ha eddig bekapcsolta a belső panelt akkor vagya a kapcsoló vezeték tört el vagy a panel halott.....gondolom climatric-os.....azok meg szeretnek elhalni.
Koszonom, nem akarok hozza nyulni csak jol lett volna tudni mi baja lehet mert idegesit a dolog mert allofutesnek is megvan csinalva es jo lenne ha mukodne
az otthoni farigcsát nem ajánlanám......mindig szakember a vége és sokszor nagyságrendekkel többe kerül a dolog később mintha egyből hozzá mentél volna.tapasztalat..... :)
Sziasztok! Segitségre lenne szükségem, webasto termo top c benzines,a hibajelenség, távirányitórol illetve közvetlen óráról inditva bekapcsol ,pumpál mindent csinál ahogy kell kivétel a kocsiba a digitális fütéspanel nem kapcsol be, valakinek ötlete,hogy mi lehet a hiba.köszönönöm előre is a segitségeteket
Sziasztok kis segitseget szeretnek kerni van egy shanan 5 kw kalyhaval, mukodot egyik, ha most beindul iszonyat fustol mintha kigyulladna az auto es nagyon budos, mi lehet a baj? Koszonom
ebben az országban sajnos egy kezemen meg tudom számolni mennyi olyan használt fűtés beszerelő van aki tudja/érti amit csinál és még becsületes is.a nálam megforduló autók kb. fele a gányolóktól jön hozzám.de ugye az emberke már ott hagyott majdnem egy új fűtés árát a használt szarért,mert 3-4x kellett visszamennie h szar a dolog.5-ödszörre meg már elhajtotta az mekkmester.ezután jön hozzám azzal h meg kellene csinálni,de olcsón,mert már az előző emberke lehúzta lével és már nem sok van erre a célra.
én fogom szerintem csinálni még,mert szeretem.sok a sikerélmény. :)
bár aki 1x megkeresett és utána elment máshoz aztán mégis rám szorul azt el szoktam küldeni,mert az ilyen csak a számokat látja és nem a mögöttes műszaki tartalmat.nem szeretem a más mocskát eltakarítani....
azt hiszi mindenki 1 óra a beépítés és nem kell hozzá csak 1 csavarhúzó....ezért hagytam abba az autószerelést is,ott is mindig a kuncsaft volt az okosabb.most már autót is csak annak szerelek akinek akarok....megtehetem.mára az is csak hobbi lett.
azt szeretem amikor jön az ember észt osztani h mi mennyi a fűtéssel kapcsolatban.....aztán közlöm vele a frankó árakat:mennyi egy 80 cm-es kipuffcső.....mennyi a szívócső,hangtompító......mennyi a beépítő vízcső......mutatom a listaárakat és majd' újra kell éleszteni.
engem is rongálnak.....pl. nem adok már fel csomagot csak utalás után,túl sok csomag jött vissza és sok volt a bukóm rajtuk.és mégis felhívnak...kell ez-az,mondom mennyi.azt mondják ok küldjem.mondom utalj aztán küldöm.ember mondj,hogy megadja a címét telefonját és ő biza átveszi nem ver át.mondom én sem...utalj és megkapod másnap.na ezek nem szoktak utalni...soha....de nekik mégis fontos lenne a dolog már másnapra.és beszélünk 10-15e ft-okról......heti 6-7 ilyen van sajnos.
Nem dicsérem egyiket sem :)) Mindkettővel vannak gondok .
A kályhás tapasztalatok amolyan tanulópénzes dolgok ..Amiből azért akad neked is bőven :))
Nemhiszem hogy neked lehetne még újat mondanom :))
Csak hobbi szinten nyomom ..de már nem sokáig ..elmegy a maradék kazán aztán ENDE ..beletojok.
K.vára unom hogy megkérdeznek mindig mennyiért adok egyet ,aztán mindig azt a választ kapom .óó hát ennél láttam olcsóbbat is ..én meg ..akkor vedd meg ,de utána meg ne keress !!
simán lehet,bár magára a kályhára rá volt írva h diesel vagy benzin.
a benzines is elmegy dieselel....egy darabig....és nagy hidegben be sem gyújt.teljesen más a program és a párologtatója is.valamint a benzines csak 2x próbál indulni míg a diesel 3x....nem véletlen.
szóval mielőtt vki próbálkozik tartósan azért mérlegeljen az üzemanyagfelcserélésen.
ha sokáig szeretné használni jól a kályhát akkor nem érdemes keverni ezeket.
hoztak már nekem is kályhát h ez benyás de tök jól elment 1 telet gázolajjal....most meg benzinnel sem akar indulni.szétszedtem és oda a párologtató,oda az izzító és oda a lángcső is......a diesel párologtató nem olyan mint a benyás és a benyásról a kiszellőztetés idelyén is marad gázolaj benne egészen a következő gyújtásik.ez nem annyira gyógyszer.....ha hideg van alig tud a gázolaj átfolyni a benzines párnán és kikapcs után benne marad egy csomó gázolaj.na ez lassan elkezd kifolyni és ha nincs szerencséje az embernek akkor a kipuffon keresztül a napvilágra kerül.láttam ilyet.....és ugye begyújtásnál mitől is nem fog ez az olaj meggyulladni?
Én alapból nem foglalkozok ezekkel az őskövületekkel ...
Bocs nem akarom leszólni a kályhád ..sőt használd amíg teljesen ki nem leheli magát,,és ha beleszerettél eme kényelmi funkcióba ,a továbbiakban gondolj gyűjts egy következő típúsra......
Most nem akarom dicsérni az Eber kazánokat ,mert itt nem mindenki szereti őket .. :XD
Az eredeti panelja elfüstölt (középső chip feldudorodott), de egy másik DW50-ről levettem a panelt, mi van ha az Bw50-es (benzines) panel volt, olyat tett már rá valaki ?
én már jártam úgy,hogy a túl nagy fojtás miatt(hosszú volt a kipuffcső) időről-időre kialudt a láng.....eltartott mire rájöttem mi a baj.
szeretem minél rövidebb csővel megoldani a szívó és kipuff oldalt is...és nem a spórolás miatt.map-al néztem mennyit csökken a kazán belső nyomása 5-10-50cm szívócsőnél és mennyit nő 5-20-50-100cm,+kipuffdob és anélkül is, a belső nyomás.hát elég elentős a változás.és a dieselnél elkezdődik a nagyarányú koromképződés abban a pillanatban amint nem tökéletes az égés.és ha fojtod akkor ugye a levegőből kap keveset.ergo feketén-kormosan fog égni.a koromból meg koksz lesz....az meg nem kis hővel ég.
vannak bizonyos autótípusok amiket ha meghallom h nem jó a kályha már tudom miért nem megy és azt is nagy valószínűséggel,hogy mi okozta.
lehet ehhez évek kellenek,de ha megnéz az ember egy lángcsövet a párologtató környékén ahol a befújt levegőnek vannak a diffúzorai akkor ott lehet látni akár hegyekben is a kormot.van olyan diesel kályhám ami 3500 ciklus után is szinte új belül....nem véletlen.