. Ha szorulós érzéssel marad lent. Ha mindig lent van, akkor a rugó törött.

Előzmény: Rotapapa (266448)
Rotapapa Creative Commons License 2017.02.23 0 0 266448

Üdv!

 

Az lenne a kérdésem mivel én nem nagyon értek hozzá, hogy van egy Derbi Atlantis  50cc Piaggio blokkos robogó és a berúgó kar valami oknál fogva rúgás után nem ugrik vissza az eredeti pozíciójába.  Mi lehet a baja?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!