Renault Mégane Klub 8. "MÁTRA" találkozója
Időpont: 2004. január 17. (szombat)
Helyszín: Gyöngyös-Mátrafüred-Sástó-Mátraháza
1. Valerie 2+1 fő, síelés
2. Phoere 2+1 fő, kirándulás
3. Bigyba: 2 felnőtt - jön az asszonypajtás is! :/ Kérés: a várpalotai Luki-Bigyba show-t nem reklámozni! ;))
4. Monk: 1 felnőtt
5. Pepe: 2 felnőtt
6. Nono: 2 felnőtt + 2 gyerek; minden jóban benne vagyunk! :-)
7. Luki+Borsó 2 "felnőtt"
8. Zotyi+Melinda 2 felnőtt
9. Dodi+Erika 2 felnött
10. Roller+Anna 2 felnőtt;kori, kirándulás, kaja,stb stb stb :)
11. Hódhaver+Hódné+Bodza+stb. 5 "felnőtt"+ 1 gyerek
12. Békakirály: 2 felnőtt + 2 gyerek; kirándulás
13. QSYpapa: 2 felnőtt, 1 gyerek
14. Tuzi: 2 felnőtt
15. szabier: 2 felnőtt, 1 gyerek
16. vv65: 2 felnőtt, 1 gyerek
17. BonBer: 3 felnőtt + 1 gyermek
18. Vumenke: 2 felnőtt
19. P.e.t.i: 2 felnőtt, egy gyerek
20. Kopi 6 felnőtt
FIGYELEM! A szállásfogalást minél előbb célszerű elintézni, mivel várhatóan rövid időn belül lefoglalják a sielni szándékozók - amint leesik az első sielésre alkalmas hó.
Jelentkezni The Fireman részére elküldött Jelentkezési lapon lehet (honlap/programok), a fórumon megjelenő lista csak tájékoztató jellegű!
Igen, jól érted. A kecsói Renault szerviz meg leltározott a két ünnep között, ezért kellett visszahozni Pestre a verdát.
A történet vége egyébként egyelőre "Happy end", az autó frankón működik, és a két gyújtótrafót sikerült visszavetetni a Bárdinál. (Jó kis cég ez, tök rugalmasak.)
Kérek minden Kecskemét-Dunaföldvár-Székesfeférvár-Rábafüzes útvonalon lakókat, írják már le a közlekedési és útviszonyokat!
Holnap este is megkérdem, mert szombat 00.00 órakkor indulok ezen az úton!
Előre is köszi mindenkinek!
Ketten lennénk idáig Melindával a hatágyasra.
2000Ft/fő.
Gondoltam feldobom a kérdést hátha kell még vkinek szállás...ha már mindenképp osztozkodni kell a szobán akkor legalább klubbtag legyen.
A VÖRÖSMARTY TÚRISTAHÁZBAN MÁR CSAK EGY DB. 6 ÁGYAS SZOBA VAN! A TÖBBI FOGLALT! AKI A MÁTRAI TALIRA JELENTKEZETT IGYEKEZZEN, VAGY MARAD A PAGODA SZÁLLÓ, AMI A VÖRÖSMARTYHOZ LEGKÖZELEBB VAN (2 KM)!
SO, HAJRÁ, MERT LEHULLOTT A HÓ, JÖNNEK A SIELŐK!!!
Hogy én is hozzájáruljak a csodaszámba menő felszereltségek listájához, most ollóztam ki egy 2003-as modell felszerelség listájából:
Belső felszereltség
Belső világítás, 3 pozíció
...
Csomagtér világítás
...
Napellenző mindkét oldalon
Dönthető és csúsztatható első ülések
...
Kartámasz az első ajtón
...
Kalaptartó 5 ajtós
Külső felszereltség
Halogén fényszórók (multi-reflektor típus)
Első ablaktörlő (2 sebességes)
...
Persze ezek csak részletek, a normálisakat kitöröltem...
Modhatnám, hogy akár egy Trabant felszereltségi listája is lehetne, de a kalaptartó miatt nem...
Az öregecske (10 éves) E Astránk hosszú extra listája:
- állítható magasságú vezetőülés (előre-hátra is húzható ám!)
- 6 hangszórós rádiósmagnó (Blaupunkt, és egész jó!)
- tetőablak (ha már klíma nincs...)
- osztva dönthető hátsó üléstámla
És ez akkor (1993-ban) tényleg mind extra volt egy Astrában. Meg az 1,6-os 75 lovas 8 szelepes motor is! Érdekes, hogy a VW Golf és a Ford Focus 1,4 16V motorja is csak 75 lovas, csak azt nem értem, hogy miért....
Volt egyszer egy "tájékoztatóm" a kis Polskiról. Abban emlegetteék extraként a belülről állítható visszapillantótükröt. Letekerem az ablakot, kinyúlok és beállítom. :))
A másik hasznos érv volt mellette, hogy nem kell parkolóhely, hiszen kiszállás után a hátizsákként a hátunkra vehetjük és magunkkal vihetjük.
Kiváncsian várom, meddig fog elmenni az Opel az alapfelszereltség növelésében. Elég szégyen volt (még most is az), hogy egy 3.8 milliós szériaváltozatú alsóközépkategóriás autóba (Comfort felszereltség) nemhogy klíma, de még oldallégzsák se férjen bele, és a kormányról vezérelhető rádió is extra felszereltség.
A kedvenc alapfelszereltségi cikkem az Opelnél:
- Oldalvillogó, pótféklámpa
De ez nem az autót, hanem a kereskedőt jellemzi.
Forrás: www.opelmaxabo.hu
Kiváncsian várom, meddig fog elmenni az Opel az alapfelszereltség növelésében. Elég szégyen volt (még most is az), hogy egy 3.8 milliós szériaváltozatú alsóközépkategóriás autóba (Comfort felszereltség) nemhogy klíma, de még oldallégzsák se férjen bele, és a kormányról vezérelhető rádió is extra felszereltség.
Én azt olvastam, hogy a kor szavára reagálva az Opel elég sok újdonságot belepakol már az alap Astrákba is, ez javított biztonsági csomagot jelent, de korábbi extrák is alapban járnak majd. Erről nekem az jut eszembe, hogy vajon mennyit kaszáltak korábban a gyéren felszerelt autókkal, ha most a jobban felszerelt, jobb műszaki tartalmú autókat valamivel olcsóbban adják.
Másrészről pedig szerintem ment itt a nagy parasztvakítás az "árérzékeny magyar piac" számára lecsupaszított modellekkel (nem csak Opel), amelyekben épp csak motor meg kerekek voltak. Ezzel szemben valamivel olcsóbbak voltak mint a nyugati alapmodellek. Közben meg az volt a helyzet, hogy kint ilyen lecsupaszított kocsit el sem lehetett adni, miközben a kopasz (nem én!) alapmodellek ár-érték aránya rosszabb volt mint kinti alapmodelleké! Szerencsére ma már itt nálunk is vannak bizonyos alapvető elvárások a felszereltésggel szemben, a Renault meg kissé elébe ment a trendnek, alapból sok kényelmi dolgot ad/adott, ezzel magasra téve a lécet. Ebben a kezére játszott az, hogy a japán autók ára a biztonsági elvárások és vám+egyéb okok miatt bizony elszaladt (ők is megkérik a minőség árát), a Reault meg anémetnél olcsóbb munkaerővel (spanyol, török, francia (?) munkaerő) képesek olcsóbban értékesíteni, mint a kissé nehezen reagáló és a presztízsüket maximálisan kiaknázni akaró német gyártók.
Lukinak: ne húzd föl magad, szerintem Phoere nem érdemelte ki ezt!