Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Flirt2020: szokott jönni az LDC-662 általában munkanap fél 1-kor Pécsről, de hétvégén is lehet látni, például szombaton a delest szokta vinni Komlóról, meg vasárnap a 8:30-ast, az viszont biztos, hogy nem jött vissza egyik se helyijáratba. Ez azért baj, mert a BN-ek helyi járatos kialakításúak, helyettük a 260-asokon nyomorogni enyhén rossz.
-----
BSF-127: JOM-415 kapott kijelzőt, Komlón van most, helyit, távolságit vegyesen csinálgat, azt viszont nem tudom, hogy marad-e, vagy megy. Szerintem marad, már 2-3 hete itt van, de ki tudja...
Azt szeretném kérdezni,hogy a két 415-ös kocsink a JLW-978,JOM-415 kaptak e kijelzőt és maradnak e végleg Baranyába,vagy csak kölcsön lettek adva egy időre?
LDC-663 (ha jól láttam a rendszámot) vasárnap ismét Komlón dolgozott. Ugyebár ez és 3 társa helyijáratként kerültek anno a városba, de aztán büntiből elkerültek helyközibe. Messziről láttam a piramis háznál haladni, nem tudom hetényi forda volt-e, vagy helyizett?
Rendszám: JOM-904 Gyártmány: IKARUS Típus: 415.27 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Ez viszont papíron nem az:
AIJ-002 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.32 Szin: VILÁGOSZÖLD A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Akkor most már hivatalos:
Rendszám: FHD-274 Gyártmány: IKARUS Típus: 398 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: JOM-816 Gyártmány: IKARUS Típus: 415 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: JOM-817 Gyártmány: IKARUS Típus: 415.27 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: JLW-472 Gyártmány: IKARUS Típus: 415.27 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
"Páva Zsolt szerint sok változás van a pécsi tömegközlekedésben, amit a pécsiek látnak, ezek pedig pozitívak. A polgárok azt már nem látják, de elképesztő összegekbe kerül a közlekedés fenntartása. "
Hát igen rendkívül sok pozitív változás van a helyinél, a csúcsidejű 10 percet meghaladó késések rendszeresek, a buszból nemigen kell kiszállni, a kollégák sorra mennek el, múlt hónapban is leszámolt vagy három, a megtakarítás meg rejtélyes módon egyre kevesebb lesz, reggeli időben, ha kicsit legeltedet a szemed aranyos kis csótányokat láthatsz az állomásokon a fal tövében.., mosatlan koszos függönyök, és nem utolsó sorban takarítatlan buszok...
Akkor még csak óránként és irányonként 8 busz volt. Most kb a kétszerese.
Én úgy emlékszem, hogy a Bajcsyból jobb kanyarra mondták, hogy szűkös. Van akinek még mindig az, van aki csuklóssal simán elfér. :)
Itt (sem) a hely szűkössége volt a baj, hanem a hátul jövő úgy gondolhatta, hogy befér mellé, a szóló segge meg kaszált. Ezzel a konkrét esettel az a baj, fel lesz használva a Bajcsy-s buszok* ellen, de volt hasonló máshol is, mégse történt semmi változás.
Hányszor be lett dobva, hogy a Rákócziról kitiltják az autókat? Úgy hogy nem lehet értelmezhető helyen lerakni az autót? Ugyan..
*A keleti városrész és a vásárcsarnok/távolsági pályaudvar közti kapcsolatra, úgy, hogy közbe kerti felé értelmezhető átszállási pont is legyen, nincs más opció, főleg hétvégén.
Erről írtam napokkal korábban, ezért nem jó, hogy a Bajcsy-n ennyi busz megy (ráadásul, ha emlékeim nem csalnak , amikor a 4-est/4Y-ost mostani formában bevezették, akkor az egyik olvtárs felhívta figyelmet arra, hogy ebből még balesetek is lehetnek, szóval , ha azt vesszük, akkor még szerencse, hogy "csak" most történt egy ilyen baleset)
Várható volt. Utasként és a rendszert nézve akármennyire is jól néz ki, lassan be kéne látni, hogy ez sok. Mind pénzügyileg, mind a benne dolgozóknak. Pécs képtelen fenntartani egy ilyen sűrű hálózatot.