Keresés

Részletes keresés

gencsydani Creative Commons License 2017.05.10 0 0 266587

Sajnos úgy néz ki, igazad lesz, ma mentem az új gyertyával először és megint eljátszotta a lehörgök-nemindulok-egypercmúlvamégis játékot:(

Akkor a következő kérdés hogy vajon hol találok olyan embert, aki bekötözne nekem egy külön CDI-külön trafós gyújtást? Mert 15e km-enként nem vagyok hajlandó soktízezerért új gyújtásdobozt venni...

Előzmény: zöld_I (266579)
dmarton42 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 266586

Sziasztok!

Gyors kérdés - lehet, hogy kicsit amatőr. Nemrég vettem a robogót (Malaguti Ciak 100), de kifogyóban van az olaj.

Utántöltéshez pontosan ugyanolyan olajat kell használni, vagy elég ha mindkettő 2T kétütemű robogókhoz való? Egyáltalán mire kell figyelni?

 

Köszönöm!

tcaoe Creative Commons License 2017.05.09 0 0 266585

Nem, azok olyasmik, mint a GS500 a motorok között.:)

Ezek meg a rendes villanybringák.:)

Előzmény: Törölt nick (266584)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 0 0 266584

Ez a nyuggertáltos szofisztikáltabb elnevezése? ;-)

Előzmény: tcaoe (266583)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.09 0 0 266583

Hát, pedelecet vagy építesz, vagy pedig elég drága lesz.

Én spec szeretem, ha elég az a tempó, akkor fölös a robogó.

Előzmény: geegee_ (266582)
geegee_ Creative Commons License 2017.05.09 0 0 266582

Sisak persze, nyilván lesz, ha lesz motor.A bakancs is okés.

Térdvédő, hát nem tudom, nem vagyok kezdő, meg 16 éves is elmúltam már, nem állatkodok már...

Ha csak 30-at megy alattam, úgy is jó.

 

Amin még gondolkodom, az a pedelec bringa, ha már a bringák úgyis teherbíróbbak... :D

Csak az ilyet nem merném használtan venni, újban meg annyiak, mint egy új robogó.

Persze aztán tankolásban visszahoznak valamit.

Meg még lenne pár járulékos előnye, könnyebb szerelni, tárolni, utaztatni kocsival, ha mondjuk úgy alakul...

Keresek is pedeleces fórumot.

 

Köszönöm a válaszokat, jövök majd, ha lesz valami.

 

Előzmény: jim32 (266575)
geegee_ Creative Commons License 2017.05.09 0 0 266581

B125 már sajnos nem játszik, külföldi lett a jogsim és itt nincs ez a dolog.

geegee_ Creative Commons License 2017.05.09 0 0 266580

Régebben többet nyomtam keróval, mostanság kevesebbet, de újra akarom azt is, sőt, már el is kezdtem.

Pedig nekem is ez van, hogy duplafalú felni, kazettás agy (ha jól emléxem) és gyorszár.És működik, semmi baj nincs vele...

Lehet, csoda történik? :D

És télleg tök kommersz minden, semmi sem extra márkás, a felni valami régi cseh darab, talán Remerx?, az agy meg Alivio.

Régebben még kicsit huligánkodtam is enyhébb terepen, de ma már nem teszem.Kicsi nyolcas volt a legsúlyosabb probléma, meg egy két küllőtörés.

Na mindegy.

Azért lehet, hogy kipróbálok egy-két ilyen libakergetőt, aztán majd látom, hogyan megy.

A Malagutim szépen vitte korábban a kicsit kisebb súlyomat, nem akart leégni a motorja...

 

Előzmény: Roadkill (266574)
zöld_I Creative Commons License 2017.05.08 0 0 266579

A trafó fog kimúlni, a libin is kimúlt 1 évvel azután, hogy eladtam.

Előzmény: gencsydani (266577)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.07 0 0 266578

Nézd meg a gyertyát, és cseréld is ki.

Előzmény: gencsydani (266577)
gencsydani Creative Commons License 2017.05.07 0 0 266577

Zip-zár problémám van:(

Mióta kicsit jobb az idő és elkezdtem megint használni (kb. 2 hónapja), néha olyan mintha egy-egy pillanatra kihagyna a gyújtás. Teljesen random módon, van hogy napokig semmi, aztán egy nap egyszer vagy kétszer előjön. Illetve kétszer teljesen "lehörgött", de először, mire félregurultam vele az út szélére, már újra járt alapjáraton és ahogy elkezdtem húzni neki a gázt, mentem is vele tovább. Most pénteken viszont teljesen leállt és vagy 5 percig nem tudtam beindítani, az önindító forgatott szépen, de meg se mukkant, aztán egyszercsak magához tért és tudtam menni vele tovább.

Mi a f@sz lehet a nyígja?

Kakócz Péter Creative Commons License 2017.05.06 0 0 266576

Sziasztok egy kérdésem lenne hátha tud valaki válaszolni.

 

Van egy olyan problémám, hogy vettem egy Daelim Five robogót 2012-es . Hidegen pöcre indul de amint bemenekszik lehörög a motor utána alig lehet újra indítani. Megy egy kicsit majd újra leáll. Valakinek valami ötlete?

jim32 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 266575

Amellett, hogy egyetértek Roadkill-lel szerintem egy ötvenes Scarabeo meg tud bírkózni ekkora feladattal, sokszor tekeregtünk vele ketten a fiammal földutakon (Én 110 kg ő akkor még 40) és nem volt baj. Az is egy elnyűhetetlen robogó és szerintem az új ára sincs messze az általad megjelölttől.

De ha már robogózásra adod a fejed, a költségekhez írd hozzá a sisakot (arra jó a LIDL-ben 17 ezerért kapható is, de Lazer 25 körül már egyenesen kiváló. Bár robogó, javaslom a full-face sisakot.), jó kesztyűt és egy erős magasszárú cipőt. Olyat, ami ha a bokádon csúszik a motor, megvédi. Kezdetben szerintem a térdvédő is hamar behozza az árát...

Előzmény: geegee_ (266571)
Roadkill Creative Commons License 2017.05.05 0 0 266574

Nem tudom ilyen súllyal mennyit bringázol, vagy mit jelent neked a "tök kommersz monti" de a racsnis hátsó tengely már a 9x kilóm alatt mindig el volt hajolva. 100 kiló felett már kazettás agy, duplafalú felni, gyorszár elfelejtését szokták ajánlani...szóval a megfejtés az, hogy nem, téged egy tök kommersz bringa sem bír el.:)

 

Ilyen súllyal halál lesz bármelyik 50cc a teljesítménye miatt, nemhogy dongó motor. B125-ben gondolkozz.

De ha végképp nem: a honda cub úgy általában mindent túlél a legendák szerint, szóval biztosan ezt is. Kérdés csak az te túléled-e rajta és ennyi pénzért találsz-e.

Előzmény: geegee_ (266570)
lapar Creative Commons License 2017.05.05 0 0 266573

Nem vagyok egy sportoló, de nem nagyon értem a kérdéseid.

Blokkolni bármelyik közepes normális betéttel lehet. Esetleg stoppie-zni akarsz?

Mijazhogy elmelegedett? (megégett a felület, levált, felforrt a hűtőfolyadék?)

Hullámos tárcsa nem feltétlen jobb, csak divat, esetleg könnyebben tisztul a dzsuvásban.

Saját betétjéről mindengyártó jókat ír.

Úgy tudom a szinter betétek jobban "eszik" a tárcsát.

Előzmény: Törölt nick (266568)
lapar Creative Commons License 2017.05.05 0 0 266572

Nagy valószínüséggel kibírná, csak ne menj, kátyúba, meg padkára! (olyan meg nincs)

Előzmény: geegee_ (266571)
geegee_ Creative Commons License 2017.05.05 0 0 266571

Itt van például ez a gépsárkány:

 

http://www.pepijn.nl/images/projects/Revival/revival-19.jpg

 

Teccik, mint az állat, q jó formájú kis dög, de azt írják (az utódtípusokra is) hogy csak ilyen 300-350 font súlyt bír ki.

Ami 100-115 kiló.

Oké, hogy nincs felsőcsöve, a kormány és a nyereg közt, mint a montinak, de hát könyörgöm, csak erősebb, vastagabb anyagból kéne legyen,

mint egy bringa, nem?!?!

Ha mondjuk lefogyok egy 20-30 kilót, akkor már kibírná a maradék +20-30 kg túlsúlyt?

geegee_ Creative Commons License 2017.05.05 0 0 266570

Üdv, hölgyek-urak.

Robogót, mopedet kéne vennem, de lenne előtte kérdésem.

Előrebocsátanám, hogy nagydarab, tuflák állat vagyok, 2 méter és 160 kiló.(Igen, kicsit kéne fogynom... :D )

Néhány típusnál, ahol találok műszaki adatokat, azt írják, hogy max terhelhetőség ilyen 100-110-120 kiló.

(Robogók mellett ilyen Babetta-formájú izéket is nézegetek, mert jó nagy a kerekük.)

Vagyis ezek úgy tűnnek, hogy kiesnek, mint célcsoport.

Viszont van egy biciklim, ami mindenféle extra megerősítés, stb. nélkül lazán kibír, egy tök kommersz 26-os monti,

egyetlen erősebb eleme a két duplafalú felni.

Szóval létezhet az, hogy egy ekkora embert (mint mondjuk két normál méretű másik) egy canga kibír, a robogó/moped meg nem?

Ha esetleg tudtok típust is ajánlani, 50 ccm-ig, annak is örülnék.

Sajnos nem tudok nagymotoros vizsgát tenni, csak a B van és ez már valszeg így is marad.

Nem akarok száguldozni, aszfaltot felgyűrni, csak ilyen városi szaladgálósnak kéne.Egy feltétel van, megbízható legyen.

Meg hogy emelkedőn a motor vigyen fel engem akármilyen lassan is, nem nekem kelljen a motort... :-)

 

Volt már kétütemű Malaguti Crosserem, az egész jól ment, amikor ment.De többször állt, meg volt szervizben, mint nem.

Viszont akkor még fiatalabb voltam egy jó 20-30 kilóval.

(És nem tudom sajnos, hogy az hány kilót bírt hivatalosan...)

 

Árban ilyen 200-250 ezerig jó lehet bármi.(Természetesen egy 20-30 éves mopedért nem fogok ennyit adni, ez egy max. érték,

 nem akarom minden áron mindet elkölteni)

Nem is konkrét darab érdekelne, inkább csak típus, ami kibír sokat.Ami után aztán elkezdhetem túrni a netet.

 

Kicsit hosszú lett, köszönök minden tippet. :-)

 

Solex dongó-motoros járgány teljesen felejtős?

Vagy ha kicsit tekerek mellé, akkor azért felvisz egy emelkedőn?

Azért tetszene, mert gyakorlatilag bicikli, a súlya is, a bonyolultsága is, alkatrészek is, már ha jól gondolom...

Henrietta Harsányi Creative Commons License 2017.05.04 0 0 266569

Sziasztok!

Harsányi Henrietta vagyok, BME-s végzős terméktervező hallgató. A diplomamunkám része, hogy segítsek egy kis csoportnak formába önteni az álmukat, ami egy jó minőségű, saját elektromos robogó megtervezése, megépítése, illetve később gyártása is.

 

Mivel én még nem tartozom az aktív robogózók táborába, ezért elkészítettem egy maximum 5-6 perces kérdőívet, amelynek kitöltésével nem csak sokat segítenétek nekem, de ti is bele avatkozhattok a tervezés/gyártás lefutásába.

Kérdőív linkje: https://goo.gl/forms/eKGCJbfBG2tcDCyx1

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.27 0 0 266568

Sziasztok!

 

Aprilia SR robogó Brembo első fékkel.

Milyen fékbetéttel érhetem el a legjobb fékhatást?Most Malossi MHR Sport (Piros) fékbetét van benn,ez nem rossz,bár néha hidegen okoz meglepetést hogy nem eléggé fog.

Előtte volt Ferodo az elmelegedett intenzív használatkor.

EBC-t nézegettem a közepes betétjéről a gyártó jókat ír.Vagy a szinter lenne a megoldás?

(Fékcső pár éves bár gumi,DOT 5.1 fékfolyadék,hullámos acél féktárcsa.)

lapar Creative Commons License 2017.04.24 0 0 266567

Persze, csak, ha szivacs. Ha papír, akkor csere.

Előzmény: lapar (266566)
lapar Creative Commons License 2017.04.24 0 1 266566

Specilis tisztítófolyadékot írnak, de simán benzinnel kimosható a szivacs.

Aztán beolajozod (bármilyen motorolaj, ami van otthon). Beitatod, aztán amennyire tudod, teljesen kinyomod belőle, hogy ne csepegjen.

Előzmény: Ikaruszki (266565)
Ikaruszki Creative Commons License 2017.04.24 0 0 266565

Meg valami folyadék, vagy olaj is kelle hozzá...

Előzmény: Ikaruszki (266564)
Ikaruszki Creative Commons License 2017.04.24 0 0 266564

Volt sokat használva leállítás előtt, azért érdekes a dolog. Nem tudom, mennyire lehet szennyezett. Ezek szerint érdemes lenne kitisztíttatni, betétet cserélni, az a biztos?

Előzmény: lapar (266560)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.23 0 0 266563

főleg ha beledarálja a szűrőszivacsot is

Előzmény: lapar (266562)
lapar Creative Commons License 2017.04.23 -1 0 266562

Jobban szűr! :-)

Az egérfészek ilyen bolyhos szöszmösz!

Előzmény: Quattroman (266561)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.23 0 0 266561

hát ha fészket rak benne az egér azért érdekes lehet...

Előzmény: lapar (266560)
lapar Creative Commons License 2017.04.23 0 0 266560

A levegőhiány okozhat teljesítménycsökkenést, de szerintem a levegőszűrő nem használódik el az állásban, csak használatkor szennyeződik.

Előzmény: Ikaruszki (266559)
Ikaruszki Creative Commons License 2017.04.23 0 0 266559

Sziasztok.

Egy régebbi Yamaha Neo's-om van, de már évek óta alig használom. Havonta kb. egyszer fut kb. 10-15 kilométert.

Lehet-e a szűrő olyan állapotban a több éves elhanyagolás következtében, amely miatt inkább mellőzni kellene a járgány használatát? Milyen feladatokat kellene rajta elvégezni? Okozhat-e az állapota levegőhiány miatti teljesítmény-csökkenést?

 

Köszi előre is a válaszokat.

vigzozo66 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 266558

Szia!

 

Szóval ha párhuzamosan kötöd rá akkor egy 35 wattos izzó esetén (P=U*I) 35=12*I . így kb. 3 amper áram folyik. Tehát ha párhuzamosan kötöd az aksival és 6 amperrel töltesz, akkor 3 megy az aksira 3 az izzóra.

 

Előzmény: lapar (266557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!