Nem úgy van az ! Neki kell esni vele egy jó 70cm átmérőjű tölgynek , ledönteni ,egy szuszra összedarabolni és kijőn az magától.Ha más is jőn ,mondjuk gyűrű vagy csapszeg azokat később vissza kell tuszkolni! :-)))))DDD
Amiket ismerek, és nem nyúlsz mellé, ha full szint olajat akarsz a gépedbe:
Motul, Repsol , Valvoline, Castrol, Liqui-Moly, Q8, Fuchs, Elf, Shell, Mol, Metabond ( matricázott Elf) ( a sorrend nem ajánlási sorrend, bár a legjobb a Motul)
Amit nem ismerek: Favorit, Prista, Re-cord. Lehet, hogy jók, de pár száz forint spórolás/40 liter keverék miatt nem rizikózok.
Nagy melegben külön kell figyelnem, ha száraz fát vágok, mert kigyújtja a forgácsot a szikra.
( Husi 136, Husi 357)
A 136-os akkor rengeteg szikrát köpött, amikor frissen vettem, és egyből full szinti olajjal járatam. Előtte ásványit kapott. Ahogy tisztult ki a rendszer, váltak le a kokszdarabok és köpte ki, úgy gyújtogatta alattam a forgácsot. :) ( kb 2 percenként)
A 357 kezdetektől nálam van, jóval kevesebbszer vet szikrát, de az is csinálja.
Hogy izzik a kipuja, azt még nem vettem észre egyiknél sem. Viszont így is lehet kiput takarítani. :)
Ne szedjél le semmit szerintem, de legyen a hűtőfelület tiszta. Ez a meleg a gépnek is meleg.