Nagyjából bőven jó mindkettő. Van még felfelé ( minőségben és árban, pl Motul ) de az nekünk már teljesen felesleges. Nem hozna plusszt, csak költséget
Tőlem nem áll távol a jó minőség használata, anno Én a Jawa 350TS ben használtam Pepsol-t akkor jó-volt, de eszement áron kaptam(14 éve vettem ~4000.-Ft/l) akkor nem számított a pénz, de ment a motor mint amit pics@n rúgtak(persze Sk. felújítást kapott).
Meglehet veszem belőle ha kell, itt Gödöllőn 50.- Ft olcsóbb mint a Castol. :-)
Nekem a Dt-ből is előbb fogyott ki az olaj, mint a benzin, de az igazi csúcs a Shindivindi volt. Középre állított olajzással előbb fogyott ki a lánckenő, mint a benzin. Mi lett volna ha maximunmra állítom?
Vissza vettem alsó állásba és csodálkoztam, de így is elég volt. Azt vettem észre, ha a Shindivel gallyazok, fát gyűjtök minimumon is "dől" belőle az olaj. A DT más kérdés, mert mita a Shindivindi van alig használom. Csak a 30-35 cm feletti fákhoz. Oda pedig kell az olaj.
Ja, a 051-et megöntöttem benzinnel, kb 1 liter belement. Elvágtam vele talán 2 rönköt és kifogyott. Még jó hogy leállt, mert így visszavettem a Dt-t és szépen azzal vágtam tovább. -:))))))
Szeretni fogod. Használd nyugodtan 1:40 arányban, fűrészbe, kaszába. Sose lesz besülési gondod. Nagyon jó még a Repsol moto competicion 2T is. ( krosszosok visszajelzése szerint is)
Nekem benzin is elment vagy 8 liter a 10 köbre. Gondolom én többször vágtam. A kuglik 25-30 cm lettek. A rönkök 3 méteresek voltak. A kalodát el is lehetett felejteni. A legvékonyabb rönköt sem bírta felemelni 1 ember.
A 45 cm átmérő feletti kuglikból 1-1 db lehetett 40-50 kg is.
Hát őszintén, farkas részed volt a döntés hátterében, mivel gondolkodtam hogyan lehetne hosszítani eme remek szerkezet élettartamát, akkor olvastam írásod az olajokról működésükről, mivel Neked bevált talán Nekem is jó-lehet és most ezt használom.:-)
Nekem 7,5 köb tölgyem volt. Igaz a vékonyakat kalodáztam, ( az nagyon hatékony! ) de szerintem nekem is 1-1,5 liter körüli lánckenő ment el. Meg vagy kb 2,5 liter banya. Sokkal több nem.
Pedig a fuszekli nem annyira takarékos, mint a 357 XP. RSC lánc, a nagyon száraz résznél tankonkét, a többinél két tankonként élezés.
Köszönöm a tanácsot, a csavarok nem voltak meglazulva(fedél takaró), van gyengébb menetrögzítőm azt kap akkor. A meghajtókerék(olajpumpa) tényleg száraz, kap egy kicsi kenőanyagot(meg nagyobb odafigyelést)
A kuplung csiszolás amit javasoltál az bevált.
Köszönöm szépen Neked!
ui. Sajnos nem Fuxtec 6150-es, ő egy Hurrycane MS 2245 csoda, bár kapott gyártási számot! :-)
A leírás szerint 5000-es fordulaton a szállított olajmennyiség 3-6ml/min között kell ,hogy legyen (beállítástól függően), 9000-nél 6-12ml között. Ha ez segít valamit.
Dehogyis!De már nem ajánlott kategória,mert szinte már nincs is belőle az országban,az alkatrész is nehezen beszerezhető sajnos....a dolmarnál meg az ára lett húzósabb,ezért nem ajánlott már annyira.A piroska meg ugye...na mindegy...:-)))
Szóval maradt az oleo...
Egyébként a zenoah továbbra is gyártja a komatsu teljes palettáját,csak Európába a hq nem nagyon engedi a gépeket,kivéve persze a hq álruhás verziókat....:-(((
Azért bízom benne,hogy tavasszal előjönnek valami okosággal husiék....bár kicsi az esélye sajnos....:-(((
Akkor ezek szerint nagyon takarékosra sikerült belőni a 291-es olajzását. A 10 köb fához szerintem 2 liter lánckenő sem sok. Ha ilyen takarékos marad a géped sok fát össze tudsz vágni kis költséggel.
Én most kuglizáshoz Re-cord-ot használtam. Ott a 10 köbhöz 5 liter ment el, de erősen rá volt állítva az olajzás.
/A 45-ös lap sokszor nem érte át a fát./ Az olaj már kifogyott, benzin még maradt a tankban. Így ment a meló.
A Stihl piros 2 T adalék az olajat akarja jelenteni? Szerintem az évekig jó felbontás után is. Legalább is én még soha nem dobtam ki, ha bontott volt akkor sem. A benzin sokkal hamarabb bedöglik, mint a 2 T olaj.
Az enyém van, amit láttál a videoban. KEress privátbn és megbeszéljük. Rendbeszedem neked és viheted, ha ok. Természetesen olcsóbban, vagy drágább legye? Mert használtam? :D :D