Üdv, sose motoroztam, de az előbb olvastam egy motoros cikket, amiben azt írták, hogy az új Yamaha Star Venture motorja (átdolgozott XV blokk) lehet, hogy az Euro4-et se tudja, így nem valószínű, hogy az EU-ba behoznák.
Minden hangulatkeltés nélkül, a motoroknak miért nem kell Euro6-ot tudniuk?
Sziasztok ! Lentebb itt komoly eszmecsere folyt a fojtásokról..
Szerintetek? Van egy Minarelli blokk, abban a levegőszűrőnél is van fojtás ? A Minarelli levegőszűrőben van egy gumi pipa amin a levegőt szívja. Ha azt kiveszem akkor több levegőt kap - ezt bizonyítja, hogy elkezd hörögni nagyobb gázadásra, és lehörög. A főfúvóka most 70-es, a henger 50 ccm. Ahhoz, hogy jó legyen és pipa nélkül -mivel több levegőt szív, nagyobb főfúvóka kellene ? Ezzel jobban menne ?
Kinek van ezirányú tapasztalata ? Tuningolt mocinál ki szokták a pipát venni ?
Továbbá: csináltam egy idei országos motoros és veterán naptárba! [Frissen FRISSÍTVE!] Nézzétek meg, osszátok meg bátran a naptárat a többiekkel is, mert sok-sok érdekes rendezvény lesz idén! (Egyik sem az én rendezvényem, és az oldalon reklám sincs! Egyszerűen motorosként motorosoknak csináltam a naptárat! :) ) u.i.: ha készül a rendezvényről (hivatalos) videó, küldjétek el a linket, és beteszem, hogy utólag bárki megnézhesse! ;) http://www.MotorosVandor.hu/Rendezvenyek/
Ha az első teleszkóp gödrökben nem csillapít hanem kemény marad néha annyira, hogy nem is csillapít semmit akkor cserélni kell vagy még megmenthető? Ha igen hogyan?
Álló helyzetben szépen rugózik csak útközbe nem. Yamaha Aerox gyári lengéscsillapító.
Köszi, most nézegettem a Derbi uaz mint az Aprilia Sportcity, de akkor ez a kategoria kb uaz lesz barmit
valasztok, igy h otthagyom a Motowellt 500 korul hozhatoak el szinte mind. Egy lenne csak a lenyeg, hogy a menetkomfort jobb legyen, szegeny mostani ebben mar nem a legjobb, viszonylag kis godroknel is olyat zokken h ugy erzem atomjaira hullik mindjart. :-( Ezen szeretnék jobbitani a cserével, remélem nem esek cseberbol-vederbe.
Sziasztok! Együtt töltött 5 év és 22 ezer km után nyugdíjba küldeném a Motowell robogómat, ugyan hibátlanul megy még mindig de most lenne lehetőségem újítani, talán jobb futóművel vannak megáldva a kiszemeltek. Az egyik a Piaggio Fly 2T a másik a Derbi Variant Sport, de ez utóbbiról nem is hallottam eddig. Árban hasonlóak, a Derbi picit drágább csak viszont van rajta nagy plexi meg doboz hátul, míg a Piaggio csupasz. Erről a Derbiről van valami tapasztalat esetleg, mert funkcionálisan az lenne inkább a nyerő a feladatra…?!
Attól függ. Ha könnyen meg lehet fogni (nyilván a fékkel), azaz nem akar elmenni, ha a kerekein áll, akkor nem gond. Ha már egy kicsi erő is érezhető, akkor gyenge a kuplung.
Sziasztok! Tegnap büszke tulajdonosa lettem egy Honda Foresightnak. Észrevettem hogy középtámaszra állítva alapjáraton forgatja a kereket. Ez így normális vagy nem kellene?
Ötlet tanács szeretnénk kérni : Piaggo X8 200Cm3 2004.7 hó. Hidegen minimális rezonancia induláskor......10-15 km motorozás dugó utána 20km/h -át el nem éri eszeveszett módon rángat.... ha lassan húzom a gázt akkor egy kicsit jobb a helyzet... Köszönöm a segítséget ( Műszaki vizsgabiztosként dolgozom hátha én is tudok cserébe segíteni szakmailag) vagy ajánlatot aki esetleg tudja vállalni a 16ker-ben. A közeli kerületek is jók lehetnek. Köszi
Az X8R- én már túl vagyok, hasonló, de nem egyezik. A SKY-ét még nem néztem. AZ EBAY-en valóban húzós az ár! Köszönöm a segítséget, ezzel is előrébb vagyok!
De utána néztem, sajnos a dióé nem jó az SFX-be. Az X8R és az Sky blokkja hasonló felépítésü. Az olasz ebay-on viszont találtam, igaz eléggé húzós áron:
Honda SFX robogó végkihajtást keresek megvételre. Elég lenne a bele is, de ha az nem megy akkor kompletten is érdekel! Esetleg azt tudja valaki hogy a Honda mely másik típusával egyezhet még? Minden segítséget köszönök!
A hajtáslánca eléggé el volt hanyagolva (13 milis szíj volt rákendácsolva, önindító szabadonfutó kiherélve, variátor nyomólap fogazása elnyalva, stb.) , így kapott egy új, gyárival egyező variátor szettet (38 milis csapszeggel) + egy önindító bendixet + egy 16,5 x 750-es szíjat.
A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja azt, hogy mióta bekerült az új variátor, szij és a bendix, azóta az önindítót is forgatja, ha berugnám a motort (magyarán az önindító szabadonfutó lapja és a nagy fogaskerék pereme, amire rá van tolva összeér). Összerakás után pár rugásig/forgásig még nem, de miután a szíj beül a variátorba (lemegy a csapszegig), utána forog az önindító is a motorral.
A suzuki-ról nem kellett levenni a hengerfejet. És ne mem úgy adják a suzuki-hoz a hengerfejtömítést mint a robogóhoz,hogy jobb esetben fóliában van. Ha kellett volna ,a suzukihoz hengerfejtömítés , benne lett volna a csomagban a gyártói leírás. ami tartalmazza a sorrendet nyomatékot pihentetési időt végső lehúzást ezt már álltalában fokban nem nm-ben. Ha nem szárazon kell összerakni, akkor még a kenőanyag is a csomagban van.
Én autószerelő vagyok, nem motorszerelő. így nem tudom a minarellinél mennyivel kell meghúzni a gyertyát. Amúgy sem szoktam a gyertyához nyomatékkulcsot használni.
Hány Nm -rel húzzam meg a hengerfej anyákat ? Mint már írtam nem tudom , azért kérdezem.