Palik:
tényleg gagyi ez az rtl-es hazudozás.
A boxnál is ugyanezt csinálták (Michaelchewski vezet, ugye mindenki látja, hogy vezet, aztán csak kikapott:-))
Most meg a palikból hirtelen hyper pilóta lett, aki csak a szédítő száguldástól tud esni durrdefektnél. Tényleg ciki lett volna azt monani, hogy 80-nal ment és megborult?
Megnéztem a Palik féle mutatványt. Azt mondja 5.-ben padlógázon ment és így 180-van a vége a gépnek. Ezért gondolja hogy 170-nél borult. Igaz 5.-ben padlón CSAKHOGY a borulás előtt 50 méterrel tette 5.-be. Meg aztán igen furcsán gépézkedett a kormánnyal, először jófelé szedte de aztán alácsavarta. Az lett volna a csoda, ha nem borulnak fel. Na majd ha kialudtam magam még ki elemzem részletesebben. Jó éjszakát mindenkinek.
szóval én nemrég értem haza, de a belvárosban katasztrófális a helyzet, nem takarítják az utakat, folyamatosan esik a hó, az utakon ott van a kb. 5 cm vastag lefagyni készülő latyakos trutyi, naggggyon csúszik :((
Többet nem kérdezem, valakit érdekel esetleg a Várpalotai találkozó CD-n?
Minőség, szerkesztés nem éri el Monk társunk színvonalát, de ahoz képest hogy az első szerkesztésem elmegy.
Inglisvumenke neked is viszek egy másikat, mert ez már szuper ahoz képest amit adtam.
Én kicsit drágában vettem 22 meg egy kis apró. Igaz ez tudja a / is, és vettem hozzá két fülest is, meg két hálózati töltött. TOPCOM TwinTalker 3000-res
Ha még esik a hó és lefagy, akkor nem ajánlom Gödöllőig a régi hármas utat, ugyanis Kistarcsa után van egy nagy emelkedő, aminek a tetejénél van az ún. Patkó. Ott csúszós időben rnedszeresen keresztbeállnak a kamionok órákra lezárva az utat. Viszont a fóti Cora felé kerülve Fóton és Mogyoródon keresztül ki lehet jutni a régi hármasra a Patkó után, onnan már csak egy komolyabb emelkedő van Gödöllőig. Gödöllőtől nem olyan rossz az út, viszonylag sík a terep, Aszód előtt van még egy domb. Ellenben elég hosszú települések vannak, de kibírható. Hóesés esetén érdemes gondolkodni a négynapos autópálya matricán.
Az M3 mindenképp jó választás, ha az út minőségét, takarítottságát és az időt vesszük figyelembe. A Shell kúttól Gyönygyös kb. 50-60 perc egy 120-as átlagtempóval.
A 30-as főút... Nos. Végeredményben az sem olyan vészes. Ha Bp belvárost nem számítom: Kerepes-Gödöllő-Aszód-Hatvan-Hort-Gyöngyös... Hmmm... véleményem szerint ez leg. 1 ó 45 perc, tekintve a szombati (kissebb) forgalmat.
Ebbe természetesen nem számoltam az útviszonyokat.
Viszont itt mindenkinek szeretném felhívni a figyelmét, hogy a Mátrába megyünk! Így nagyon ajánlott a HÓLÁNC, mint alapfelszereltség. Ha jól tudom a szálláshoz sem sík az út....
- lesz egy olaj+szurok + kipufogo heggesztes - de ezt mashol csinalom, nem szakszervizben.
- Ezzel is ugy voltam, hogy a nagyszervizt megis illene szakszervizben csinalni, elotte sem es utanna sem fogom tobbet hasonlo helyre vinni...
Akkor viszont Te, mint nagy helyismerettel rendelkező, kérlek, nyilatkozz!
Melyik a jó választás a Bp. irányából érkezőknek? M3 - fizetve? Vagy a régi út? Figyelembe véve, hogy nem megyünk egetrengetően messzire - legalábbis a pályán.
Lassan el kellene kezdenünk szervezni azt a karavánt! :)
Ha M3, akkor a tali a Shell kútnál, a pálya kezdeténél.
Ha a régi út, akkor célszerű lenne a városhatárban lévő Kerepestarcsai (talán Floór Ferenc) Kórház parkolója. (Esetleg - akinek jó - a "régi" találkahely a Fogarasi úton. Vagy is-is - kinek mi a jobb.)
Mennyi időt vehet igénybe az út? (Figyelembe véve a konvoj lassabb haladását.) Hánykor találkozzunk?
Igen, kedves Luki! De ezt már a Capella-ban magbeszéltük a múltkor! ;))
.
.
.
Emberek! Minek veszekedni, ha verekedni is lehet! :))
Remélem a Mátrai talin együtt sörözgetve, vigyorogva látunk majd titeket! Az sem érdekel, ha az összes Metaxámat megisszátok! ;))
Aranyosak vagytok! A részleteket megbeszéljük, ha már tudjuk a karaván útirányát is. Lényegében mindössze 2 lehetőség van: M3 v. Hatvanon keresztül....
Ha ez megvan, akkor várlak titeket a szürke kerítésű szürke ház tövében! ;))