Nos, ha belegondolsz 60e-ből 20e-t megspórolni, már nem kevés.
Az MII-nek speciális (újfajta) tetőléc rögzítése van. Nem sínbe kapaszkodik, mint a többi autónál, hanem csavaros. Ezért ajánlott az eredetit megvenni.
A fényezésbe kapaszkodó típusokat nem ajánlom, de lehet, hogy nem is kapsz megfelelőt, mert a hátsó ajtó feletti rész igencsak vastag.
Létezik mágneses síléc tartó cucc is, amit a tetőre lehet cuppantani, nem tom mennyiért, de az a fényezésedet csiszatolja.
Mar kerdeztem a tetore szerelheto silec tartokrol meg valaszoltatok is. Most korulnezte a renault kereskedesekben, de ott azt mondjak, hogy kell valami alap tarto ami 40e+ erre szerelik a lectartot, ami olyan 20e. Na most szerintem ez sok... Nincs ennel olcsobb megoldas? Esetleg tud valaki nem erdeti alkatreszt, ami megane2 coupe-re szerelheto? Nagony fontos lenne, mert menni kellene sielni:)
És gyorsan tudsz szaladni? Mert ez a sok nálad zugfogadó megtudja, hogy a semmire gyűjtötted a téteket, egy bemorculnak rád. :)) (Ez de szép szó lett, még Kazinczy is megirigyelné :)) )
17-én megyünk a Mátrába csapatostul! Ott lehet majd látni a folytatást is. Nálam lehet megtenni a fogadásokat!
Nincs kedved eljönni? Mégane tali. Klubon kívülieknek is! :)
eddig azt gondoltam, ha van egy megányom, akkó az elég, nade bililötykölés??? anélkül nem megy...? :)
nem lenne monnyuk elég a megány + a sör (illetve kakajó ;-)) szeretete? :)
"Mostantól hazánkban is megvásárolható a Frankfurti Autószalonon bemutatott ötödik generációs Volkswagen Golf. Közel 30 év siker után az új Golf sem változott radikális mértékben, megmaradtak az alsó középkategóriás modell ismertetőjegyei.
A Golf V háromféle benzinmotorral és két dízellel vásárolható meg. A benzinesek között egy hagyományos szívócső befecskendezéses 1,4 literest, valamint egy 90 lóerős 1,4 literes és egy 115 lóerős 1,6 literes közvetlen befecskendezésű motort találunk.
Dinamikusabb haladáshoz az 1,9 literes dízel 105 lóerős változatát, vagy a kétliterest választhatjuk 140 lóerővel.
Bevezető áron a háromajtós modell 1,4 literes, 75 lóerős motorral szerelve 3 499 000 forintba kerül. Ennyiért blokkolásgátlót, CD -s rádiót, elektromos- ablakokat és tükröket kapunk, valamint állítható magasságú vezetőülést és két síkban állítható kormánykereket is találunk. A vezető és utas oldali légzsákokon kívül széria a függönylégzsák, valamint elöl az oldallégzsák is.
Ugyanilyen felszereltség mellett az ötajtós modellért 3 672 000 forintot kell leszurkolni"
1.5 dci-t ajánlom 1.2i és 1.4i motoros autók után, vagy idősebbeknek ill. akik "nyugis" vezetési stílussal rendelkeznek. Nagyon alacsony fogyasztása miatt és az üzemanyag árkülönbség miatt is gazdaságos autó lehet, még "csak" városi használat során is! A 80 Le autókhoz lehet kapni chip tuningot(nem olcsó!), de az autót mintha kicserélték volna! Kár nem keletkezik a motorban, mivel még messze alatta marad a gyári megengedett max-nak. Hogy miért vannak lefújtvaa jogszabályokhoz ill. a "tömeghez"(nem kg) igazodnak a gyártók!
1.9 dci-t azoknak ajánlom, akik 1.6i,1.8i,2.0i rendelkeznek és váltani szeretnének dieselre. Sajnos ez is egy agyonfújtott motor ezért "csak" 120 pacis és 270Nm-es. Az 1.5-höz képest azzal is biztonságosabb, hogy előzésnél-kigyórsításokor még bőven marad tartalék szufla!
Mindennek ára van: kb 2-2.5 literrel többet fogyaszt és az alapára is keményebb. Ezt is lehet tuningolni tuninggal, de akkor már verseny autó lesz belőle!
Nekem volt előszőr R11 1.6 majd R21 2.0t(benzin), majd Megane 1.6i, majd Laguna 2.0i és végül mégis 1.9dci-t választottam. Ha valaki elmondhatja, hogy benzines párti az ÉN vagyok(Főleg aZ R21t után!) Ezek a dieselek már nem azok a DIESELEK!!!
Természetesen mindenki leggjobb belátása szerint döntsön és nézzen bele a pénztárcájába meddig "fussa"? Azért kívánom, hogy minél hamarabb minél többen élvezzhessék a dci előnyeit és ne a pénztárca szabjon határt a választásban!!!!!