Viszont újoncként tökjó lenne, ha be tudnék menni egy olyan használt kereskedésben, ahol ezeknek jórésze megvan, és lehet menni velük egy kört, vagy akár csak beindítani, ráülni.
Az azért necces lenne, hogy lemegyek különböző világvégi helyekre egyesével próbálgatni. Van ilyen kereskedés pesten? Talán a redbaront hallottam, de ott csak japán van...
A Dio sosem volt elnyűhetetlen, A Jog meg 15 éve volt az. Mind a kettő pici egyébként, viszont egyáltalán nem gyengék.
A Scara nem rossz úgy általában, de kérdés, hogy ennyiért mit adnak. Mondjuk ez mindegyiknél kérdés.
A magyar robogóállomány úgy általában siralmas, és az ár egyáltalán nem tükrözi az állapotot.
Szóval azt kell venni, ami jó állapotban van.
Nyugodtan vehető a Piaggio Zip, Diesis (ez jó nagy, de lowcost modell) a Derbi Atlantis (Piaggio blokk ez is), a Gilera/Piaggio Typhoon, a Yamaha Neo's is. Ezek szoktak ennyi pénzért még normális állapotban lenni.
- 188/85kg vagyok, max egy laptopot vinnék a hátamon
- Csak munkábajárásra kell, Óbuda - Gazdagrét vonalon
- Használt robogó kéne
- Keret: 100-120 körül, plusz egy szerviznyit ráköltök
- B jogsira kell, tehát 50ccm, esetleg okosított 70-es, ha nagyon kell...
- Nem vagyok bütykölős, olyan robogó kell, amire felülök, elvisz A-B vonalon, aztán ha benzin-olaj kell bele, öntöm, ha más baja van, szerviz. Tehát megbízhatóság fontos lenne
- Utánaolvasva 2 vonalat néztem ki: az egyik a low-cost elnyűhetetlen Dio/Jog vonal, ami lehet, hogy alattam erőtlen lenne, a másik a Scarabeo, meg hasonló nagykerekű modellek. Esetleg a harmadik a "sport"-nak hirdetett nagyobb testű, erősebb motorok.
1. kérdés: Melyik irányba mennétek el a 3 kategória közül? Mit ajánlotok kategórián belül?
2. kérdés: Mindenképpen be kellene mennem valami kereskedésbe az elején, hogy legalább képem legyen a kiválasztott típusokról... Tudtok pesten ajánlani ilyen kereskedést? Aztán ha úgy alakul, Ti hol szoktatok venni robogót? Jófogáson? Itteni adok-veszekben? Vagy ne rizikózzak, és használt kereskedésben?
Ja és nem kevertem össze,a gyártó írja a termékéről:
"A Malossi MHR Synth fékbetétet kizárólag verseny felhasználásra ajánljuk, ahol a fék folyamatos igénybevételnek van kitéve, hiszen ezt a betétet úgy fejlesztették ki, hogy magas hőmérsékleten fejtse ki a legnagyobb fékhatást. Emiatt közúti forgalomban való használatra nem igazán alkalmas, hiszen például egy hosszabb, fékezés nélküli szakaszon a fékbetét lehűl, aminek hatására csökken a fékhatás (ráadásul több idő is szükséges ennek a fékbetétnek a bemelegedésére). "
Érintkezési probléma. Valahol laza a saru, törött a vezeték, esetleg letestel. A jeladóról húzd le a sarut és testeld le, ha megmozdul a mutató, akkor valószínűleg a jeladónál lesz a hiba. Ha semmi változás, akkor követsd végig a vezetéket.
Új vagyok még motoros témában, így bocsi ha laikus a kérdés. Tehát adott egy Sym Jet 50 ccm robogó. Vásárláskor kicseréltem a kötelező dolgokat, köztük az akksit is. Amiót az új akksi van benne (savas), azóta az üzemanyag szintjelző cseszik megmozdulni. A korábbi akksi bentlétekor ez a hiba nem állt fent, illetve egy nagyobb gáz húzásakor a szintjelző visszament nullára, ha megálltam, akkor újra a rendes szintet mutatta.
Hello. Kerdesem a kovetkezo. Adott egy 49 ccm es roller. (Rex) es az a problema vele h ha fel van toltve az aksi akkor faszan indul oninditorol viszont masnapra lemerul vagy kicsit kesobbre es igazabol onnantol semmi. Se a berugokar nem inditja se ugye az onindito mert lemerult az aksi. namost a toltesszabalyzot kene kicserelni vagy a generatort? Vagy tudjatok h mitol lehet? Koszonom szepen.
ha ugyvan irjatok meg mailben is legyszi hatha itt nem veszem eszre.
ne úgy írj mint a telefonon a tinik, hanem tégy lécci szünetet az írásjelek után, nota bene esetleg sortörést is. szívesebben elolvassa a szem mint az ilyen ömlesztett szöveget
Hegyi szerpentines szakaszon ha kihasználom azt a kb 10 LE-t lefele a sok visszafordító miatt igen nagy igénybevételen van a fék.Blokkolóra fékezni nem okos dolog 100-ról ha ott van a szalagkorlátos visszafordító. :-) Az acél tárcsa is meglilul pl.Szeretem ha jó a fék és könnyen elmelegszik a betét-tárcsa páros.-húzod,kemény a kar de nem lassul,nem tudom máshogy leírni ha még nem tapasztaltál ilyet.Erre kértem volna konkrét típust.Malossi piros idáig a legjobb,de biztos van ennél jobb.Szinter állítólag csak ha bemelegszik akkor fog.Városba vagy túrázáskor ez nem tűnik jónak ha 20 km után kell először fékezni pl.
Sziasztok, van egy zr jogom es az lenne a problemam, hogy nem indul. 1 eve allt a motor, es szombat reggelre jarnia kene. Kitakaritva benzintank, vakumpumpa, karburator. Szikra hol van hol nincs. Nem tudom hol kellene elkezdjem. Mar magaba a hengerbe is fecskendeztem benzint de semmi... fekkarokat leszedtem se berugasra se oninditora nem indul, csak teker. Otletek? Elore koshi a segitseget :)
Sajnos úgy néz ki, igazad lesz, ma mentem az új gyertyával először és megint eljátszotta a lehörgök-nemindulok-egypercmúlvamégis játékot:(
Akkor a következő kérdés hogy vajon hol találok olyan embert, aki bekötözne nekem egy külön CDI-külön trafós gyújtást? Mert 15e km-enként nem vagyok hajlandó soktízezerért új gyújtásdobozt venni...
Mióta kicsit jobb az idő és elkezdtem megint használni (kb. 2 hónapja), néha olyan mintha egy-egy pillanatra kihagyna a gyújtás. Teljesen random módon, van hogy napokig semmi, aztán egy nap egyszer vagy kétszer előjön. Illetve kétszer teljesen "lehörgött", de először, mire félregurultam vele az út szélére, már újra járt alapjáraton és ahogy elkezdtem húzni neki a gázt, mentem is vele tovább. Most pénteken viszont teljesen leállt és vagy 5 percig nem tudtam beindítani, az önindító forgatott szépen, de meg se mukkant, aztán egyszercsak magához tért és tudtam menni vele tovább.