Keresés

Részletes keresés

BR-86 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97044

Eddig ilyet terveztem: 

Előzmény: BR-86 (97043)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97043
Előzmény: BR-86 (97042)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97042

Avatatlan vagyok, ezek, hogy néznek ki? :D

Előzmény: Törölt nick (97041)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97041

Több vágányól használható csonkát használnék, illetve kettes lírát, ahol átmenetileg gépet lehetne tárolni. Esetleg halszálka, mint az osztrákoknál...

Előzmény: BR-86 (97040)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97040

Azt hiszem a leglogikusabb az lenne, ha mégis csak olyan terepasztalt építenék ami a villamosított pálya és a gőzvontatás metszéspontján van. Az az csak nyugati irányban villamosított a vonal. Amit már lentebb írtam, és ( véleményeztétek is páran) Lehetőség lenne a gépcserééket is modellezni stb. Így indokolt lehetne az, hogy miért van egy villamosított pályán sok gőzmozdony is. Ha ebből a koncepcióból indulok ki, szerintetek, hol és hogyan helyezzem el a villanygépeket amiket leakasztottak épp a bejövő vonatról? Külön tároló vakvágányok legyenek erre a célra? és ha igen mennyi?  Egy viszonylag nagy forgalmú állomásról van szó, ami a 4,5 méteres terepasztal 80%-át kitöltené, 6-8 vágányos, 3 állásos fűtőházzal van felszerelve és fordító koronggal ( nem villamosított) de szerelőaknás és van hozzá emelő daru is a karbantartásokhoz. Ezenkívül vízdaruk, egy diszkrét víztorony, szenelő, salakoló, szóval egy kis komplett vontatási terültet is tartozik az állomáshoz.

rocos Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97039

Bocsánat,jobban megnéztem a képet,és megláttam a csapot ami összeköti a két egységet,és az enyémről épp az hiányzik. Esetleg a méretéről tudnál nekem adni adatokat,illetve,hogy mivel tudnám helyettesíteni. Előre is köszönöm szépen!

Előzmény: rocos (97038)
rocos Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97038

Szia!

 

A kép,már majdnem tökéletes,mert a digit átalakítást is sejteti látni,amiben majd kérnék segítséget,már csak a kapcsolat hiányzik a két egység közt!

Előzmény: 2xlion (97037)
2xlion Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97037

Na ez érdekes. Linket akartam beilleszteni.

2xlion Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97036

 és csavar

Előzmény: rocos (97033)
Roglin Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97035

Sziasztok!

 

Eladó az alábbi szép állapotú ROCO H0-ás építési nagyságú E32-es II. korszakos DRG-s villanymozdony. Szép, a Roco-ra jellemző halk futású gép. Eredeti doboza nincs meg, én egy Piko dobozt adok hozzá +az alkatrész lista és néhány kiegészítő (lásd a képen). A mozdony két ütközője sérült, ezek cserére szorulnak. (az ütközők gyári alkatrésszel könnyedén cserélhetőek, alkatrész beszerzési forrásban szükség esetén tudok segíteni. Email címem: jatekvasut@gmail.com

 

Ár: 25eFt

 

Üdv: R.

 

rocos Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97034

Illusztráni=illusztrálni akart lenni!

Előzmény: rocos (97033)
rocos Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97033

Tiszteletem az URAKNAK!

 

Ha nem idevaló a kérdésem,akkor bocsánat! Akinek van ős Piko BR52-ese,megtudná mondani,esetleg fotóval illusztráni,hogyan lehet összekapcsolni a mozdonyt,és a szerkocsit? A segítséget előre is köszönöm szépen,lehet privátban is!

antilop79 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97032

Elfelejtettem, hogy képek fellelhetőek a modellekről a http://www.reisezugwagen.eu/ oldalon.

Előzmény: antilop79 (97031)
antilop79 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 97031

Szia!

 

Akkor a teljes lista:

 

52000 Amz61 55 19-91 101-5 H-START logóval

52010 Bmz 61 55 21-91 108-6 H-START logóval

52020 Bcmz 61 55 50-91 105-6 H-START logóval

52030 WLABmz 61 55 71-91 103-6 H-START logóval

52040 WRmz 61 55 88 91 101-1 H-START logóval

52050 Dms 51 55 95-91 102-2 H-START logóval

52060 Apmz 61 55 10-91 100-6 H-START logóval

52070 Bpmz 61 55 20-91 105-3 H-START logóval

 

52001 Amz 61 55 19-91 105-6 MÁV

52011 Bmz 61 55 21-91 110-2 MÁV

52021 Bcmz 61 55 50-91 108-0 MÁV

52031 WLABmz 61 55 71-91 100-2 MÁV

52041 WRmz 61 55 88 91 100-3 MÁV

52051 Dms 51 55 95-91 104-8 MÁV

52061 Apmz 61 55 10-91 104-8 MÁV

52071 Bpmz 61 55 20-91 103-8 MÁV

 

52002 Amz 61 55 19-91 102-3 MÁV

52012 Bmz 61 55 21-91 103-7 MÁV

52022 Bcmz 61 55 50-91 108-0 MÁV 52021-gyel teljesen megegyező !!!

52032 WLABmz 61 55 71-91 102-8 H-START logó nélkül; Wiener Walzer szett kiegészítés

52042 WRmz 61 55 88 91 10?-? H-START elméletileg logóval, MÉG NEM JELENT MEG

52052 Dms 51 55 95-91 101-4 H-START logóval, kerékpáros

 

55049 (A) Amz 61 55 19-91 103-2 H-START logó nélkül, EN476 Wiener Walzer szett

55049 (B) Bmz 61 55 21-91 109-4 H-START logó nélkül, EN476 Wiener Walzer szett

Előzmény: CLSmodell (96987)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97030

Egy élet nem biztos, hogy elég! :-) Nekem a MIBA 2008-ig megvan DVD-n és még a felénél sem tartok másfél év alatt. :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (97026)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97029

Nagyon szép!!! 

Előzmény: SchefferJ (97028)
SchefferJ Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97028
Előzmény: BR-86 (97027)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97027

Jó kis szett :) 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97026

Már le is mentetted? Annyi olvasnivaló van ott, ami több évre elég.

Előzmény: Törölt nick (97025)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97025

Üdvözlet!

 

Én az egészre gondoltam. Mind a 20GB-ra. :-)

 

Üdv

e94

Előzmény: pikoman (97024)
pikoman Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97024

Szia!

 

Nagyon szivesen! Nekem nyomtatásban is megvan, ezért emlékeztem rá. Hihetetlen jó háttéranyag.

 

Üdv,

Gábor

Előzmény: Törölt nick (97014)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97023

Alpesi osztrák állomás lesz a 40-es években, persze bombakráterek nem lesznek a terepasztalon, német és osztrák vonatok viszont igen. A korai 50-es évekbe lehet, hogy át fognak nyúlni a "történések" De semmiképpen sem háborús terepasztalt szeretnék belőle készíteni.  Attól nem visszakozom, hogy páncélos járműveket szállító szerelvény néha-néha áthaladna az állomáson stb, de alapjában véve nem a háborún lenne a hangsúly :) 

Előzmény: RhB (97022)
RhB Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97022

De persze ez a 20-30 év akkor igaz, ha az "A" korszakban aránylag modern dolgot csinálsz, az a "B" korszakban kisebb variálással még hihető. De ha pl. a 30-as években egy 1910-ből ott maradt valamit csinálsz, az ebben az állapotában 1960-as években már nem az igazi.

 

Újabb probléma, ha az országok is keverednek, különösen ha a kelet és nyugat - bár ott inkább az azonos korban van eltérés.

 

Mondtad a 40-es éveket: ott azért egy kicsit bejátszik valami háború is... :-)

 

Nekem nincs asztalom, csak egy kis gyűjtemény Epoche 1-től napjainkig, Európa + USA, H0, H0m (RhB :D) és H0e. :-)

 

 

Előzmény: BR-86 (97018)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97021

Más téma, JAGERNDORFER-ről van valakinek tapasztalata? Van olyan színvonalú mit pl a Roco vagy a Fleischmann?

Előzmény: BR-86 (97020)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97020

Nem, nem mivel, hogy én is ebben a korszakban gondolkodom, de tetszenek újabb kori gépek is.

Előzmény: SchefferJ (97019)
SchefferJ Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97019

"Talán az egyik legérdekesebb kor a vasút életében az 50-es 60-as évek a legformásabb mozdonyok is abban az időben készültek, én szerintem."

 

Szerintem 1900-1940, de ezen nem veszünk össze... :)

Előzmény: BR-86 (97018)
BR-86 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97018

20-30 év az éppen, hogy tökéletes! Talán az egyik legérdekesebb kor a vasút életében az 50-es 60-as évek a legformásabb mozdonyok is abban az időben készültek, én szerintem. Az egyik nagy "modern" kori kedvencem a DR V100-as,  Neked milyen korszakot ölel fel az asztalod?

Előzmény: RhB (97017)
RhB Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97017

A saját asztalán mindenki azt csinál, amit akar. :-)

Ha együtt tudsz élni azzal, hogy a járművek és a környezet nagyon nem passzol egymáshoz, akkor nyugodtan. Úgy lehet kalkulálni, hogy kb. max. 20-30 év átfedés még hihető, de persze attól is függ, hogy konkrétan mely évekről van szó. És általában visszafelé könnyebb, egy modern asztalon a Taurus mellett nem gond egy gőzös, kinevezed noszi vonatnak. Viszont a Taurus a 40-es években... :-) Pláne, hogy akkor még nem nayon voltak villamosított vonalak, azoknál is másképp nézett ki a felsővezeték.

Sokat segít, ha a nagy része semleges jellegű (pl. csak növényzet, "kortalan" műtárgyak stb.), máshol esetleg cserélhető elemek vannak (egyes épületek, jelzők, autók, figurák, feliratok, plakátok, utcai "bútorok" stb.). Nagyobb kor átfedésnél már eltérhet akár az alépítmény is.

Előzmény: BR-86 (97012)
teveful Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97016

Köszi az infókat! :)

 

Bevallom, bízok a németekben. Én nem akarok komplett vonatokat futtatni, csak 1-1 mozdonyt. Most van egy ami nem 100%-os, azt bűvöltem kicsit, valamennyire megy. Rendeltem kettőt, meg egy halom sínt. Összesen kb. 280 db sínem lesz, szerintem ebből össze tudunk lapátolni a gyerekeknek egy "szőnyegvasútat". Amennyiben nagyon bejön nekik és rágják a fülem, akkor iPhone helyett fognak kapni új, digitális szettet. Ha meg nem tetszik nekik, akkor most cirka 100 EUR befektetéssel kiéltem egy gyerekkori becsípődésem, meg kiderült, hogy nem érdekli őket.

 

Ha majd lesz nagy terepasztal, akkor az úgysem TT, hanem H0 lesz, szóval a sín kérdés olyan szempontból most nem kérdés, hogy most megcsiszolom a rozsdásat, a H0-hoz meg szerintem fogok venni újat (ha majd akut lesz a kérdés)...

Előzmény: MTTP (96980)
Citadis Creative Commons License 2014.11.14 0 0 97015

Szia!

 

Kettőt tudok biztosra:

52032, H-Startos, logó nélkül, pályaszáma: 61 55 71-91 102-8.

52052, H-Startos, logóval, pályaszáma: 51 55 95-91 101-4.

Előzmény: CLSmodell (96987)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!