Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kicsizs Creative Commons License 2014.09.15 0 0 9136

Eszembe jutott egy dolog, ami már régóta motoszkál bennem...

Ha az -elvileg a gyárban beszerelt- kieg. fűtés úgy van bekötve, hogy az a kisnyomású gázolaj szivattyú előre menő ágába van bekötve, akkor azzal lesznek problémák???

A fűtés üa. pumpájára gondolok itt, mert láttam, hogy nem tanácsoljátok, az oda helyezését...

Valahogy meg kéne oldanom, hogy a tankból szívja, rögtön a tanknál?... a bibi csak annyi, hogy ahhoz a tankot le kéne vennem, mert nem lehet fentről hozzáférni...

norbi0325 Creative Commons License 2014.09.15 0 0 9135

Ha a visszafolyó ág belelóg a tankba az  üzemanyagba akkor onnan tud táplálkozni ,ha csak belecsorog ,akkor nem lesz jó !

Ezt előzőleg  ki kell próbálnod !

Én azt javasolnám ,hogy a tank közelébe helyezd el az üa pumpát,s a 4/2-es  üza csővel menj előre a kazánhoz !

 

Előzmény: Odin Master (9134)
Odin Master Creative Commons License 2014.09.14 0 0 9134

Sziasztok,

 

szeretném beszerelni Webasto Thermotop C Benzines fűtésemet. Minden készen áll, egy kérdés az üzemanyag bekötése. Van T idomom a 8mm üzemanyagcső megcsapolásához, amely a visszafolyó ágba kerülne, a nyomásszabályozó után. Kérdésem az lenne, hogy jó az,ha a motortérben megcsapolom a visszafolyó ágat, amely egyenesen megy a tankba, és mindig benzinben áll, nyomás nélkül, vagy a tank előtt kell megcsapoljam? Amit nem tudok, bár próbáltam és asztalon működik, hogy a kályha benzinpumpa képes e felszívni a visszafolyó ágon keresztül a benzint, ami kb. 2m a tank és a megcsapolási pont között (8mm belső átmérő).

 

Köszönöm,

 

kizzo

DEVIL V8 Creative Commons License 2014.09.14 0 0 9133

vendelzoli!

 

Köszönöm a gyors reagálást, már írtam is neki!!

Előzmény: vendelzoli (9132)
vendelzoli Creative Commons License 2014.09.14 0 0 9132

Keresd balu.maci104 fórumtársat itt a fórumon.  Ügyes és becsületes ember. Neki szokott lenni használt állófűtés és be is szereli.

Előzmény: DEVIL V8 (9131)
DEVIL V8 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 9131

Sziasztok!

 

Utólag szeretnék beszereltetni egy vizes állófűtést. Tudtok nekem ajánlani valakit, akinek esetleg vannak bontott vagy új állófűtései, és akár be is szerelné? Elsősorban pesti szerelő érdekelne, de ha tudtok megbízható embert máshol, akkor megoldanám az eljutást is. Az autó egy 2003-as IV-es Renault Grand Espace, 1.9 dci motorral.

 

Előre is köszi a segítséget!!

gibbonpitti Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9130

pedig van,még merciben is láttam.

 

sztem amikor bejött újként a webónál a venturi kályha akkor hirtetelen nyugdíjazták a régi ttop-okat és ez ment a helyükre,de elég hamar 1-1.5 év alatt,rájöttek h nem jó konstrukció.a merci még perelte is a webót emiatt....én kiszornám és raknék helyette egy jobbat....  :)

 

7főn telózok....

Előzmény: balu.maci104 (9129)
balu.maci104 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9129

Ez tényleg az...

Hát őszinte leszek,nem láttam még ilyent BMW-ben...  Ha ez is olyan megbízhatatlan mint a Touran-okban van,akkor nem sok reményt látok az "olcsó" javításra..:-(

Nem tartom kizártnak az izzítógyertya hibát,de azoknak nem szokott gondjuk lenni.

Ki kellene olvasni a gyári Webasto géppel,és hátha többet tudnánk meg arról az erőműről..

Ez a kályha melyik részén van az autónak??

Előzmény: gabrielke (9127)
vendelzoli Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9128

Szia. Azt hittem már elvesztél :-)

Írtam neked mailt!

Előzmény: balu.maci104 (9124)
gabrielke Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9127

Csatolok egy képet a készülékről.

Az autó 2005-ös, digitklímás, a kályha gyári.

 

 

Előzmény: balu.maci104 (9126)
balu.maci104 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9126

Biztos Termo Top "V"az,nem Z vagy C??

Mikori az autó,gyárilag szerelték-e bele a kályhát,digit klímás-e stb..?

Előzmény: gabrielke (9125)
gabrielke Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9125

Urak,

 

Van egy problémám: 3-as BMW-be való Webasto Thermo Top V* kályha nem indul el. 

A CAN-buszos diagnosztika szerint izzítási probléma van.

 

Tudna valaki segíteni?

 

Kompletten megcsinálás, alkatrészbeszerzés, minden megoldás érdekel.

Köszi!

 

 

 

balu.maci104 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 9124

Szia(sztok)!

Már itthon vagyok... /13-20-ig megint nem leszek,melegedni megyek Egyiptomba,hogy a télre feltöltődjek meleggel...:-)/

Ha valakit érdekelne a szezon előtt:

-D1L C száraz levegős kályha (diesel,12V) kitűnő tökéletes állapotban,kezelő-elemmel (kisbuszba,hajóba stb..)

-benzines,Eberspacher vízes rendszerű 5kw-os kályha szintén jó állapotban

Látom mindenki itt van aki számít...,örülök neki!!

balu

 

Előzmény: gibbonpitti (9121)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.09.01 0 0 9123

majd elmondja ha akarja.....írj emilt.

Előzmény: vendelzoli (9122)
vendelzoli Creative Commons License 2014.09.01 0 0 9122

Visszajön? Munka vagy csak kis nyaralás?

Előzmény: gibbonpitti (9121)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.31 0 0 9121

külföld.....ma utazott.

Előzmény: vendelzoli (9120)
vendelzoli Creative Commons License 2014.08.29 0 0 9120

Srácok. Balumaci merre van? Nem érem el. Tud valaki valamit róla?

Odin Master Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9119

10A -es mérőkábeleket használtam, és pont határon volt a feszültség, mert ez az összeállítás 2x elindult:(

 

Köszi a segítséget!

Előzmény: gibbonpitti (9118)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9118

izzításkor van 18 amper felvétele és ehhez illik megfelelő kábelt használni...azt hittem ez nem lehet hiba.halelujaaaa.....

Előzmény: Odin Master (9117)
Odin Master Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9117

Megy az Kline -on, azaz hirtelen Keyword2000 -en olvastam ki:) 3 hiba volt benne, ami miatt nem indult el, az az, hogy izzítás alatt a feszültség nagyon leesett és hibakódot írt - az error lockout reset jó volt minden esetben (sok esett a vezetékeken, ami kivezetett a tápegységből, cseréltem nagyobb keresztmetszetűre, most jó) de kifutott hibára mindig az alacsony feszültség miatt.

 

Egy ciklust le is fűtött, hibátlan:)

 

Előzmény: gibbonpitti (9116)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9116

csak webo olvasóval tudod olvasni....kitalálták ezt a fiatal román mérnökök...  :)

Előzmény: Odin Master (9115)
Odin Master Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9115

Próbálkoztam kline-on keresztül csatlakozni, de nem találja az eszközt, kommunikációt mértem, próbálkozott csatlakozni. Csak battery volt a kályhán, el nem inditottam, van valamilyen speciális feltétel? Köszönöm

Előzmény: gibbonpitti (9114)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9114

1x-i nem hinném,de sokszor ne gyakorlatozz vele.

 

a bnenya meg kiszárad belőle 1 nap alatt.

Előzmény: Odin Master (9113)
Odin Master Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9113

Köszi. Azért remélem egy próbálkozás nem bántotta a kazánt. A benzint hogyan tudom kiszellőztetni belőle?

Előzmény: gibbonpitti (9112)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.19 0 0 9112

csak tudd:a hűtésre elég érzékeny a vezérlője......ergo nem szereti ha megfőzik benne a vizet.pont ezért nem tanácsos nyitott rendszerben üzemeltetni,mert ott nyomás nélkül könnyen megforr a kazán felületén a víz és ugye a gázbubik már nem olyan jó hőelvonók.jó páran ezzel tették tacsara a kályhájukat.

 

ha sok elégetetlen üzemanyag van a kályhában akkor az túlságosan le tudja hűteni az izzítót ami egyben a lángőr is és azért azt hiszi a kályha h be sem indult a láng.

Előzmény: Odin Master (9110)
Odin Master Creative Commons License 2014.08.18 0 0 9111

Kiegészítés: a részleteket összerakva, azért állt le (vagy vette vissza a teljesítményt tegnap) mert túlmelegedett a víz a kazánban. Sajnos a kezdetleges rendszerben nem indult el a keringetés rész pumpa fordulaton, holott előtte teljes fordulaton ment. Ma már egy teljes ejtő rendszerű vízkört építettem ki 20L vízzel. 

 

Holnap megpróbálom a diagnosztikát, délelőtt összerakok egy K - line interfészt, megnézem mit mond, illetve, hogy csak ott lehet e resetelni.

Előzmény: Odin Master (9110)
Odin Master Creative Commons License 2014.08.18 0 0 9110

Szia,

 

igen leállt az AC, majd újra nekiállt az AC -t működtetni, de mivel nem volt túl profi a kiinduló vízköröm, így lekapcsoltam a kályhát, ami kiszellőztetett, majd leállt.

 

Azóta hiába próbálom beindítani, elindul lassan sokáig, majd gyorsra vált és kiszellőztet, vagy lassan megy rövid ideig és kiszellőztet gyorson relative kevés lassú járatás után.

 

Az AC -t abszolúte meg sem indítja. 

 

A próba vízkör azóta profi, vettem 4/2mm teflon csövet, feljárattam az AC -t, nincs buborék a körben.

 

Tegnap amikor begyújtott, akkor egyfajta sípoló hangot adott a kályha, és utána volt AC kapcsolás és gyújtás. Ma inkább csendben szellőztet.

 

Szoftvert találtam hozzá, látom egyvezetékes kommunikációt használ. Azt tudni lehet, hogy mileyn interfész kell neki? K busznak vagy LIN busznak nézem, egy soros K busz szintillesztő elég lehet? 

 

Mit lehet tudni az error lockról, lehet, hogy csak diagnosztika alatt törölhető? (Megtaláltam a SW menüjében).

 

Az előfordul, hogy sokáig járattam fel az üzemanyagot manuálisan és "bezabált"?

 

Köszi

Előzmény: gibbonpitti (9109)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.18 0 0 9109

kissé érthetetlen számomra a leirá:begyújtott majd visszavette az ac-t és utána megint begyújtott......a visszavette a leállítást jelenti?

 

mert ha elindult és fűtött is rendesen majd leállt akkor ott azért van baj...

Előzmény: Odin Master (9108)
Odin Master Creative Commons License 2014.08.17 0 0 9108

Sziasztok,

 

elindítottam a kályhát, de nem kapott elsőre időben benzint. (Thermotop C). A leírások alapján valószínű error lock out -ba került.

 

Erre találtam egy leírást, hogyan lehet törölni ezt, végre is hajtottam a folyamatot, de nem működött, végül lehúztam a kályháról a fő tápkábelt (amin a +12V -ot kapja) és bekapcsoltam óráról, majd 3 másodperc múlva visszadugtam, amire elindult magától és elkezdte egy idő után a benzinpumpát is működtetni, begyújtott. 

 

Ami furcsa volt, hogy begyújtott, majd visszavette az AC-t, és megint megpróbált begyújtani, megint sikerült neki, melegítette a vizet rendesen, de mivel nem nagyon keringette a vizet, ezért lekapcsoltam az órával (1533), lehűtötte magát, és kikapcsolt.

 

(Furcsa volt, hogy a vizet a próbapadon gyönyörűen keringette, amíg nem indult meg a kazán, ezek után lassabban, ez normális?)

 

Innen nem tudom megint rávenni arra, hogy elinduljon az AC, elindul keringetéssel, kis szellőztetéssel, majd gyors szellőztetésre kapcsol és lekapcsol kb, 2 perc alatt. 

 

A kályha jó, megbízható, előtte jól ment, szerintem és rontottam el valamit.

 

Tudnátok segíteni, hogy még mindíg lock outban van, vagy megint, és onnan hogyan tudom kivenni? 

 

Elsőre azt rontottam el, hogy vele akartam a benzint felszívatni, de az idő kevés volt neki, nem tudtam, hogy kézzel kell felszívatni, de egy injektor teszterrel gyorsan 2 Hz -es jellel felszívattam a benzint.

 

Köszönöm a segítséget!

 

(feltöltöttem z error lockout reset procedúrát , amit követtem.)

 

gibbonpitti Creative Commons License 2014.08.17 0 0 9107

csak a 4/2-es jó,különben szarakodik az ac....

Előzmény: Odin Master (9106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!