Én úgy vagyok a diesellel mint te a benzinessel: sose volt, és valszeg sose lesz, nem is nagyon érdekel, úgyhogy ebben nem én leszek a segítséged :) De pl itt meg tudod nézni hogy melyik modell milyen motorokkal volt szerelve:
Én úgy látom hogy diesel tisztán nincs, csak mild és plugin hybrid elrendezésben (teszem hozzá, a benzinesek is minimum mind mild hybridek)
Valójában ha már az angol wikipedian rákeresel egy-egy modellre, nagyon sok infót megkapsz (A magyar wiki oldalak elég hiányosak). aztán vannak a nagy mercis fórumok az usa-ban és angliában, azok se rossz infóforrások (német is van persze, csak azt a nyelvet elég harmatosan beszélem). Szóval ha pl egy konkrét típus érdekel, érdemes megnézni valamelyik nagy márkafórum szakosodott topicját, pl
2019 ha jól emlékszem, de erre nem esküszöm meg. a motor meg a generációtól függ: a régi v8, az új sor4. Mindig. Nincs átfedés.
Teszem hozzá, amúgy az új kis motor lelépi a nagyot egy gyorsulási versenyben, de hát ugye a hang, meg úgy egyáltalán a feeling, hát az nagyon más. Nem is nagyon fogy az új, úgyhogy már bejelentették hogy jön vissza a V8, valamikor (amikorra meg tudják oldani hogy megfeleljen az új euro szabványnak).
W211 rögzítőfék jobb bowden cseréhez nem kell levenni a kardán tengelyt ugye? Azért kérdezem, mert a kardántengely és a kardántengely alagút között vezetik!
Ha jól értem, akkor a Coupé szó lesz itt a hunyó (már ami a külsőt illeti), de vannak olyan hirdetések, amikben a sima GLC van a képen és mégis Coupé-ként árulják. Akkor ott az eladó sincs tisztában a dolgokkal.
Egyébként mikor volt a váltás? Azt lehet tudni? Mármint, mióta van 2000-es + villany motorral szerelve? A V8-as szimpatikusabb számomra.
Még egy kérdés! Már nem gyártanak dízelt? Mindenhol azt látom, hogy benzin vagy benzin+elektromos.
Világéletemben dízel autóm volt, kicsit ódzkodok a benzinestől, de valószínű, hogy csak azért, mert nem ismerem.
Nem facelift, tök új modell. A GLC a C-klasse technikájára épül. A képeiden az egyik a régi C-klasse, a másik meg az új, illetve nyilván annak GLC variánsai.
A GLCn belül pedig valóban két típus van, a coupe és a sima, amik főleg a hátsó kialakításban különböznek.
Ami nagyobb difi, már ha tényleg 63ast akarsz venni, hogy az újban az egy 4 hengeres motor egy 6kw akksival, míg az előző modellben még a V8 volt.
x253/C253 és x254/c254, az alvázszám árulkodni fog mivel állsz szemben.
Én is erre tippeltem, de pl. itt van egy autó ami 2024-es, ill. első forgalomba helyezési ideje 2024, ettől persze lehet, hogy a gyártási ideje előbb volt...viszont annyival nem lehetett előbb, hogy ebben már a teljes érintőképernyős megoldás van...
Pár napja kezdtem el ismerkedni a mercik világával. Eddig kicsit elrettentett, hogy annyiféle "alfaj" van típusokon belül, hogy teljesen el lehet veszni köztük. Ezért inkább bele sem mélyedtem a témába...
Most viszont autó vásárlás előtt állok és gondoltam mégis veszem a fáradtságot, hogy beleássam magam ebbe a végeláthatatlan feneketlen kútba.
Sikerült is találnom egy számomra tetszetős típust, a glc 63s-et.
Olvasok róla leírásokat, nézegetem a képeket és ezek alapján két kérdés fogalmazódott meg bennem (egyelőre)...
- Azt veszem észre, hogy kétféle hátsóval létezik ez a típus!?!? Most lehet, hogy én nézem be, de a használt autós oldalakat is böngészve egyre jobban azt érzem, hogy nem. Gondoltam rá, hogy facelift-en esett át, de a gyártási éveket nézve ez sem igaz.
A típusjelzéseken sem veszem észre azt, hogy bármivel is jelölnék, hogy ez most ilyen, az most olyan hátuljú...pedig gondoltam a Coupe megjelölésre is, de nem. Az is lehet, hogy az eladók adják meg rosszul, nem tudom.
- A másik észrevételem, hogy van amelyikben a légbeömlők fölött van egy kisebb kijelző és van olyan amelyikben egy teljes, nagy érintőképernyő kapott helyet. Ezt sem jelölik sehol a típusleírásban.
Szóval teljes a káosz e téren a fejemben, egyszerűen nem tudom, hogyan eldönteni (ha csak nem látom), hogy milyen autóval állok szemben, ill. egyszerűen, hogy lehet megkülönböztetni őket? El nem hiszem, hogy sehogy...
Képeket csatoltam, ezek segítségével már tudni fogjátok, hogy mikre gondolok.
W211-ben a műszerfalon a középső szellőzőkön semmi levegő nem jön.
Kiszedtem a klímavezérlőt, a terelőlapát fixen zárva van a vezérlő minden állásában. A rádió mögött van egy állítómotor, a kesztyűtartó felől is láttam egyet, de ezek működnek, a lábtér zsaluját állítják.
Hol lehet az a motor, ami a középső zsalut nyitja?
Köszi megnézem létezik hogy a gyári diag szerint 0% a koromtartalom és a részecskeszürő terhelési állapota 15% A Xentry nem ir hibát. Amikor pár éve levettem mindkét szivósort az olajhütő tömitéscsere miatt akkor kitakaritottam mindkét szivósort a koromtól volt benne azért rendesen.
Üdv fórumtársak olyan dologban kérném tanácsotokat hogy van egy 2006.w211 320CDI V6 autóm és nagyon sürün regenerál holott Xentryvel kiolvasva a szilárd égésmaradvány koromtartalom 0g a szürő terhelési állapota 15% és akkor is inditja a regenerálást amikor még hideg a motor éppen melegedés alatt van ilyenkor büdösen füstöl érezni az elégetlen gázolajat. A nyomáskülömbség jeladó cserélve lett hátha az a ludas de nem irta hibásnak a xentry ennek ellenére nem változott semmi. Várom hátha van valami ötlet mit nézzek még meg.
CLS Mercin cserélt-e már valaki pótféklámpát? Ki kell hozzá venni az egész kalaptartót a két fejtámlával? Van a kalaptartón egy kipattintható dekni, azt kivettem, de a nyíláson benyúlva, éppen hogy csak elérhető a lámpa, de nem tudom kiakasztani. 2007-es évjárat.
Gyári cuccokat en is No.-ból rendelem javarészt, illetve a Presidentből és a Vianno-ból, mindkét nagyon korrekt hozzáállású és normális áron adják a portékájukat. Előbbinek bontóa szekciója is van, es pl. cikkszám alapján szednek ki neked alkatrészt, ha szólsz.