Keresés

Részletes keresés

I.Blasius Creative Commons License 2017.04.11 0 0 266541

Robogó gumi témaban jártas valaki? A Honda Today libakergetőmön gumit akarok cseréltetni, mrt eléggé repedt az oldalfal. Már van is időpontom a gumishoz, de meg kellene rendelnem a webshopjukban a gumikat. A felmerült kérdéseim:

- a gyári méret 80/100 -10. Ha ezt jól értelmezem, 8 cm-es a szélesség és az oldalfal magassága is. A 90/90-es gumikból viszont sokkal nagyobb a választék. Fejszámolással annak is 8 cm körüli a magassága. Ha elfér a villában a szélesebb gumi, betehető a 90/90-es gumi, vagy nagyon megváltoztatná a motor vezethetőségét?

- ezek a kis gumik tubelessek, vagy kell bele belső is?

 

 

I.Blasius Creative Commons License 2017.04.10 0 0 266540

Ahogy nézem, megvan magyar oldalon is, és angol nyelv is van benne. 65. oldal körültől.

 

http://robogoalkatresz.odormotor.hu/szerelesi-utmutatok-kezikonyvek/files/rieju-toreo-pacific-leiras.pdf

Előzmény: I.Blasius (266539)
I.Blasius Creative Commons License 2017.04.10 0 0 266539
Előzmény: vighgabor (266538)
vighgabor Creative Commons License 2017.04.10 0 0 266538

Köszönöm hogy vettétek a fáradságot és válaszoltatok .De még kutakodok valami leírás szerűségre.De lehet hogy beadom Vácra valami szerelőhöz hogy nézze át.Ha találok.

 

I.Blasius Creative Commons License 2017.04.10 0 0 266537

Én úgy emlékszem, hogy az Agilitymnél a gyári 52 km-es végsebességet úgy lehetett 57-re növelni, hogy a szervízes belevágott a CDI-be, és kész is volt. A Toreonál úgy emlékszem, hogy azt olvastam, hogy valami mechanikus fojtás is van, ami pl. a Benelli Pepémben is volt. (ezért nem 5000 volt a fojtáskivétel, mint a Kymconál, hanem 30 ezer. Végignéztem a szerelést, volt vagy 1 óra.)

Előzmény: tcaoe (266536)
tcaoe Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266536

Lehet, mindenesetre mindent Minarellihez kínálnak hozzá, a komolyabb ötveneseik is a GY6-ra szoktak épülni.

Ha ugyanaz, akkor miért macerásabb eltávolítani a fojtást?:)

Előzmény: I.Blasius (266533)
tcaoe Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266535

Hát, az óra azt mutat, amit akar.

Az a szíj soha nem néz ki rosszul, alig van terhelése.  Ezért kell időhöz kötötten cserélni. Sferában láttam már olyat, hogy hibátlannak nézett ki, de kézzel el lehetett szakítani. Egyébként kb. 1000 forintba kerül, én nem spórolnék vele.

Előzmény: wzolee (266534)
wzolee Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266534

Köszönöm a választ. Az előélet nem ismert, az órában 6000+ km áll és a motor is elég szépen dolgozik, még TALÁN igaz is lehet. A dekli már le volt szedve és ellenőriztem, a kis fogasszíj jó állapotban van, ahogy a görgők is hibátlanok, szerintem még nem érett a cserére.

Előzmény: tcaoe (266529)
I.Blasius Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266533

A Rieju Toreo szinte egy az egyben egy Kymco Agility, nem? Amikor Agilityt vettem anno, néztem a Riejut is, de állítólag macerásabb a fojtást kivenni belőle. A kereskedő közös volt, ő a Riejut ajánlgatta, legalábbis úgy tűnt nekem.

Előzmény: tcaoe (266532)
tcaoe Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266532

Spanyol, Minarelli blokkokat használnak.

Előzmény: vighgabor (266531)
vighgabor Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266531

Örököltem egy Rieju toreo 50-et.Milyen márka ez egyáltalán, van valahol leírás a gépről mert csak általánosságokat találtam.Hozzáteszem, sosem volt motorom.Köszönöm a választ.

vighgabor Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266530
Előzmény: wzolee (266527)
tcaoe Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266529

Attól függ, hogy melyik blokk. A golyóscsapágyas hajtásnál (nincs csapágy a variátordekliben) 5000 kilométerenként kell cserélni, siklócsapágyas blokkban (van csapágy a variátorfedélben a kuplungnál) elvileg tízezrenként, de célszerűbb ötezrenként abban is. kb. 0,85 deci kell bele, 75W - 80, API GL4.

Ha nem ismert az előélete, eléggé érdemes megnézni a variátort és cserélni az olajpumpa szíját (ezt három évente, vagy 20000 kilométerenként kell).

 

 

Előzmény: wzolee (266527)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266528

szerintem ebbe is mint szinte mindenbe a betöltő nyílás egyben a nívószint is, és az a max 1,5 decit akár évente lecserélheted.

ártani nem fog, költsége pedig kb a nulla felé konvergál

Előzmény: wzolee (266527)
wzolee Creative Commons License 2017.04.09 0 0 266527

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni, hogy hol találok neten valami leírást Piaggio NRG mc2 motorról? Most vettem, eslő robogóm és sajnos semmi kézikönyvem nincs hozzá. Most elsősorban karbantartás/tavaszi felkészítés szempontjából (mennyi hajtóműolaj kell bele, csereperiódus, stb stb) érdekelne, de ha javítási kézikönyv lenne, az is jól jönne később! Köszönöm

tcaoe Creative Commons License 2017.04.08 0 0 266526

Mondjuk Malossiból ugyanakkora görgők mentek bele, mint amekkorák kellenek?

A szíj nem hosszabb, nem szélesebb/keskenyebb?

Mert a webshopok azok fura dolgokat tudnak néha küldeni.

Előzmény: sanyiboy (266525)
sanyiboy Creative Commons License 2017.04.07 0 0 266525

de mit épitsek vissza ha gyári minden? csak uj szijjat meg görgőket kapott! max csak visza tudom rakni a kopott dolgokat,de azok is gyáriak.

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.07 -1 0 266524

Építsd vissza a gyári állapotára, úgy legalább ment normálisan!

A sufnituning/mindenhez értek sokszor idevezet ám!:-DDDDD

Előzmény: sanyiboy (266523)
sanyiboy Creative Commons License 2017.04.07 0 0 266523

Üdv mindenkinek,aki jártas robogó hangolásban légy szives segitsen nekem.

 

Adott egy Kymcó Super 9 Lc tipusu robogó, amikor hozzám került nagyon jol ment,jol gyorsult,viszont teljesen gyári!

kb 1 hónappal ezelött kapott uj szijat egy Malossit a minőség miatt és görgőket is malossit ugyan azt a sulyt ami benne volt! 5 ször mértük le mérlegen,szoval szij+görgők ujak, és most jön a gubanc: egyáltalán nem akar jó lenne,se a gyorsulás se a végsebessége nagyon rossz! vettem kisebb görgöt a gyárija az 8,5 ös vettem 7,5 öst nem jó azzal sem nagyon pörög 8000 et és szinte alig megy! szét kaptam a kuplungot egy fekete kontraszt gondolom a leggyengébb mivel gyári a motor,kicseréltem sárgára,ideig oráig jobb lett de szinte most megint rossz és semmit se csináltam neki,nem akar menni és a végsebessége se jó! a sárga kontraszt egy közepes eröséggü és ehhez probáltam már a 7,5 gr ost a 8,5 gr ost és nem jó se igy se ugy sehogy sem!

könnyen beindul berugóval még visza is rug néha,szerintem a kompreszió rendben van,de már ebben is kételkedem,uj gyertya van benne,kifogytam az ötletekből,egyszerüen nem lehet behangolni se hogy sem.

Szilárd77 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 266522

köszi jó ötlet kipróbálom akkor ahogy mondod hogy tekerjem be és úgy engedjem vissza szimmetrikusan és rámérek tolómérővel jó lenne ha jó lenne :)

Előzmény: tcaoe (266519)
Szilárd77 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 266521

talán most

Előzmény: Szilárd77 (266520)
Szilárd77 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 266520

lemaradt a kép :)

Előzmény: Szilárd77 (266518)
tcaoe Creative Commons License 2017.04.06 0 0 266519

Megméred tolómérővel az alátétek között. Fontos, hogy meghúzod, és úgy lazítod vissza óvatosan.

Ha vibrál, akkor nem jól illeszkedik a dobba. De ha már sikerült féloldalasan használni, akkor fel kellene szabályozni előbb magát a kuplungot.

Alapvetően ha magasabb fordulatszámon fog, akkor nagyobb nyomatékot is ad le. Ezért jobban megcsúszik, ha nem fog be teljesen. Szóval nagyobb gáz, és hátsó fék.

Előzmény: Szilárd77 (266518)
Szilárd77 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 266518

Sziasztok

 

Egy segítség vagy ötlet kellene hogy hogy lehet szinkronba hozni a Polini speed clutch 2g pofáit hogy egyszerre nyissnanak?

Anyával fokozatmentesen állítható. Próbáltam már hogy leszedem az anyát és egyszerre ugyan annyi forudulattal vissza tekerem mind a kettőt de nem jött be :(

A probléma az hogy ha lassan indulok eléggé érezhető kellemetlen vibrációt okoz. Ha nagy gázzal indulok semmi gáz nincs vele. Sajna pesten elég sűrűn kell az alacsony sebességű haladás így ez a jelenség elég zavaró :( A gyárival nincs ilyen gond viszont lassabban indul nem olyan dinamikus :(

Ha valakinek van ötlete ne tartsa vissza :D

Köszi

Ja még valami van úgy hogy összerakom akkor jó de miután bemelegszik megint vibrál kb 20km után.

A nagy zégeres tengelyt beteflonoztam hogy könnyen tudjon fordulni nehogy ott leragadjon.

Lehet ez is olyan mint kocsikba a sportveztengely ami alapjáraton hebeg és csak fordulaton jó?

tcaoe Creative Commons License 2017.04.05 0 0 266517

Testhiba.

Vagy a fesszabályzó.

 

Előzmény: badboy33 (266516)
badboy33 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 266516

Üdv. Kérdezni szeretném Piaggio Nrg , gyújtáson irányjelző hibátlanul működik. Ha beindítom a motort világít, csak néha villog, ha leállítom a motort megint jó . Mi lehet a hiba oka ?

tcaoe Creative Commons License 2017.04.05 0 0 266515

Érdemes ráülni, kipróbálni forgalomban. Ha úgy sem érzed lassúnak, akkor az nem rossz szerkezet.

A CBF motorja kifejezetten barátságos, elég dinamikus, és mind befecskendezős, ami azért elég nagy előny.

Nekem egyedül a hátsó fékje nem tetszett, a sajátommal olyan 5-6000 kilométert mentem. Viszont nem vagyok alacsony, és meglepően jól elférek rajta.

 

Előzmény: Laci456 (266513)
Laci456 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 266514

Köszönöm, de sajnos a chopper-cruiser már nem igazán kerül szóba, de csak a kis ccm miatt, viszont 600-tól felfele csak is az :D

 

Előzmény: lapar (266512)
Laci456 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 266513

A pénz viszonylag másodlagos, előbb meg szeretném találni a típust, amire vadászni akarok.

A CBF125-ről már olvastam jókat, csak nem nagyon tetszik, bár azért ez még nem kizáró ok, a Varadero már jobben bejön külsőre, de kérdés, hogy mennyire gyenge, mondjuk nagyrészt városi közlekedésre használnám, meg kisebb utakra.

Előzmény: tcaoe (266511)
lapar Creative Commons License 2017.04.04 0 0 266512

Nem tudom a  túrába belefér-e neked a chopper-cruiser kategória.

Mert akkor  Yamaha Virago xv125, vagy Dragstar xvs 125.

Ezek méretre akkorák mint az 535, és 650-es testvéreik, sajnos a nagyság átka a gyengeség, nem olyan fürgék,  mint a hasonló teljesítményű endurók.

És megosztja az embereket, de nekem tetszik a Yamaha TW 125 is

Előzmény: Laci456 (266510)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!