beszartok milyen autót hoztak most este azzal h szar az állófűtés,mert összefolyik a víz az olajjal a motorban és ez azóta van h benne a fűtés......2 napja.....nem én szereltem!!!
az ember aki beszerelte a kályhát a fűtésradiátor kilépő csövét kötötte be a kályha belépőjébe...ez még jó is lehetne.DE......a kályha kilépőjét valami oknál fogva a motor kartercsövébe kötötte......igaz pont úgy néz ki mint a vízcső,de kb. 3 mp alatt levágható a feladata. :)
Úgy néz ki, nem ért bele a visszatérő ág alacsonyabb (7L benzinnél a tankba.) Tankolás után 4x fűtött hibátlanul. Még vizsgálom, hétvégén megnézem fizikailag is, hogy a visszatérő cső meddig ér be a tankba.
Nekem a hibát egyébként vélhetően az okozta, hogy a kis mágnesszelep vezetéke beszorult a két kis egység közé ( ahol a középső és a bal oldali ház össze van csavarozva), s zárlatot okoztak. Amikor a kályha elindul, csak 0,71V-ot mérek a vezérlő két kis lábán. A mágnesszelep nyit, zár.
No megnéztem a kis IC-t a képen, valószínű, hogy a L9340 lesz (amit Ti is írtatok), biztos, hogy 9-essel kezdődik és 8 a vége:)
A gond az, hogy a NYÁK túloldalán az egyik lábánál úgy 0,5 mm-es kis körben kiégett...
A másik, ami az alu öntvényhez rögzül, az meg leszakadt, az egyik lába megvan a másik nem tudom, hogy letört-e, de az nem volt sehol... ( az egyik biztos forrasztható, a másikba nem tudom, hogy lábat lehet-e beleforrasztani.
Szia Megnéztem ma a kájhámat, mert a múltkor ezt írtad:
"1-rossz a levegő-üzemanyag keverék aránya,vagy kevés a levegő vagy sok az olaj.ez a ritka inkább csak akkor ha kisérletező kedvű amatőrök elkezdenek különféle ac-kat összehekkelni mindenféle kályhával."
Csak a középső égésteret kaptam ki, és azt vettem észre, hogy fordítva rakta bele a szerelő azt a csonkakúp alakú gomidarabo, ami a vékony csőnél tömít ami a párologtatóhoz szállítja az olajat.
Gondolom meglazulhatott az idők folyamán, és sokkal több olaj kerülhetett az égéstér alá is.
Beindítottam, de eddig csak egyszer, akkor kb.1percig okádta a füstöt.
A kipufogó feletti bilincset megflexeltem, mert nem zárt annyira össze, hogy tömítsen, így a füst a motortéren keresztül az utastérbe is került.
Egyébként pillanatok alatt felfűtött, de a párologtató része az barnás helyenként, szerintem nem tökéletes.
Szóval keresek a képen látható vezérlőegységet, ha valakinek van (BW50), még a régi fajta, tehát nem a kistüskés csatlakozású, hanem a három pólusú csatis, akár nem működő kazánból is. Köszönöm!
Sajnos a vezérlőpanelemben égett el egy IC, meg - vélhetően egy korábbi szerelés eredményeképpen - letört egy kis egység (utóbbi könnyen lenne javítható, de a fekete, nem tudom, cserélhető-e...)
Nem volt a műanyagon kívűl semmi piszok benne.Még meg is állapítottam magamban hogy ahhoz képest milyen régi a kályha,a szivattyú belseje nem látszik annak!Azóta is fűtöttem már vele,hibátlanul működik!
Kell egy állandó + és egy kapcsolt pozitív, meg a test. Szerintem nem egy bonyolult konstrukció, én az átfolyó tartályost kerestem, mert ott kisebb a hibalehetőség. Nekem távirányítóval működik, kis elektronikát csináltunk hozzá. Most ugyan pont nem műkdöik :)), valószínű, hogy a kis mágnesszelep rossz, mindjárt ki is megyek és alaposabban utánanézek :))