Kaptam egy szép fotógyűjteményt "Best Pictures of the Year 2003" címmel. Egy hét időtartamra felteszem ide:
BestPic2003.pps Akit érdekel töltse le. Mérete 1.8 MByte! PowerPoint kell hozzá!
Ezennel mindenkinek küldök egy bögre kakaót
(_) - egy bögre kakaó
Ha valaki élőben is szeretne, viszek a talira tejet és kakaóport :o)
Tehát most elmélkedjünk az élet szépségéről.
Esik a hó és latyak van...
Csak az alja csikorgott, ahogy kerék nélkül csúszott az aszfalton. :)))
De a letaposott hó ezt csillapította, így gyorsan bekapcsoltad a szán-üzemmódot. :))
Jééééééééé! Még van aki emlékszik honnan indúlt el a vita. Én új vagyok itt, és nem akartam eddig beleszólni ebbe a néha magasröptű "csonttörö János" vitába! Túl érzékenyek vagytok egymás reakcióira! Nyugi, vagy ahogy Hofi mondta:"lakva ismeri meg a másikat az ember!" Majd a talin kibeszélitek egy láda sőr mellett!!!!!!!!!
Szerintem kis dízelt (1,5) mindekinek érdemes vennie, aki nem csupán hétvégén nyomja és hosszú távon nem nagyon akar autót cserélni, nagyobb dízelt meg szerintem annak érdemes – Megane-ra különösen igaz – aki tervez hosszabb "világjáró" kirándulásokat, és olyan autót szeretne, amelyik 2000 méternél az emelkedőn is "szedi a lábait", valamint aki nagyon hosszú távra tervez, mondjuk 6-8 évre, kb 500 ezer kilométeres motorteljesítményre vágyik. Ezeknek biztos megéri. Az emelkedőn való menet egyébként Ausztriai kirándulásunk során nagyon kellemes tulajdonságokkal szolgált: a sípálya felé hegymentben, ahol az 1,3-as Suzuki tavaly, 2-ben és néha 1-be visszakapcsolva bírt csak tötyörögni, az 1,9 dCi harmadikban(!), gyönyörű egyenletes tempóban kapaszkodott föl. A tetején Suzukira (és ott még sok más autóra, főként BMW-kre, de másikra is) hólánc, mert hóban megállt, Renault téli gumival simán ment. Meg voltam elégedve, úgy éreztem most igazán, hogy "autót" vettünk (ez a Suzika után érthető), és hogy erre vágytam, menetbiztonság stb. Jó érzés volt.
Egyébként az egész vitában ez volt az egyetlen téma, amely megérdemelné, hogy alaposabban foglakozzunk vele (ahogy ezt anno Kopi is megjegyezte). Biztos, hogy sok vásárlás előtt álló látogatót érdekelne, hogy neki érdemes-e (pusztán anyagi megfontolásból) dCi-t vennie.
Lépjünk már túl ezen a Q.va tankolásos témán!!!
Nekem az már elég, hogy beismered leírtam a számaimat, csak szerinted nem helyén valóak! Ez már nekem maga a gyönyör, a lelki kielégülés ahhoz képest, hogy soha nem indokolok! :-)
Most már végképp inproduktív a vita! Ezen már úgysem lehet rontani! :-)
"állandóan": teljesen általánosságban értettem, függetlenül a mostani eszmecserétől. Tényleg feleselges bármikor úgy kezdeni egy vitát, hogy "én nagyon tisztelem XY-t, mert mennyit dolgozik a klubért, de...".
Alap, hogy tiszteljük egymást önmagáért, (vagy ha nem tisztelünk alakit - de ilyen szvsz. nincs a klubban -, akkor is önmagáért, nem azért, mert ő éppen nem ér rá "dolgozni" a klubban).
Tankolás: az adatok hullámzóak és testreszabottak így van. Másnál 8 alatt van mindig. Ezért nem fogadom el ÁLTALÁNOSSÁGBAN, hogy kis futásnál 2-3 éven belül megtérül a dCi.
Fenntartom továbbra is a javaslatomat: lehet küldeni a dCi fogyasztási adatokat és egy év múlva meglátjuk, milyen eredmények lesznek. Ha a vegyes használatú átlagfogyasztások között nagyobb lesz a különbség 3 liternél, akkor neked van igazad, mert közelebb áll az eredmény a 100e megtakarításhoz. Ha 3 liter alatt, akkor nekem, mert az 50e-hez lesz közelebb.
Nem számoltam 180-ttal, ahogy nem számoltam a 210 Ft-os benzinnel sem, ezt le is írtam. Ha általánosan használható eredményt szeretnénk, akkor mindenki által elérhető alapokból kell kiindulni, ez pedig a benzinkúthálózat, nem pedig egy valahol lévő lerakat.
Viszont a "Kedves" jelző hiánya tényleg rosszul esett. :)))
nem-nem, nem új fórumra gondoltam! kimondottan hasznos, ha eltérő vélemények ütköznek, s azokat mi is megismerjük. de ti már ilyen többszörösen láncolt lista-szerűen ide-oda mutogattok, s közben jól elbeszéltek egymás mellett, pedig én úgy látom, 90%ban ugyanolyan véleményetek van a dolgokról. csak ez a fránya igazságérzet meg annak a bizonyítása (kinek is? magatoknak, vagy nekünk...?). tisztára, mint a jobbosok meg a balosok a politikában...
nos, ha javasolhatom, akkor inkább a "hölgyek, urak, szex" :) irányba orientálódjunk (persze, az eredeti, "autó-motor" megtartása lenne az igazi cél). mer, nekem ez lassan mán olyan, mintha egy politikai fórumba csöppentem volna...
egyébként pedig megígérem, hogy mindkettőtökre ugyanannyi emeltdíjas sms-t fogok küldeni, s ezt a közjegyző is alá fogja támasztani :)))
"állandóan" ? Arra gondolsz, hogy egyszer kb. 1/2 éve megemlítettem, hogy nagyra becsülöm azt a sok-sok ódaadó munkát amit tettél a klubbért? Úgy éreztem, hogy azzal együtt, hogy mindenki tett hozzá, Nélküled nem tartottunk volna ott ahol akkor álltunk. Ezenkívül én nem emlékszem, hogy beszéltem volna ilyenekről!
Ne haragudj, ha ezzel megbántottalak!
Örülök, hogy elolvastad a számaimat! Ezek a különbségek már hullámzóak és testreszabottak. Én egész télen nem tankoltam 9 alatt, de inkább 9,5 felett. Sok város stb...
Te sem számoltál Fokra 180 Ft-os olajával... ezek apróságok!
Főleg az elmúlt két nap szomorú eseményeinek tükrében. :-(
Nemi hovatartozás: csak jeleztem, hogy sokkal személyeskedőbb megjegyzések elhangzottak már és nem okozott gondot. Most egy nem igazából személyeskedőn fenakadtál.
Megismétlem: hagyjuk ezt a munkatémát, teljesen felesleges gumicsont. Nem minősítettem a beírásodat, nem állítottam, hogy bármi sértő lenne benne, hiszen nincs benne, csak semmi szükség ezt a témát előszedni. Nem kell bizonygatni, hogy mennyire tiszteled másikat, ha nézeteltérésed van vele. A klubban mindannyian tiszteljük egymást és egymás munkáját. Kész.