ha nekiállsz szerelni kályhákat,főleg ha másnak!!!,akkor tanuld meg rendesen....és ne innen okosodj feltétlen,mert elég hiányos lesz a tudásod.
ma volt szerencsém reggel egy "hozzáértő kolléga" nyomait eltakarítanom aki min. 1 millkás kárt okozott a kuncsaftnak....
a c/e/s kályháknak van külső ac-ja és azok a tankból kell h szívják az üzemanyagot.
egyedül a dw/bw 50 és a T-nek(ugyanaz a két típus csak egy évjárat után már váltottak nevet) van napi tartálya....ezek a saját tartályukból szívják az üzemanyagot.
Nekem a top-c és top-s kályháimon, csak 1 üzemanyagcső van. Aminek két csöve van, azok rendelkeznek ezek szerint napi tartállyal? (bocs, ha fárasztó vagyok, csak képbe szeretnék lenni ha én is esetleg ilyen kályhát szervírozok :) )
nem írta rosszul....a tiéd amolyan napi tartályos kivitel.van rajta egy kb. 0.9l-es tartály amit az adagolóból visszatérő olaj tölt fel.....a két csatlakozó cső meg is van jelölve nyilakkal.ha kifogy a napitartálya nem igen szívja fel sehonnan sem az olajat.
Itt lejjebb azt írták, hogy az adagolóra a bemenőjét kötni és a tank felé a kimenőjét. Akkor ezek szerint vagy rosszul írta az illető vagy a kimenőjén is tudja szívni a tankbol?!
ha a visszatérőbe kötöd akkor nem az adagolón keresztül szív......hanem egyből a tankból.viszont a visszatérő ritkán ér a tank aljáig,jellemzően feléig vagy addig sem ér bele és ezért ha nincs tele a tankod akkor nem fog mükszeni a dolog....
Nincs valakinek véletlenül elfekvőben Webasto bbw46-hoz párologtatópárnája? Vagy hasonló párna legalább 40mm átmérőben? Az enyém elég vacak, nem ártana lecserélni és nem akarok németből rendelni ilyen vacakot, ha esetleg van itthon is.
Az adagolótól visszatérőt kösd rá az állófűtés bemenőjére(nyíl mutatja a olaj irányát), a kijövőjét meg oda ahová eddig is ment az adagolótól (gázolajszűrő, üzemanyagtank).
Szeretném ha segítenétek! Beépítettem egy Webasto kályhát (Thermo Top DW50 típusút) egy Citroen Evasion 1,9TD-be. Külső tartályból tökéletesen működik. Próbáltam bekötni a tankból jövő csőbe egy T-be, de lelevegősödött az adagoló. Betettem egy visszacsapó szelepet, ekkor a kályha nem tudott szívni, nem indult el. Ami furcsa nekem a kályhánál, hogy nem csak bemenő üzemanyag csöve van, hanem van egy kimenő csöve is. A kályhát egy Mazda 626DiTD-ből szereltem ki, (utólagos beépítés volt, nem gyári) ahol a tank visszatérőjébe volt bekötve sorosan. Beköthetem-e az 1,9TD-be is a visszatérőbe sorosan, ill. mi jelentősége van a kályhából kijövő üzemanyag csőnek? Válaszotokat előre is köszi!
nem lehet tisztitani....csere.elég a használat során.attól hogy jónak néz ki számodra egy hozzáértőnek valszeg már rossznak látszik.
lángcsővel együtt lehet cserélni...az izzítógyertyát nem hinném,hogy ki tudod mérni.....van egy pontos hőmérsékleti korrekkciós táblázat amit nézni kell.
ja és a bolti átlagos multiméterek nem jók erre a célra...
Urak. Egyik barátom vett egy 2002 es A6 adit / A6 4B 5C /. A klimapanel mögött, eléggé össze voltak gányolva a vezetékek. miközben ott próbált némi rendet tenni, az egyik csatibol kicsúszott egy vezeték, ami az állófűtéshez vezet.
Nem tudjátok véletlenül, az hová lehetett bekötve? / vagyis ez esetben csak bedugva... :S /
Könnyen meg lehet szokni ezt az állófűtést. :) Reggel 10 perccel indulás előtt indul a kályha és mire kimegyek már meleg van a kocsiban. :) Igaz, hogy nem a legújabb és legmodernebb kályha, de hibátlanul teszi a dolgát, ráadásul szinte ingyen volt.
Az az EV1 is simán feszosztóval mehet. EV2-nél 2005 után már csak az IPCU tudja vezérelni a ventit mivel CAN-CAN-os lett a rendszer. A minék még CAN-VAN-os.
Különben most fogok nekiállni és összedobni egy kis kapcsolást, hogy az állófűtés szépen bemozgassa a zsalukat az ideális helyzetbe(csak meleg, belső keringetés és oda hová szeretnénk) mert leállítás előtt beállítani majd indulás után autót nyomni macera :D
Ja a saját belső hőfok függő vezérlésem meg elég jól teszi a dolgát :)