Sajnos úgy néz ki, igazad lesz, ma mentem az új gyertyával először és megint eljátszotta a lehörgök-nemindulok-egypercmúlvamégis játékot:(
Akkor a következő kérdés hogy vajon hol találok olyan embert, aki bekötözne nekem egy külön CDI-külön trafós gyújtást? Mert 15e km-enként nem vagyok hajlandó soktízezerért új gyújtásdobozt venni...
Mióta kicsit jobb az idő és elkezdtem megint használni (kb. 2 hónapja), néha olyan mintha egy-egy pillanatra kihagyna a gyújtás. Teljesen random módon, van hogy napokig semmi, aztán egy nap egyszer vagy kétszer előjön. Illetve kétszer teljesen "lehörgött", de először, mire félregurultam vele az út szélére, már újra járt alapjáraton és ahogy elkezdtem húzni neki a gázt, mentem is vele tovább. Most pénteken viszont teljesen leállt és vagy 5 percig nem tudtam beindítani, az önindító forgatott szépen, de meg se mukkant, aztán egyszercsak magához tért és tudtam menni vele tovább.
Sziasztok egy kérdésem lenne hátha tud valaki válaszolni.
Van egy olyan problémám, hogy vettem egy Daelim Five robogót 2012-es . Hidegen pöcre indul de amint bemenekszik lehörög a motor utána alig lehet újra indítani. Megy egy kicsit majd újra leáll. Valakinek valami ötlete?
Amellett, hogy egyetértek Roadkill-lel szerintem egy ötvenes Scarabeo meg tud bírkózni ekkora feladattal, sokszor tekeregtünk vele ketten a fiammal földutakon (Én 110 kg ő akkor még 40) és nem volt baj. Az is egy elnyűhetetlen robogó és szerintem az új ára sincs messze az általad megjelölttől.
De ha már robogózásra adod a fejed, a költségekhez írd hozzá a sisakot (arra jó a LIDL-ben 17 ezerért kapható is, de Lazer 25 körül már egyenesen kiváló. Bár robogó, javaslom a full-face sisakot.), jó kesztyűt és egy erős magasszárú cipőt. Olyat, ami ha a bokádon csúszik a motor, megvédi. Kezdetben szerintem a térdvédő is hamar behozza az árát...
Nem tudom ilyen súllyal mennyit bringázol, vagy mit jelent neked a "tök kommersz monti" de a racsnis hátsó tengely már a 9x kilóm alatt mindig el volt hajolva. 100 kiló felett már kazettás agy, duplafalú felni, gyorszár elfelejtését szokták ajánlani...szóval a megfejtés az, hogy nem, téged egy tök kommersz bringa sem bír el.:)
Ilyen súllyal halál lesz bármelyik 50cc a teljesítménye miatt, nemhogy dongó motor. B125-ben gondolkozz.
De ha végképp nem: a honda cub úgy általában mindent túlél a legendák szerint, szóval biztosan ezt is. Kérdés csak az te túléled-e rajta és ennyi pénzért találsz-e.
Harsányi Henrietta vagyok, BME-s végzős terméktervező hallgató. A diplomamunkám része, hogy segítsek egy kis csoportnak formába önteni az álmukat, ami egy jó minőségű, saját elektromos robogó megtervezése, megépítése, illetve később gyártása is.
Mivel én még nem tartozom az aktív robogózók táborába, ezért elkészítettem egy maximum 5-6 perces kérdőívet, amelynek kitöltésével nem csak sokat segítenétek nekem, de ti is bele avatkozhattok a tervezés/gyártás lefutásába.
Milyen fékbetéttel érhetem el a legjobb fékhatást?Most Malossi MHR Sport (Piros) fékbetét van benn,ez nem rossz,bár néha hidegen okoz meglepetést hogy nem eléggé fog.
Előtte volt Ferodo az elmelegedett intenzív használatkor.
EBC-t nézegettem a közepes betétjéről a gyártó jókat ír.Vagy a szinter lenne a megoldás?
(Fékcső pár éves bár gumi,DOT 5.1 fékfolyadék,hullámos acél féktárcsa.)
Volt sokat használva leállítás előtt, azért érdekes a dolog. Nem tudom, mennyire lehet szennyezett. Ezek szerint érdemes lenne kitisztíttatni, betétet cserélni, az a biztos?
Egy régebbi Yamaha Neo's-om van, de már évek óta alig használom. Havonta kb. egyszer fut kb. 10-15 kilométert.
Lehet-e a szűrő olyan állapotban a több éves elhanyagolás következtében, amely miatt inkább mellőzni kellene a járgány használatát? Milyen feladatokat kellene rajta elvégezni? Okozhat-e az állapota levegőhiány miatti teljesítmény-csökkenést?
Szóval ha párhuzamosan kötöd rá akkor egy 35 wattos izzó esetén (P=U*I) 35=12*I . így kb. 3 amper áram folyik. Tehát ha párhuzamosan kötöd az aksival és 6 amperrel töltesz, akkor 3 megy az aksira 3 az izzóra.