Ha azok a képek azok, amiket most néztem, akkor az ásványi olajtól van. A szintetikus olaj ( kb 220 fokig a legszarabb is ) nem ég meg, és pont ő az, aki agresszívan leold mindent. A forgattyúsházban ha 220 fok lenne, szét égne a szimmeringed is. Ott max 120-130 fok lehet, nem több.
Gyári olajat kapott Repsolon kivül, de hozzá kell tenni nem ebből zármazik a hiba, csak érdekesen néz ki a belseje, Repsol Competition volt, de ez évekkel ezelőtt volt, amikor ez a gép dolgozott a többi még nem volt meg,2800per liter az akkori ára kb. Másik fórumra feldobok pár képet ,oda nem kell kicsinyíteni.
Keverés 1:50, a gyári olaj biztos,hogy nem mert nekünk volt egy kis mizériánk anno a 720al és ott szétszedték és azt mondták,hogy megfelelő olajat használunk a gépekhez, semmi koksz nem volt, ezért maradhatott a Repsol.
Eredeti volt-e, ismerőstől volt, de hogy az volt-e vagy sem, nem fog kiderülni, doboz nincs itthon már sajnos. Inkább érdekesség ez, nem befolyásolt semmit a gép máködésében. :)
Az elektromos gépet zárt térben ( ahol nem lehet füstölni), ill vékony léchez, deszkához lehet jól használni.
Ahol vastagabb fát akarsz vágni, oda benzines kell. Általános ház körüli munka és tüzifa darabolás pont ilyen. Igaz, hogy hangosabb, de sokkal rövidebb ideig tart majd a zajteher, mint egy elektromossal nyenyeregni. És annak is van hangja....
Az első 965be használtunk Repsol olajat, ha érdekel teszek fel képet hogy néz ki a főtengely, forgattyúsház belseje, hál istennek a többi gép nem kapott már belőle.
Mert abba van a leginkább csonttá száradt rönk, amihez igazán jó jönne az erő, meg a drótos cucc, amitől a kuplungmentes villanyfűrész azonnal garanciás lesz tehát nem tudsz tovább dolgozni.
Az általad említettben biztos van benne fém alkatrész is, de van benne egy műanyag fogaskerék, amit ledarál, ha megáll a lánc. Egyébként a láncok kompatibilisek egymással, ha méretben megegyeznek...