Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161793

Minap vásároltam egy husqvarna kereskedésben 3/8-os pico láncot, mikor hazaértem és kibontottam akkor láttam hogy a láncon semmiféle utalás nincs a husqvarnára. Ez így természetes? Mert a 3,25-ön mindig rajta van hogy husqv meg a nagy 3/8-oson is. 
Ezen meg semmi. 

gospipa Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161792

A beszúrt linkre értettem,az öreg róka pedig te vagy jó értelembe.

Előzmény: Gypsy56 (161791)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161791

micsinálakicsoda ??

Előzmény: gospipa (161790)
gospipa Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161790

Öreg róka ne motyázz, ez nem a te stílusod.:DDDD

Előzmény: Gypsy56 (161789)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161789
Előzmény: Gypsy56 (161788)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161788
Előzmény: Gypsy56 (161787)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161787

[URL=https://hotfile.com/dl/254039426/1964aad/grahambell.rar.html]https://hotfile.com/dl/254039426/1964aad/grahambell.rar.html[/URL]

kioritzecho Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161786

lehet...

Előzmény: Gypsy56 (161784)
lapua Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161785

Apró örömök teszik boldoggá az embert ! Végre szóba álltatok egymással !

 

(c:

Előzmény: Gypsy56 (161779)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161784

Hmm. Nekem nem . Na mindegy, felnyomom máshova is, de akkor már rakok mellé egy négyütemű bibliát is .

Nem lehet, hogy öreg az Adobe readered ?

Előzmény: kioritzecho (161780)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161783

Milyen lenne ? PIROS !!! :-))))))))))

De akkor meg csak egy IGAZI Straus lehet !! De ez csúcs ! "Automata felhúzóval!"  :-DDDDDDDDDD

Előzmény: belezne (161781)
fvcc Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161782

lopott, vagy semmilyen (nem kapoid meg)

Előzmény: belezne (161781)
belezne Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161781

Ez milyen gép lehet ennyiért (szállítással):

http://www.gruppi.hu/ajanlat/benzines-lancfuresz-20131108

 

kioritzecho Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161780

Nekem letöltés után megnyitáskor azt írja,hogy sérült a file.

Előzmény: Gypsy56 (161779)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161779

Ha esetleg valakit érdekel, feldobtam letölthető helyre a 2T tuningosok bibliáját.

http://filefeltolto.hu/letoltes/eb2fda5236959370/a.-graham-bell-two-stroke-performance-tuning.pdf

Előzmény: kioritzecho (161778)
kioritzecho Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161778

Ennél a gépnél a szívó oldalon vannak a gyűrűk stiftjei.

Ott addig szélesítettem a nyílást amíg biztonságosan nem érheti el a gyűrű széle.

A kipufogó nyíláson belül nem is változtattam,csak kifelé tágítottam.

Előzmény: Gypsy56 (161776)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161777

Létezik még egy tuningolási technika, az is alkalmazható . A forgattyúsház passzív tereinek csökkentése . Ezt is művelik régóta, pl régen ezzel nyert a Wartburg 5 lóerőt . Körsonkásra cserélték a főtengőt. Szóval a technika pl a kismotoroknál az, hogy a főtengő kiegyensúlyozó furatait teliverték parafával, a forgattyúsház minden olyan részét, ahol nem jár a főtengely kitöltötték valami tömítő ragasztóval. Erre régebben a Diamantot használták . Ezáltal a nyomás csökkenése, emelkedése sokkal intenzívebbé válik, javul a kiszellőzés meg a feltöltés .

Előzmény: ''csiga (161775)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161776

Azt csak úgy szabad, mert a működés alapelve az, hogy a szívójáratban teljesen nyitott pillangónál is depressziónak kell a pillangó után lenni. Különben pont magas fordulaton elfogy a benya . A nyílások felnyitásával csak csínján, mert a gyűrű táncol a horonyban, és a gyűrűtörések szinte mindig a kipufi nyílásnál vannak . Ott is a szélén általában . Viszont KIS MÉRTÉKŰ, max fél mm nyitás javasolt a kipufi nyílás felső élén. DE TÉNYLEG NEM TÖBB !!! Valamint a felömlőket is úgy célszerű bővíteni, hogy alul széles, felfelé szűkül.

Előzmény: kioritzecho (161773)
''csiga Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161775

A megnövekedett mennyiségű levegőhöz ( ha jobb az öblítés, több benzin/levegő juthat be)  mérten kell az átmérőt bővíteni, és/vagy olyan karbi, ami kisebb szívóhatással is megelégszik.

 

Éppen ezért nagyon nem piszkálnám a karbit, ez a szívó-kipufogó nyílások alakjának kisebb módosítása, öblösítése, kompresszió növelése,  pici fordszám emelés pont elég.

Azt még nagyobb gond nélkül el is kell viselje a főtengely, kuplung.

Előzmény: Gypsy56 (161770)
kioritzecho Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161774

Természetesen a nikasilozot falhoz nem szabad nyúlni.... ;)

Viszont a megmunkálások után a sorjázott éleket el kell dolgozni,nem maradhatnak élesek.

Tehát muszály lesz hozzáérned a nikasilhoz is. :P

Igen Dremellel csináltam,vettem hozzá még több fémhez alkalmas marófejet is.

 

Előzmény: ''csiga (161772)
kioritzecho Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161773

Igazad van,hiszen "portolás" után azonnal kérte a gép a több naftát.

Tehát a jelenlegi karbival is tudunk neki adni elegendő anyagot.

 

Ráadásul a szívotoroknál nem is változtattam a külső profilján,hanem befelé szélesedik,tágul a járat.

Előzmény: Gypsy56 (161770)
''csiga Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161772

A henger azon részéhez, ahol a futófelület, nicasil van, én nem akarok nyúlni.

 

A mögöttes rész, öblök tágítása viszont jó ötlet.  Dremellel csináltad?

Előzmény: kioritzecho (161771)
kioritzecho Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161771

Ez így van.

Valamit még lehet én is elkövetek a dugattyúval,majd meglátom. :-)

A szívónyílásnál elsősorban nem a méretét változtattam hanem az irányát és idejét.

Leírások,videók alapján kiszélesítettem ameddig a dugattyúgyűrü stiftjei engedték.Ez kb 1.3-1.5 mm jobbra és balra egyaránt. Pontosan nem ellenőriztem,csak addig nyitottam ameddig lehetett.

Valamint a szívónyílást lefelé kb 2mm-ert bővítettem.

 

A kipufogónyílás keresztmetszetén semmit nem változtattam,csupán konuszosan kifelé tágítottam kb 3mm-t függőlegesen és kb 3mm-t vizszintesen. Mint egy "megafon"

A felömlőknél meg a a kis zsákocskát bővítettem fel kb 2 mm-t valamint kb 0.5 mm-t mélyítettem az egészen.

Legvégül enyhén felpolíroztam.

(Sok helyen olvastam,hogy a teljes polirozott felület sem jó az áramlásnak)

 

Előzmény: ''csiga (161766)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161770

Azért ez nem teljesen így van szerintem . Ha a szívócsatornát felbővíted a karbi változatlanul hagyásával, attól nőni fog a beszívott mennyiség, ráadásul a karbiban nő a légsebesség, ezáltal a Venturi hatás fokozottabban érvényesül . Sok tuningoló kísérlet azért bukik, mert pont fordítva, aránytalanul nagy karbi szívótorok miatt lelassul a levegő, és képtelen a motor megfelelő mennyiségű benyát benyelni .

Előzmény: ''csiga (161766)
''csiga Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161769

962. Sokkal könnyebb.  Ha valamit megérzel, akkor az a súly lesz 1-2 óra használat után

 

 

Előzmény: Tunker (161762)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161768

A francba. Harmadszor írom le, mert a zindex eltünteti .

Na szóval a 962 a régebbi, katalizátor nélküli sorozat, ami 80 (!) dekával könnyebb. Szerintem rövidesen előkerül a pihenésből Tomi, nekik mindkettő van, és termelésben hajtják keményen . Minden esetre én biztosan a 962-t választanám a kettőből, de még sokkal inkább a 965HD-t . Az a hírek szerint kifejezetten fűrészgyilkosok kezébe lett tervezve, túlméretezett alkatrészekkel )főtengely, csapágyak) és szinte agyonverhetetlen .

Előzmény: Tunker (161762)
''csiga Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161767

Általában a legjobb tesztelő a user. Bármiről legyen is szó. A lehető legkülönfélébb ötletekkel, hülyeségekkel próbálgatják az eszközöket, szofftverket, stb.

 

Jók azok a visszajelzések, hogy mit próbálnak rajta, milyen eredménnyel,  stb.

 

Vagy a fejlesztések miatt, vagy e hülyeségek kivédése miatt.  Ezt már nem tudom.

Előzmény: puertoricói (161764)
''csiga Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161766

Közben eszembe jutott. A szívórész ( karbi)  fojtásával nem nagyo lehet mit kezdeni, max karbi csere.

Az ott szűk keresztmetszet, nagy a fojtás.

 

Aztán találtam itt egy konkrét számadatot:

 

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?f=53&t=6532

 

 A lényeg:

 

" Az előzőekből következik, hogy a kompresszió növelésével plusz teljesítmény nyerhető, hiszen a nagyobb sűrítéshez nagyobb sűrítési végnyomás és hőmérséklet tartozik, majd az égés erről a pontról indul el. És mivel az égés előtti nyomás és hőmérséklet is magasabb, így az égési csúcsnyomás is magasabb lesz, ami a dugóra ható nagyobb erő miatt plusz nyomatékot jelent a főtengely végén. Ez számszerűen: egy ~7-es értékről ~10-11-re való növelés +10-12%-ot jelent. Tehát oltári növekedésre azért nem kell számítani ezáltal, de sok kicsi sokra megy! "

 

 

 

Fuxi gépei 8-8,5 bar körüliek, ha 11-re feltolom, akkor közel 10% teljesítmény növekedés várható. A picilt emelt fordulathoz ezt hozzátéve, 4 paci felett leszek.  Az nekem elég. :)

 

 Ma megnézem a hengert, milyen alakja van az égéstérnek, aztán beszélek esztergályossal, a dugó tetejéből a szélen körbe 0,3 mm-et nyaljon le. A rajzpapír pont 0,2 mm vastag, így pont kijön, hogy nem ver a dugó a hengerfejbe.

 

11 bar fölé szerintem  nem érdemes menni, ott már csörgetheti a 95-ös benzint. A Husik mind 11 barosak. Stihlnél, Oleonál találkoztam már 12 bar értékkel,de ott nagyobbak a hűtőbordák is.

 

 

 

 

Előzmény: kioritzecho (161729)
Gypsy56 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161765

Ez is egy nagyon jó kérdés, Bandi bá, de van egy másik is . És ha netán tényleg így lenne, akkor mi van ??

Előzmény: puertoricói (161763)
puertoricói Creative Commons License 2013.11.08 0 0 161764

Milyen németeket?Pontosan mi érdekli? Kifejtenéd ezt bővebben?

Előzmény: FuxtecHu (161734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!