Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Adm Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144148

Túlfeszítve nincsen, vagy Pacoval mind  a ketten bénák vagyunk :)

Mivel a szíj külső fele néz ki ilyen nyamvadtúl, jól gondolom, hogy vagy a vezetőgörgő, vagy a vízpumpa szorul? Ezek érintkeznek a külső felével.

Előzmény: cam aro (144147)
cam aro Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144147

vagy szorul, vagy tul van feszitve. 

(annak a szijnak vege van ) 

Előzmény: Adm (144137)
cam aro Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144146

nem zart le a vez.tengely allito rogzito stiftje. 

szij le, forgassatok a kereket lehuzott allapotban a veztengelyen amig bekattan a stift.  

ha nem kattan be a stift,.  csere.

(esetleg szetszed es javit, bar almoskonyvek szerint ez sufni ) 

(2-es a stift. ) 

 

Előzmény: jocijocó (144145)
jocijocó Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144145

Sziasztok.

Bejött a műhelybe egy Volvo S60 5henger Turbó motorral szerelt autó. Motorkódja: B5204T5
A vezérlés összerakásakor a két vezérműtengely rögzítése megtörtént és a főtengely is jelre volt tekerve. A módosító kerekek fel voltak lazítva (központi torx csavar ami a tengelyhez rögzít és a 3db csavar ami a fogaskereket rögzíti a módosító kerékhez. A fogaskerekeket bal irányba ütközésig eltekertem majd felraktam a vezérműszíjat és ráengedtem az automata feszítőt. Eddig a főtengely jelen volt és a két vezérműtengely is a stiftezés végett. Ekkor kollégám segítségével a módosító kereket 2/3 irányba előfeszítettük, majd lehúztuk a módosítókerékhez képest a fogaskereket. Ezt megtettük a másik módosítóval is. Ez után még mindig jelen volt a vezérlés mindenhol, így utolsó lépésként lehúztuk a módosító kerekeket a vezérműtengelyekhez képest. Ekkor kivettem a stiftezését és körbeforgattam a motort. A jelek stimmelnek alul és felül. Érdekességeként észrevettük, hogy ha forgásiránnyal ellentétesen tekerjük a vezérműtengelyek állnak, míg a főtengely forog és 3fog eltérés után érezni, hogy átadja a hajtást a módosító kerék a vezérműtengelyeknek. Ezek után, ha forgásiránnyal megegyezően tekerem újra jelre kerül alul és felül is. Ennél a vezérlésnél ez természetes? 

Egyenlőre nem mertük beindítani, amíg egy már jártas szerelő egyet nem ért az összerakás folyamatával.
Előre is köszönöm!

combi27 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144144

Opel Maxabo Óbudán.... elviszed, megnézik, megrendelik, kicserélik...(de az is lehet van nekik raktáron)

esetleg ha nem bízol a márkaszervízben írj privátot névvel, rendszámmal, odaszólok sógornak :D

Előzmény: Márksuuu (144143)
Márksuuu Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144143

a legfontosabb lemaradt budapesten vagyok

Előzmény: Márksuuu (144142)
Márksuuu Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144142

Sziasztok! 
Volna egy 2001-es Opel cora c kis kocsim 1.7 dízellel (y17dt) és a klíma csöve elvan törve már vagy 6 műhelyben voltam de senki hozzá se tudott szólni.... tudnátok egy normális műhelyt mondani esetleg egy klíma specialistát?: ) 

előre is köszi 

Üdv: Márksuuu

Adm Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144141

Nem volt, rendesen beállítottuk...  mindenesetre nem tetszik, hogy így néz ki.

Előzmény: Paco155 (144140)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144140

Tudom, emléxem. 

Esetleg ha túl van feszítve.  De annak meg nem szabad lennie emlékeim szerint.

Előzmény: Adm (144139)
Adm Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144139

Fene se tudja, most csak úgy bekukkantottam felülről. De csúnya lenne, mert abban is 8k van.

Előzmény: Paco155 (144138)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144138

Feszítőgörgőd nem szorul?

Előzmény: Adm (144137)
Adm Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144137

Szerintetek normális, hogy 8000km után így néz ki a vezérműszijam?

 

 

Köszi...

cam aro Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144136

sehol semmi kod. (mar amennyire olvasni lehet ezt a sarga szemut )  

minden mukodik, kiveve a kormany rasegitest.

de ott sincs hibakod. eloadatban aramfelvetel is van, lakatfogon is, de semmi adat arrol hogy mi

lenne az elvart. 

de ez nem is kerdes. 

 

a generator a kerdes.

annak a tolto aramat latod a beszurt kepen. 

jaro motor, terheles nelkul, tolto vezeteken merve.  nulla alatt es felett  ~15A-s ingasokkal. 

nem lattam meg ilyen generator hibat..(nem is sokat mertem ) de szerintem rossz. 

Előzmény: kormi07 (144135)
kormi07 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144135

Passz(főáramkörök, biztik jók?).

 

Nincs valami hibakódja?

Előzmény: cam aro (144134)
cam aro Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144134

maestro.. 

 van itt egy raktar. >> http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9087287

 

nem kell melyre asni, egybol a felszinen. 

kapcsolnal hozza valami pilacsot ? 

 

Koszi. 

 

 

Előzmény: kormi07 (144133)
kormi07 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144133

Légszűrőház kivétele után elvileg cserélhető, ahogy micar is írja(feltéve, hogy van hozzá szerszám).

Előzmény: Törölt nick (144123)
cam aro Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144132

valoszinu forele, vagy gyujtaskapcsolo betet. 

+100 mas. 

Előzmény: Proholi (144125)
cam aro Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144131

 

ilyet kerd hogy mutasson. 

Előzmény: Craetive (144122)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144130

Nekem 147 alfán felsöholtponti jeladó volt.

Előzmény: Proholi (144125)
Quattroman Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144129

Olyan mintha a gyújtás menne el, de nem, mert minden világít és működik.

 

attól hogy világít még nem feltétlen van gyújtás

Előzmény: Proholi (144125)
Quattroman Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144128

immo csak az indításkor játszik, leállítani nem tudja az autót...

Előzmény: Törölt nick (144127)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144127

Szia!

Immo Chip a kulcsban van?Lehet azt nem érzékeli.

Előzmény: Proholi (144125)
Kakszi76 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144126

A kérdésem ez irányú volt igen. Van e itt a látókörben olyas valaki, aki jártas egy hibás FSI motor javításában?

 

A leírt tünetek alapján próbálok infóhoz jutni, hogy egyáltalán érdemes e foglalkozni vele. Természetesen a legvégső a "kukázás".

 

KLZ

Előzmény: cam aro (144116)
Proholi Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144125

Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni.

Van egy VW Polo III-asom 1999 évjárattal és van egy érdekes hibája...

Menet közben a motor gondol egyet és egyszerűen leáll ...(ez lehet éppen egy állás, vagy akár 130Km/h sebesség közben).

Olyan mintha a gyújtás menne el, de nem, mert minden világít és működik.

Leállás után a kocsi pár percig nem indítható – - csak teker, de nem indul. Pár perc elteltével pöccre indul és megy normálisan.

Eddig megnéztük:

üzemanyagrendszer rendben, tiszta;

lambdaszonda rendben.

 

Szerintetek mi lehet a hiba oka?

mica-r Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144124

Úgy emlékszem csak a légszűrőt kell kivenni és leszedhető a szíjkerék

Előzmény: Törölt nick (144123)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144123

Már össze lett jelölve. Nem mozdul. Azota hogy kicsereltek nem szabadonfutosra nem hasznalom a kocsit kulfoldon vagyok. De akkor kicseréltetem. Ehhez generátoros kell vagy egy sima szerelö is ki tudja cserélni ugy hogy benne van a kocsiban a generator.?

Előzmény: kormi07 (144121)
Craetive Creative Commons License 2015.07.21 0 0 144122

"vezerlesre is, mert bar cserelte,.. elege hisztis az a vez.csere. es esetleg valoban 'csak' cserelte."

 

Ez mit jelent? Csak azért kérdem, hogy meg tudjam kérdezni.

 

Köszi

Előzmény: cam aro (144118)
kormi07 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 144121

100% alatt nem tudom mit értesz, a szabadonfutó nélküli generátor(főleg ha 120 amperes) nagyon rángatja az ékszíjfeszítőt(annak rugóját), "lebeg" a szíj, főleg alapjáraton, vagy alatta(indulásnál jellegzetes morgó hangja van), előbb-utóbb kinyúlik a rugó, ezért még jobban lebeg...stb.

A főtengelytárcsában ha elszállt a gumi rezgéscsillapító, akkor általában meg is csúszik, annak meg hangja van, az ékszíjcsúszáséhoz hasonló.Alkalmanként szemmel is látható, hogy üt, ez összekeverhető a főtengely végének elnyalódása miatti tárcsakóválygással.

 

Főtengelytárcsát egy darab filccel, vagy hibajavítóval jelöld össze(külső-belső részét), utána indítsd be/állítsd le az autót, ha elmászott a jel, akkor tárcsacsere.Generátort alakíttasd vissza szabadonfutósra mindenképpen, az ékszíjfeszítőd meg reménykedj, hogy megúszta(szaki meg tudja róla mondani, hogy jó-e).

Meg nem árt, ha a hosszbordás szíj nincs elkopva-kirepedezve.

 

Más titka úgy rémlik, nincs a tdi ékszíjtémának(ja, az ékszíjfeszítő tengelyét nem árt kihúzni a házából, és lezsírozni, hadd mozogjon könnyen).

Előzmény: Törölt nick (144111)
cam aro Creative Commons License 2015.07.20 0 1 144120

nem latod mennyi 'e' betu van a hszemben ? :D 

öö.. az nincs benne. ;) 

Előzmény: Craetive (144119)
Craetive Creative Commons License 2015.07.20 0 0 144119

Köszönöm szépen!

 

Nem vagy pécsi véletlenül? :)

Előzmény: cam aro (144118)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!