Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2018.02.09 0 1 33343

"a sofőröknek, akiket emiatt kirúgnak"

 

Ha eljön az idő, amikor tömegesen fognak kirúgni helyis sofőröket, az bizony az utasoknak fog fájni, mert akkor nem nagyon lesz mivel tömegközlekedni. Viszont az tényleg világhír lenne, hogy Pécsett sofőrfelesleg van.:-)

Előzmény: bendeguz90 (33340)
hory004 Creative Commons License 2018.02.09 0 1 33342

Ha itt létszám felesleg miatti elbocsájtás lesz nem csak az ország, de kb egész Európa minden pontjáról jönnek majd, hogy ezt hogy.

Legfeljebb nem havi 200+ órák lesznek, csak 180.

 

Hogy megéri e falujárózni? Ott legalább ki lehet szállni a buszból, az új kretyó sem olyan szar, nem kéccázasra kell ülni, bár akit kérdeztem, a C12-őt nem hiányolja a V7700 után. Pedig vannak vállalhatatlan szar autók (vagy csak "pinaszagú" :D ) de az is lehet, hogy a csuklós Conectohoz képest igényesebb csak a kocsi.

Előzmény: bendeguz90 (33340)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.09 -3 1 33341

Pécs egy kb. 146.000 fős város.

 

Európában - gondolom én - valahol a 110-130. helyen lehet lakosság számát tekintve.

 

A város nagyságához képest, a város közlekedési rendszere,

 - feltártság,

 - üzemidő,

 - ellátottság,

 - követési idők,

 - stb.

valószínűleg valahol a 70.-80. helyen van.

 

Volt idő amikor 160 busz, köztük 90 csuklós szállította naponta az utasokat.

28 éve azt a rendszert, nagy többséggel leszavaztuk.

 

Nincsenek már 8 évente gyári új autóbuszok, nincs az a járatsűrűség.

Pécs is betagozódik a kapitalista elven működő, kb. 150.000 lelkes európai városok, utolsó harmadába, ha városi közlekedését nézzük, esetleg kicsivel előbbi pozícióba.

 

Valószínűleg a következő évtizedben a város autóbusz állományának átlagéletkora nem kúszik 10 év alá. Ez baj. De adottság. Pénzügyi, városvezetési adottság.

 

 

 

 

bendeguz90 Creative Commons License 2018.02.09 -1 1 33340

"kb 50 tükesofőr is jelentkezett a DDKK-hoz"

 

Ennyire vonzó a falujárózás? 

 

 

Ami meg a vonalhálózat esetleges leépítését illeti: Nem is az utasoknak fog fáj a legjobban, hanem azok a sofőröknek, akiket emiatt kirúgnak és mondjuk még a DDKK sem veszi át őket (és teljesen mindegy, hogy megmarad a Biokom-Tüke önállósága vagy marad minden a régiben)

Előzmény: Molotov a koktél (33339)
Molotov a koktél Creative Commons License 2018.02.09 -7 0 33339

Nem rontanám el a hangulatot de néhány tény.

A péklegény csinált kb egy milliárd mínuszt a taxiszolgáltatást végző vonalhálózatával. A bortönbüntetés elé néző táskahordóból lett közszereplő - a bredai ügyészség nagyon várja, ha a vádiratot lefordíják végre holllandról magyarra - a nagy buszbiznisszel 3.5 milliárd. Csak ez a városi adósság fele. A buszok állapota rohamosan romlik, nincs pénz javításra. Rövid távon sem tartható sokáig a menetrend. Főleg ha a létszámhiányt is számba vesszük - továbbá kb 50 tükesofőr is jelentkezett a DDKK-hoz - akkor hamarosan nagy vonalhálózat pusztítás lesz. A város számláit a kormány vezeti mert ezek a töketlenek még erre is alkalmatlanok. A választások után a döglött kutyát sem fogja érdekelni a választópolgár buszozása. A Tüke beépül a DDKK-ba és onnantól a központ mondja meg mi a jó a pécsieknek. Magyarország nagyvárosaiban szinte mindenhol minimális szolgáltatás van. Szóval nem akarom elvenni a kedvet, de hamarosan nagy változások lesznek. Hogy mik az függ a választásoktól is, de nyerjen bárki, le fog építeni az biztos ;-)

hory004 Creative Commons License 2018.02.09 0 0 33338

2008

2013

2018

indulás (db)

csúcsidei követés (perc)

indulás (db)

csúcsidei követés (perc)

indulás (db)

csúcsidei követés (perc)

megj.

Hírd, (ebből külön a gyorsok)

12+16=28

20

É

Petőfi-akna:

45

15/20

(Vasas közös)

12+45=57

Somogy forduló:

23

40

Somogy templom ( ez a városrész összes)

12+45+23=80

12

(Árpádtető)

10

60

Hősök tere:

15

71

10

2+4+É

Mecsekszabolcs:

20

66

15/20, oda 10

2+60+É

Újhegy:

15

57+9

7-8/10-10, oda 10

4Y+60Y+É

Gesztenyés:

15?

55+7

kb 15

4+27+40+É

Lámpásvölgy/Borbálatelep:

15?

32+20

15

28

Gyükés:

30?

23

30/40

Tettye:

15?

44+25

10

31+É

Állatkert (ezeket szétbontani felesleges)

30

16+16

30

34Y

Bálics:

18+16+7

20

46+47

Donátus:

18+7+16

20

46+47+É

Deindol:

31(5)+6+2

kb 20

23Y+107E

Nagydeindol:

3+(26)+6

kb 20

23Y+107E

Szentkút:

25+1

40

Ürögön át:

5+26

20

22+24+107E

Benczúr:

26(15)

30

Rakódó:

39+15

kb 15

betérés

Patacsi elág.

73+5

25A

Fagyöngy:

99+3

7-8

+1

Malomvölgy:

84+2

10

+1

Postavölgy:

32

30

41E

Nagyárpád:

29+1

30

142

Kertváros-Hőerőmű

13?

12

30

+Finn, Alex

 

 

2008

2013

2018

indulás (db)

csúcsidei követés (perc)

indulás (db)

csúcsidei követés (perc)

indulás (db)

csúcsidei követés (perc)

megj.

Hírd, (ebből külön a gyorsok)

12+16=28

20

É

Petőfi-akna:

45

15/20

(Vasas közös)

12+45=57

Somogy forduló:

23

40

Somogy templom ( ez a városrész összes)

12+45+23=80

12

(Árpádtető)

10

60

Hősök tere:

15

71

10

2+4+É

Mecsekszabolcs:

20

66

15/20, oda 10

2+60+É

Újhegy:

15

57+9

7-8/10-10, oda 10

4Y+60Y+É

Gesztenyés:

15?

55+7

kb 15

4+27+40+É

Lámpásvölgy/Borbálatelep:

15?

32+20

15

28

Gyükés:

30?

23

30/40

Tettye:

15?

44+25

10

31+É

Állatkert (ezeket szétbontani felesleges)

30

16+16

30

34Y

Bálics:

18+16+7

20

46+47

Donátus:

18+7+16

20

46+47+É

Deindol:

31(5)+6+2

kb 20

23Y+107E

Nagydeindol:

3+(26)+6

kb 20

23Y+107E

Szentkút:

25+1

40

Ürögön át:

5+26

20

22+24+107E

Benczúr:

26(15)

30

Rakódó:

39+15

kb 15

betérés

Patacsi elág.

73+5

25A

Fagyöngy:

99+3

7-8

+1

Malomvölgy:

84+2

10

+1

Postavölgy:

32

30

41E

Nagyárpád:

29+1

30

142

Kertváros-Hőerőmű

13?

12

30

+Finn, Alex

 

 

Előzmény: hory004 (33337)
hory004 Creative Commons License 2018.02.09 0 0 33337

Ha van vállalkozó szellem, szedjük össze mondjuk a 10 és 4 évvel ezelőttihez képest. Beírom, ami így kapásól megvan, a többit szedjük össze, aztán majd lesz belőle egy táblázat. Így látatlanban erősen pozitív.

 

 

Előzmény: bendeguz90 (33335)
Leadfoot Creative Commons License 2018.02.09 -1 0 33336

Ez a komment nem csak azért hülyeség, mert jelenleg egész korrekt a pécsi városi buszközlekedés, hanem azért is, mert a Tüke Busz (Biokom) elődjét pont olyan módszerekkel sikerült kitenni, mint a Suezt. Megjegyzem, hogy a mocskosszemétrohadék multi helyére jött a Tettye Forrásház, hiszen a vízszolgáltatás akkora biznisz, hogy mindenképp vissza kellett foglalni (csekély hárommilliárd volt a Sueznek fizetett kártérítés). Ilyen előzmények után a Tettyét csak komoly veszteségekkel sikerül a városnak üzemeltetnie, ami nem kis mértékben járult hozzá a Pécsen kialakult hiányhoz.

Előzmény: Usulkjt001 (33333)
bendeguz90 Creative Commons License 2018.02.09 0 1 33335

"mert szerintem utas szempontból (!) ami itt buszközlekedés címen folyik az már majdnem luxus"

 

Kérdés az, hogy melyik városrészben élő utasuk számára luxus. Mert vannak olyan városrészek, ahol mondjuk egymás hegyén hátán mennek a járatok, de vannak olyanok is, ahol mondjuk csak annyi érzékelhető a mostani vonalhálózatból, hogy van mondjuk közvetlen belvárosi vagy uránvárosi összeköttetés, de az, hogy több járat lenne az nem. 

Előzmény: hory004 (33334)
hory004 Creative Commons License 2018.02.09 0 2 33334

Mivel (nagyon helyesen) volt egy kis takarítás, nem igazán látom értelmét egy újabb ideböffentett hsznek. Legalább tudjuk meg hogy mi is a baj, mert szerintem utas szempontból (!) ami itt buszközlekedés címen folyik az már majdnem luxus, legalábbis a többi magyar megyeszékhelyhez képest. Persze mindenki arra akar jobbat, amerre lakik.

Más kérdés, hogy pénzügyi szempontból, járművek szempontjából, a vezéreket nem is említve, nagy valószínűség szerint fenntarthatatlan.

Előzmény: Usulkjt001 (33333)
Usulkjt001 Creative Commons License 2018.02.08 -2 1 33333

A SUEZ hál istennek eltakarodott.

 

Ki fogja kitakarítani a retek Biokomot a jó kis langyos monopóliumából? Ami itt buszközlekedés címen folyik az egy botrány.

 

Ideje megmutatni a Biokomnak is az irányt!

Svatopluk Creative Commons License 2018.02.07 0 0 33329

Ez esetben visszavonom, amit írtam.

Pedig a Hella egyéb termékeivel, pl. izzó, ablaktörlő, eddig pozitívak voltak a tapasztalataim.

Előzmény: kristoof (33325)
kristoof Creative Commons License 2018.02.06 0 0 33325

Kétlem, hogy a Hella ilyen hulladékokat gyártana, ami egy-két száz órán belül megfakul.

 

Sajnos pedig, de. Mióta gyakorlatilag, majdnem, az összes fényforrásuk Kínában készül iszonyat nagyot esett a HELLA lámpák minősége. (Én speciel már nem is nagyon erőltetem ezeket a fényforrásokat, ahol lehet, megpróbálok integrált lámpatestekkel dolgozni.)

Előzmény: Svatopluk (33324)
Svatopluk Creative Commons License 2018.02.06 0 0 33324

Valóban nem értem, ahogy ebből levezetve azt sem, hogy miért nem elég egy akár "gyertyafény erejű" tompított napsütésben. De amikor pár hónaposok voltak a Credók, is lehetett hasonlóval találkozni. Kétlem, hogy a Hella ilyen hulladékokat gyártana, ami egy-két száz órán belül megfakul.

 

Személyeskedj csak, abban jó vagy. Alátámasztani a korábbi állításodat továbbra sem sikerült, csak terelsz. Pedig én még mindig várom a pávás választási plakátjaidat, amin fel van tüntetve a Veolia neve. :)

 

Előzmény: Molotov a koktél (33323)
Molotov a koktél Creative Commons License 2018.02.06 -2 0 33323

Azért ködlámpáznak mert a fényszórók vetítőlencséje elöregedett megfakult, gyakorlatilag gyertyafény erejü a tompított. De honnan tudná ezt egy álszlovák fejedelem akit nem zavar a valóság? Morvaország királya. Ki mondta, hogy a Veolia csicskult be? Te ;-)

hory004 Creative Commons License 2018.02.06 0 0 33322

Tudjuk melyik merci járt optikai tuninggal. :)

 

De inkább így, mint éjszakára kiadott papirfecnis Volvo.

Előzmény: Svatopluk (33321)
Svatopluk Creative Commons License 2018.02.05 0 1 33321

Ennél nagyobb hiányosságuk sose legyen. Egyszerű esztétika. Engem momentán a kiégett, vagy rosszul beállított tompított jobban zavar. Az meg pláne, ha az agyhalottabbja a ködfényszóróra optikai tuningként tekint és képtelen a rendeltetése szerint használni.

Előzmény: matteo14 (33320)
matteo14 Creative Commons License 2018.02.05 0 1 33320

Háromkor elindulni, na még mit nem
Négykor ma elindulni, na még mit nem
Lámpafészek nélkül elindulni, na még mit nem... Vagyis de. Azt igen.

Svatopluk Creative Commons License 2018.02.05 -1 2 33319

Legalább a saját szavaidért vállalnád a felelősséget:

 

"ők a 2014 őszi polgármester választáson a választási plakát szerint Páva Zsolt polgármestert támogatták."

 

Persze, lehet, hogy ez nem egy állító, hanem egy tagadó mondat, csak hanyag voltál és kifelejtetted a tagadószót. :)

Előzmény: Molotov a koktél (33317)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.05 -5 2 33318

Hogy én butulok az rendben van, hisz ez az élet rendje.

 

De, hogy már...............

 

Anno, az említett kifogásolt időszakban, az akkori simlis ügyekről ide, ill. e topik elődjeibe írtam vagy tizen- huszon hozzászólását.

Most meg kettőt.

 

Akkor a kettő pécsiül több mint a huszon?

 

 

Előzmény: DJ. Bakter (33315)
Molotov a koktél Creative Commons License 2018.02.05 -5 1 33317

Én semmit nem állítottam. Három számomra furcsa tényt soroltam föl. Te kombináltad össze a dolgot ;-) Ha lenne ilyen buli az azért érdekes lenne. Majd a Hollandok kiderítik.

Svatopluk Creative Commons License 2018.02.05 -2 2 33316

Nem gondoltam, hogy Páva akkora ember, hogy egy olyan multinacionális vállalat, mint a Veolia, becsicskul és beáll mögé. :D Amúgy már csak azért is fantazmagória/hazugság (kinek, vérmérséklete szerint), amit állítasz, mert a törvény szerint választási plakáton csak a jelölőszervezetek lehetnek feltüntetve, kereskedelmi vállalatok nem, és ezért ilyenre soha nem is volt példa.

 

ON

Előzmény: Molotov a koktél (33314)
DJ. Bakter Creative Commons License 2018.02.04 0 7 33315

OFF

Kár, hogy jelen cikkben is leírt másik két korrupciógyanús ügyben (2000, 2008) nem ragadtál olyan szorgalmasan billentyűzetet, mint most. Megértem, az más kutya kölyke volt, az még bocsánatosabb bűn.

Kettős jérce :)))

Előzmény: trizs77 (33311)
Molotov a koktél Creative Commons License 2018.02.04 -5 0 33314

Rossz aki rosszra gondol :-) Biztos semmi jelentősége annak, hogy ezek a Volvók Hollandiában a Veolia buszai voltak. Puszta véletlen, hogy a Veolia üzemelteti a pécsi erőművet és ők a 2014 őszi polgármester választáson a választási plakát szerint Páva Zsolt polgármestert támogatták. Fantazmagória, kitaláció, és Soros...........

Előzmény: trizs77 (33311)
Molotov a koktél Creative Commons License 2018.02.04 -1 0 33313
JLW-470 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 33312

Ja,sorba kell vinni őket motorfelújításra.

 

A VDL-ek meg már félre vannak állítva. Így, hogy egyáltalán nincsenek használva,de a forgalomból sincsenek kivonva,így biztos fizetve vannak utánuk a szokásos dolgok+műszakit is csináltak rájuk nem rég,ez nem veti fel a hanyag kezelést?

Előzmény: trizs77 (33311)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.03 -3 3 33311

Magyarországon, 900 millió forint veszteségért nem szokás senkit leültetni, ha a párt embere.

 

Hát Istenem.

Megbotlott.

Van ilyen.

Majd kap egy városi cég igazgatói állást és ott ellehet sokáig ha csöndben van, nem beszél.

 

Ha pedig azt a 900 millió forintot megfelezte és legalább 400-500 milliót a pártnak adott és csak 400 milliót tartott meg magának, még Országgyűlési vagy Európa parlamenti képviselő is lehet belőle.

 

------------

 

 

Pécs városa kapott 120 db (??) 10 éves használt autóbuszt.

Ráfáztak.

Ezek a buszok még sokba fognak kerülni Pécs városának.

 

 

Előzmény: Molotov a koktél (33310)
Molotov a koktél Creative Commons License 2018.02.03 -1 0 33310
hory004 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 33309

829, lassan két hónapja :)

Előzmény: JLW-470 (33304)
vadparaszt18 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 33308

Köszönöm! :) 

Előzmény: BPT-475 (33307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!