Robogó gumi témaban jártas valaki? A Honda Today libakergetőmön gumit akarok cseréltetni, mrt eléggé repedt az oldalfal. Már van is időpontom a gumishoz, de meg kellene rendelnem a webshopjukban a gumikat. A felmerült kérdéseim:
- a gyári méret 80/100 -10. Ha ezt jól értelmezem, 8 cm-es a szélesség és az oldalfal magassága is. A 90/90-es gumikból viszont sokkal nagyobb a választék. Fejszámolással annak is 8 cm körüli a magassága. Ha elfér a villában a szélesebb gumi, betehető a 90/90-es gumi, vagy nagyon megváltoztatná a motor vezethetőségét?
- ezek a kis gumik tubelessek, vagy kell bele belső is?
Köszönöm hogy vettétek a fáradságot és válaszoltatok .De még kutakodok valami leírás szerűségre.De lehet hogy beadom Vácra valami szerelőhöz hogy nézze át.Ha találok.
Én úgy emlékszem, hogy az Agilitymnél a gyári 52 km-es végsebességet úgy lehetett 57-re növelni, hogy a szervízes belevágott a CDI-be, és kész is volt. A Toreonál úgy emlékszem, hogy azt olvastam, hogy valami mechanikus fojtás is van, ami pl. a Benelli Pepémben is volt. (ezért nem 5000 volt a fojtáskivétel, mint a Kymconál, hanem 30 ezer. Végignéztem a szerelést, volt vagy 1 óra.)
Az a szíj soha nem néz ki rosszul, alig van terhelése. Ezért kell időhöz kötötten cserélni. Sferában láttam már olyat, hogy hibátlannak nézett ki, de kézzel el lehetett szakítani. Egyébként kb. 1000 forintba kerül, én nem spórolnék vele.
Köszönöm a választ. Az előélet nem ismert, az órában 6000+ km áll és a motor is elég szépen dolgozik, még TALÁN igaz is lehet. A dekli már le volt szedve és ellenőriztem, a kis fogasszíj jó állapotban van, ahogy a görgők is hibátlanok, szerintem még nem érett a cserére.
A Rieju Toreo szinte egy az egyben egy Kymco Agility, nem? Amikor Agilityt vettem anno, néztem a Riejut is, de állítólag macerásabb a fojtást kivenni belőle. A kereskedő közös volt, ő a Riejut ajánlgatta, legalábbis úgy tűnt nekem.
Örököltem egy Rieju toreo 50-et.Milyen márka ez egyáltalán, van valahol leírás a gépről mert csak általánosságokat találtam.Hozzáteszem, sosem volt motorom.Köszönöm a választ.
Attól függ, hogy melyik blokk. A golyóscsapágyas hajtásnál (nincs csapágy a variátordekliben) 5000 kilométerenként kell cserélni, siklócsapágyas blokkban (van csapágy a variátorfedélben a kuplungnál) elvileg tízezrenként, de célszerűbb ötezrenként abban is. kb. 0,85 deci kell bele, 75W - 80, API GL4.
Ha nem ismert az előélete, eléggé érdemes megnézni a variátort és cserélni az olajpumpa szíját (ezt három évente, vagy 20000 kilométerenként kell).
Tudnátok nekem segíteni, hogy hol találok neten valami leírást Piaggio NRG mc2 motorról? Most vettem, eslő robogóm és sajnos semmi kézikönyvem nincs hozzá. Most elsősorban karbantartás/tavaszi felkészítés szempontjából (mennyi hajtóműolaj kell bele, csereperiódus, stb stb) érdekelne, de ha javítási kézikönyv lenne, az is jól jönne később! Köszönöm
Adott egy Kymcó Super 9 Lc tipusu robogó, amikor hozzám került nagyon jol ment,jol gyorsult,viszont teljesen gyári!
kb 1 hónappal ezelött kapott uj szijat egy Malossit a minőség miatt és görgőket is malossit ugyan azt a sulyt ami benne volt! 5 ször mértük le mérlegen,szoval szij+görgők ujak, és most jön a gubanc: egyáltalán nem akar jó lenne,se a gyorsulás se a végsebessége nagyon rossz! vettem kisebb görgöt a gyárija az 8,5 ös vettem 7,5 öst nem jó azzal sem nagyon pörög 8000 et és szinte alig megy! szét kaptam a kuplungot egy fekete kontraszt gondolom a leggyengébb mivel gyári a motor,kicseréltem sárgára,ideig oráig jobb lett de szinte most megint rossz és semmit se csináltam neki,nem akar menni és a végsebessége se jó! a sárga kontraszt egy közepes eröséggü és ehhez probáltam már a 7,5 gr ost a 8,5 gr ost és nem jó se igy se ugy sehogy sem!
könnyen beindul berugóval még visza is rug néha,szerintem a kompreszió rendben van,de már ebben is kételkedem,uj gyertya van benne,kifogytam az ötletekből,egyszerüen nem lehet behangolni se hogy sem.
Megméred tolómérővel az alátétek között. Fontos, hogy meghúzod, és úgy lazítod vissza óvatosan.
Ha vibrál, akkor nem jól illeszkedik a dobba. De ha már sikerült féloldalasan használni, akkor fel kellene szabályozni előbb magát a kuplungot.
Alapvetően ha magasabb fordulatszámon fog, akkor nagyobb nyomatékot is ad le. Ezért jobban megcsúszik, ha nem fog be teljesen. Szóval nagyobb gáz, és hátsó fék.
Egy segítség vagy ötlet kellene hogy hogy lehet szinkronba hozni a Polini speed clutch 2g pofáit hogy egyszerre nyissnanak?
Anyával fokozatmentesen állítható. Próbáltam már hogy leszedem az anyát és egyszerre ugyan annyi forudulattal vissza tekerem mind a kettőt de nem jött be :(
A probléma az hogy ha lassan indulok eléggé érezhető kellemetlen vibrációt okoz. Ha nagy gázzal indulok semmi gáz nincs vele. Sajna pesten elég sűrűn kell az alacsony sebességű haladás így ez a jelenség elég zavaró :( A gyárival nincs ilyen gond viszont lassabban indul nem olyan dinamikus :(
Ha valakinek van ötlete ne tartsa vissza :D
Köszi
Ja még valami van úgy hogy összerakom akkor jó de miután bemelegszik megint vibrál kb 20km után.
A nagy zégeres tengelyt beteflonoztam hogy könnyen tudjon fordulni nehogy ott leragadjon.
Lehet ez is olyan mint kocsikba a sportveztengely ami alapjáraton hebeg és csak fordulaton jó?
Üdv. Kérdezni szeretném Piaggio Nrg , gyújtáson irányjelző hibátlanul működik. Ha beindítom a motort világít, csak néha villog, ha leállítom a motort megint jó . Mi lehet a hiba oka ?
A pénz viszonylag másodlagos, előbb meg szeretném találni a típust, amire vadászni akarok.
A CBF125-ről már olvastam jókat, csak nem nagyon tetszik, bár azért ez még nem kizáró ok, a Varadero már jobben bejön külsőre, de kérdés, hogy mennyire gyenge, mondjuk nagyrészt városi közlekedésre használnám, meg kisebb utakra.