Üdv. Kérdezni szeretném Piaggio Nrg , gyújtáson irányjelző hibátlanul működik. Ha beindítom a motort világít, csak néha villog, ha leállítom a motort megint jó . Mi lehet a hiba oka ?
A pénz viszonylag másodlagos, előbb meg szeretném találni a típust, amire vadászni akarok.
A CBF125-ről már olvastam jókat, csak nem nagyon tetszik, bár azért ez még nem kizáró ok, a Varadero már jobben bejön külsőre, de kérdés, hogy mennyire gyenge, mondjuk nagyrészt városi közlekedésre használnám, meg kisebb utakra.
Sziasztok! Érdeklődnék hogy 2000-es Malaguti Madison T 150-esnek mi a lendkerék lehúzó menetmérete. Webáruházban 27x1-es menetet írnak, egyik helyen jobb, másik helyen bal menettel. Akinek van ebben tapasztalata, kérem írja meg legyenszíves!
Néha mintha pislákolna valamelyik visszajelző is, igazad lehet,hogy test bajság is lehet ! De a fesszabályzó merre van ? a gyújtáskapcsoló alatti részen "térd idom " alatt? És köszi az infót !
Lenne egy kérdésem, az mitől van, hogy a robogóm emelkedőn nem akar menni, mindegy a meredekség, egy kis emelkedő megfogja. Szíj és görgő most lett cserélve, de maradt ez, vajon mi lehet az oka? Kösz a válaszokat!
Kérdezni szeretném, Piaggio NRG MC4-ben hol található az irányjelző relé ? Van hogy jól működik, van hogy lassan villog ,és amikor csak világít. Esetleg más is befolyásolhatja a tünetet?
Az automata szívató körül nem OK valami. Dio-ba való és nincs eltekergetve? Hidegen nyitva hagyja a dúsító furatot? Ha egy ronggyal eltömíted a légszűrő nyílását, könnyebben indul (ha beindult, lazítod, kiveszed), de ez csak tüneti kezelés.
Segítséget szeretnék kérni, Honda dió Af27-el kapcsolatban. Probléma hogy hidegen nagyon nehezen indul, ha be is indul 3-5mp belül le is áll. Majd megint rugdosás, 5-8 mp-ig jár majd leáll, gázt hiába húzok neki lefullad.
Ezt mindaddig játssza, amíg be nem melegszik. Ha bemelegszik, rendesen van alapjárat. Ha húzom neki a gázt, nem torpan teszi a dolgát de idáig eljutni rémálom. Amit eddig csináltam rajta, karbi szétszed kitakarít összerak, új automata szívató. válaszotokat előre is köszönöm. Üdv.
Van egy honda tact-om.kitakaritottam a karbit stb,uj gyertya.
A benzin tankban van egy szürö amin 2 csö van.mind a kettő a karbiba megy.
A problemam,h idonkent leall a motor amikor huzom neki.varok vele 2 percet,pöcc röff.
Levettem az oldalso idomot,azt lstom,h nem kap eleg benyat.kerdes: 1. A benzintank szuroje es a karbi koze tettem egy szűrőt.lehet,h az sok neki? 2. At lehet alakitani ejtősre? Köszönöm a segítséget!
Jól látom 2T? Nézd meg a kipufogót, nincs-e teljesen elkokszólódva. Nálam volt ilyen, hidegen ment, melegen lefulladt. Ki lett takarítva a kipuifogó és jó lett. De ez csak egy tipp.
Adott 1 piaggio hexagon 150 2T. Alapjáraton el megy bármeddig. Könnyen indul stb.... Ha el megyek próba útra mindig megáll 300-400 méter után. El fogy neki a benya. Levettem a tankot, kimostam. Üzemanyag csövek, üza szűrő, üza csap újra cserélve, tank tele, tank szuszogó nincs el tömődve, mégis el fogy neki az üzemanyag. Olyan, mintha a karburátor nem szívna eleget nagyobb teljesítménynél. Ez lehetséges? Ha igen mi az oka?