Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2015.05.13 0 0 142811

mondjuk csapágyfedél?

Előzmény: FeZ_ (142810)
FeZ_ Creative Commons License 2015.05.13 0 0 142810

cam aro ! (vagy bárki, aki jobban vágja az angolt, mint én :-) )

 

Azt meg tudnád mondani, hogy a camshaft carrier/cap mit jelent a vezérműtengellyel kapcsolatban ?

 

Aleko Viva Creative Commons License 2015.05.13 0 0 142809

Régebben Bárdiban volt, meg mintha Autonetnél is láttam volna.

Előzmény: novothauto (142783)
mica-r Creative Commons License 2015.05.13 0 0 142808

Valahogy úgy, mint a 2.5 pdtdi motort szokták?

Előzmény: 409 (142807)
409 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142807

Értem. Te javítod ezeket garanciával?

Előzmény: tAB (142802)
omada Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142806

Köszönöm


Előzmény: cam aro (142803)
Mendoza Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142805
Előzmény: omada (142801)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142804

Kösz, igen közben utána néztem, kevertem a másik 3 hengeressel.

Azért jó sok beteg konstrukció létezik.

Éretm én, hogy nem kell szerelgetni, ki kell dobni és nincs vele gond, mi még nem tartunk ott.

 

(Emlékszem gyerekkoromból, a "legendára" hogy Jackson csak egyszer vesz fel egy pár zoknit, aztán kidobja. Ez akkor a pazarlás és a gazdagság netovábbjának tűnt akkor :D Ma ezt bármelyik csöves megtehetné, ha lemondana a napi cigijéről és zoknit venne helyette :)

Előzmény: tAB (142796)
cam aro Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142803
Előzmény: omada (142801)
tAB Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142802

Pl. Szakál-nál minden kapható hozzá.

Előzmény: 409 (142798)
omada Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142801

Úgyfest mecha adagoló van rajta, így az indítás tiltást meglehet kerülni. Kulcsos nyitás csak az utas oldalról van, megkérdeztem merci szalonban 60 ezer egy új kulcs. Túrom a netet hátha találok kulcs elektronikát.

Előzmény: cam aro (142735)
cam aro Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142800

feljelentenem oket a picsbe. 

Előzmény: movano76 (142788)
cam aro Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142799

 A hengernek nincs válla.  .. azert egy intot toljal bele.

 

A középső hengernél fent ahol a gyűrű már nem jár nincs ráégett korom a két szélsővel szemben, gondolom ahogy billeg a dugó ott  leveri.

 

igyigy. 

igy latatlanban. .szerintem keves lesz mar annak a gyuruzes. 

Előzmény: hyuing (142785)
409 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142798

Hol veszel hozzá alkatrészt??

Előzmény: Kisa (142790)
cam aro Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142797

fai-n, jo cucc. 

Előzmény: novothauto (142783)
tAB Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142796

Sajnos bontani kell.

Ezt látod a karter alatt:

Nem tudod a hajtókarokat sem lekötni...

Előzmény: Kisa (142793)
mica-r Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142795

használatfüggő, lehet hogy még egy százast elmegy

Előzmény: Kisa (142794)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142794

Octavia szerintem jó választás, 180e körül azért már cserés lesz a kuplung, sőt sokszor hamarabb elkopik. Egyúttal a lendkerék is, de ha jól rémlik ennél a típusnál kifejezetten kedvező a teljes LUK készlet ára.

 

 

Előzmény: ofkorsz (142789)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142793

Jó esetben azt nem kell megbontani, csak levenni a kipufogót és a kartert, így nem kell kivenni.

Előzmény: hyuing (142792)
hyuing Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142792

Szerintem ki kell venni mert a Trabi blokkra hasonlit mármint alsó felső rész van összefogatva, szinte nem is látszik a hajtókar.

Előzmény: Kisa (142790)
mica-r Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142791

Annak jónak kellene lennie sokáig

Előzmény: ofkorsz (142789)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142790

Told ki a dugattyúkat, mérd le a paláston, mérd meg a hengert (szerintem az gyári méret közeli.)

Az , hogy billeg a dugattyú nem feltétlen jelent nagy bajt, minden dugattyú kovácsolódik százezer km-ek alatt.

 

Ha a palást, mérve rendben van, nem látszik rajta durva sérülés, a gyűrűhornyok sem verődtek ki, akkor lehet gyűrűzni. Használható lesz. Ez a leglcsóbb.

Persze 3 szerelt dugattyú jobb lenne, drágább,viszont akkor futhat még 150-200 ezeret simán.

Hajtócsapágyakat mindenképp cserélném, nem nagy összeg, és kézi hónolóval is megkínálnám.

Vagy marad a teljes felújítás a gyűrűzés árának négyszereséért.

 

Nincs előttem a bringa, de nem hinném, hogy ki kell venni a motort.

 

 

Előzmény: hyuing (142785)
ofkorsz Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142789

Sziasztok!

 

Ismét én, és ismét hasonló kérdés :)

Letettem a 4x4-ről...

 

Találtam helyette egy Ambiente felszereltségű ugyancsak 1,9 es PD TDI 180000 Km-ben lévő Octaviat. Nem full extras, de az alapot tudja. Klíma, viszonylag kevés km, elektromos alblak elől, tekerős hátul, a tulaj szerint még semmit nem kellett javítani rajta. Vezérlés 120 ezernél cserélve, és olajat 15000 ként cserélt a tulaj saját maga (nem autószerelő).

 

Vélemények?

 

Akkor most jön el az a pont h sorra kezd minden elromlani rajta?

movano76 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142788

MOVANO ÜGY!!!. Szevasztok. Tegnap valaki irta hogy a vizpumpa tengely. Nagyon nagyon szépen köszönöm. Irhattad volna már rég,ugyanis azert verte bele az vizet az olajba. Igazad volt!! Örök hála. De sorsom tovább tragikomikum. Kesz a kocsi,remekül működott,kb 18 km en keresztül.Hf tomites csere felesleges volt,megbontottak a motort es az emlitett,megtett km utan egyszercsak megalt a főuton az auto. Nem indul,csak köszörül. Hivtam a szervizt nem jottek menteni,pedig mondtam nekik hogy két falu kozott vagyok a 2 eves lanyommal,stoppolni nem tudok,kurva meleg van,fel nem vesz senki egy kopasz tetovalt fazont,keteves siro gyerekkel. Tudjak jol h a gyereknek nincs anyja,nincs rokon stb. De nem jottek...mindegy,két ora varakozas utan sikerult segitseget hivnom. Es nem tudom egy friss hf szerelt auton mi a tö...öm szart be megint. A vezermuszij fent van.

Paco155 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142787

"Szerintetek mit kéne vele csinálni."

 

Szerintem gyújtsd fel :)

Előzmény: hyuing (142785)
409 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142786

 Fűzött blokk csere.

Előzmény: hyuing (142785)
hyuing Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142785

Urak!    Fabia 1.2   6V  AWY  szörnyeteg 200 ezer KM!   1000km= 1lityi olajjal.  Hengerfej lent, a szelepvezetők alig lógnak. A középső hengernél lehet a baj mert ott minden kokszos olajos.   Az összes dugó billeg mint szarka a dögön.  Érdemes gyűrűzésen gondolkodni?  Még a motort is ki kell venni úgy látom ahhoz hogy a dugót kitoljam. A hengernek nincs válla. A középső hengernél fent ahol a gyűrű már nem jár nincs ráégett korom a két szélsővel szemben, gondolom ahogy billeg a dugó ott  leveri. Szerintetek mit kéne vele csinálni.  A gyújtsam fel és egyéb építő jellegű ötletek nem érvényesek! :-)

no_holy_shit Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142784

Nettem de nem talaltam (?)

Előzmény: hyuing (142778)
novothauto Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142783

Üdv!

 

FAI vezérlés cuccokról van valakinek tapasztalata?

Hol szerezhető be?

 

Kösz!

 

 

Mendoza Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142782

ez HJBB

Mar megyunk a szelrozsa minden iranyaba... :)

 

Előzmény: skorpio3 (142781)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!